關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1425
621#
發表於 09-3-23 16:40 |只看該作者
我正等學校回覆可否只參加一項課程, 如知道通知妳呀~

原帖由 cateyes 於 09-3-20 10:43 發表
Same case as u hongmimi!!! Yes. I also interest in cambridge課程有興only. The principal has said there hv many student join Cambridge. I think all student can join the Cambrigde test not just those wh ...

Rank: 5Rank: 5


1425
622#
發表於 09-3-23 16:43 |只看該作者
係呀! 我都覺得全日行程編排得好好, 仔仔與同學們好老友呀~ 大家都好可愛~ 玩得好開心~

原帖由 Edvychan 於 09-3-23 13:50 發表
星期六個旅行好開心,見到一班可愛小朋友,走埋一齊玩得咁開心,老師亦準備得好好,令到小朋友都好投入,不過個lunch就差小小

Rank: 3Rank: 3


260
623#
發表於 09-3-24 21:15 |只看該作者
係呀!尤其見到小朋友主動交換貼紙,學會分享,真係好開心!

原帖由 hongmimi 於 09-3-23 16:43 發表
係呀! 我都覺得全日行程編排得好好, 仔仔與同學們好老友呀~ 大家都好可愛~ 玩得好開心~

Rank: 5Rank: 5


1139
624#
發表於 09-3-24 22:03 |只看該作者
我都淨係想報呢個, 如果可以就好喇...  

原帖由 hongmimi 於 09-3-23 16:40 發表
我正等學校回覆可否只參加一項課程, 如知道通知妳呀~

Rank: 5Rank: 5


1139
625#
發表於 09-3-24 22:09 |只看該作者
我都好開心, 果日行程真係編得幾好, 一d悶場都冇..   節目一浪接一浪....   等左咁耐終於見到鈞渝d同學仔... 佢好開心係咁介紹俾我識係邊個, 不過佢地個個差唔多樣, 講左幾次我都唔係好記得....  睇住佢地拖住手一齊玩真係好開心..

不過整個旅行真係好少見到隔離班既同學仔... 係食飯果陣見一見咋...  

栢喬媽咪:
你果日係咪冇去到旅行呀?   我問鈞渝柏喬係邊, 佢話搵唔到, 我諗你冇去到..

原帖由 AVBB 於 09-3-24 21:15 發表
係呀!尤其見到小朋友主動交換貼紙,學會分享,真係好開心!

Rank: 5Rank: 5


1139
626#
發表於 09-3-24 22:11 |只看該作者
我都覺得係個lunch既質數差d, 多就多但係味道唔多掂...

原帖由 Edvychan 於 09-3-23 13:50 發表
星期六個旅行好開心,見到一班可愛小朋友,走埋一齊玩得咁開心,老師亦準備得好好,令到小朋友都好投入,不過個lunch就差小小

Rank: 5Rank: 5


1730
627#
發表於 09-3-27 14:57 |只看該作者
係呀,根本樣樣餸都凍o既,味道又麻麻地

你地揀咗靚相參加攝影比賽未呀,我個b果日唔係好合作,影咗唔係好多相咋,係咪一定要有小朋友份o既相先參加得o既呢?

原帖由 pcdogxx 於 09-3-24 22:11 發表
我都覺得係個lunch既質數差d, 多就多但係味道唔多掂...

Rank: 5Rank: 5


1730
628#
發表於 09-4-2 15:44 |只看該作者
下個星期二,有無小朋友join咗個表演呀,今日派咗d服裝番嚟,原來係一件背心底衫同一條運動短褲,o華,lee排咁涼,淨係著lee d容mud易冷親o架,唔知果度有無暖氣呢?

Rank: 2


66
629#
發表於 09-4-2 22:15 |只看該作者
Hi,  my son's show on 4/9. I also got the white vest & black short pant. Can't believe they r the dancing dress cost $85 ! I bought the same white vest $12!

I also hv a questions.... is the student put on the causal wear & change in the hall ?

Rank: 5Rank: 5


1730
630#
發表於 09-4-2 22:28 |只看該作者
hi cateyes,

我諗會著自己衫,到時去到除law,不過如果無家長陪,咁多小朋友,d老師點照顧到咁多個呀,d衫咪no到亂哂?唔知係咪可以有家長跟住take care o既呢?

原帖由 cateyes 於 09-4-2 22:15 發表
Hi,  my son's show on 4/9. I also got the white vest & black short pant. Can't believe they r the dancing dress cost $85 ! I bought the same white vest $12!

I also hv a questions.... is the student p ...

Rank: 2


66
631#
發表於 09-4-6 22:13 |只看該作者
Hi Edvychan,

R u exciting yr son to hv show tmor ? Tdy my son shows me the dance & it s so funny & cute.  Enjoy the show

Rank: 5Rank: 5


1730
632#
發表於 09-4-8 16:27 |只看該作者
Hi cateyes,

尋日個show真係好精彩,d小朋友好可愛,當然自己仔仔個表演最好睇la,不過最後兩個u3小朋友表演o既項目都好正,好型仔,節奏好明快,老師表演果part都好好睇,總之睇得好開心la

原帖由 cateyes 於 09-4-6 22:13 發表
Hi Edvychan,

R u exciting yr son to hv show tmor ? Tdy my son shows me the dance & it s so funny & cute.  Enjoy the show

Rank: 5Rank: 5


1526
633#
發表於 09-4-9 21:44 |只看該作者

York show on Apr 7

It's a pity we couldn't see the show cos we are out of town, would you mind to post some photo or video to York's facebook site below?

http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=28252071715&ref=mf

Thanks all!

原帖由 Edvychan 於 09-4-8 16:27 發表
Hi cateyes,

尋日個show真係好精彩,d小朋友好可愛,當然自己仔仔個表演最好睇la,不過最後兩個u3小朋友表演o既項目都好正,好型仔,節奏好明快,老師表演果part都好好睇,總之睇得好開心la

...

Rank: 5Rank: 5


1730
634#
發表於 09-4-10 09:30 |只看該作者
係咪要password o架,我都唔係好識用,因為我本身無facebook,我老公試過load個囝個show上自己個facebook,但唔知lee幾日仲mud,好似有d bug,load極都唔得,佢話遲d再試,不過果日我地都係影咗好少相,因為小朋友係台上面好難影,影得麻麻地,而且學校遲d都有dvd派,所以我地都係影咗好少同拍咗好少咋

原帖由 richwong 於 09-4-9 21:44 發表
It's a pity we couldn't see the show cos we are out of town, would you mind to post some photo or video to York's facebook site below?

http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=28252071715&ref ...

Rank: 5Rank: 5


2562
635#
發表於 09-4-14 13:08 |只看該作者
各位,
請問約克K1一個月大約要付幾多錢? (唔計劍橋試course費用), 謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1730
636#
發表於 09-4-14 22:27 |只看該作者
Hi,

現時學校 $3000/月
茶點約 $300/月
雜費約 $1500/半年
校車費按地區收費

茶點,學校活動及其他興趣班可選擇參加或不參加,沒有強制性的,希望幫到你


原帖由 LovelyBB06 於 09-4-14 13:08 發表
各位,
請問約克K1一個月大約要付幾多錢? (唔計劍橋試course費用), 謝謝!

Rank: 5Rank: 5


2562
637#
發表於 09-4-14 23:39 |只看該作者
原帖由 Edvychan 於 09-4-14 22:27 發表
Hi,

現時學校 $3000/月
茶點約 $300/月
雜費約 $1500/半年
校車費按地區收費

茶點,學校活動及其他興趣班可選擇參加或不參加,沒有強制性的,希望幫到你


...


Hi,

除了上述的收費外, 請問每個月大約有幾多錢係"神時某時"要比的? 例如: 種花的花盆又要收幾十.......等等, 每月大約有幾多呢類型的錢呢? 我想有個預算喔, 謝謝!

另外, 請問非本地課程返學果3個鐘是否全用晒英語會話? Thx

[ 本帖最後由 LovelyBB06 於 09-4-15 18:52 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2562
638#
發表於 09-4-15 18:54 |只看該作者
請問有無家長可以幫幫手解答呀? 今個星期要比錢註冊了! 唔該晒!

Rank: 5Rank: 5


1730
639#
發表於 09-4-15 22:19 |只看該作者
hi lovelybb06,

好難話每個月要比幾多額外收費,因為真係個個月唔同,有時十多元又有,有時幾百,有時一d活動要成千多元又有,不過就差唔多個個月都d嘢係要比下錢咁o既



原帖由 LovelyBB06 於 09-4-15 18:54 發表
請問有無家長可以幫幫手解答呀? 今個星期要比錢註冊了! 唔該晒!

Rank: 3Rank: 3


221
640#
發表於 09-4-23 22:56 |只看該作者
原帖由 pcdogxx 於 09-3-24 22:09 發表
我都好開心, 果日行程真係編得幾好, 一d悶場都冇..   節目一浪接一浪....   等左咁耐終於見到鈞渝d同學仔... 佢好開心係咁介紹俾我識係邊個, 不過佢地個個差唔多樣, 講左幾次我都唔係好記得....  睇住佢地拖住手一齊 ...


hi 鈞渝媽媽,

睇到妳地寫得咁開心真係好可惜個日去唔到,因為我細佬結婚所以去唔到.希望下次有幾會見到面,大家認識一下.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖