關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
621#
發表於 08-2-14 17:47 |只看該作者
yanma話6點半啦,佢無地方去,早食早走.

come : 唔係加. 不過二次同你哋去食日本嘢, 返來就肚痛.
昨日, 係我腸胃唔好啦.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:40 發表

雪: 你逢打邊爐都係咁呀????

我一於book 6:45pm啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
622#
發表於 08-2-14 17:48 |只看該作者
有咩.  但上次我問咗, 佢哋話只到11點.

原文章由 yan02 於 08-2-14 17:47 發表
我帶左他搭23C 小巴,不過甘夜可能等耐的,FUN話12點仲有

Rank: 5Rank: 5


3104
623#
發表於 08-2-14 17:53 |只看該作者
雪 :

我女今天打電話話我聽 :她有個秘密想話比我聽 究竟我仲意細佬定仲意她,我話2個都仲意,他話要選一個,我話沒得選之后他就話,甘算啦,后來我同他講我不開心呀,他話,你不係話最仲意我,甘仲意我仲會不開心嗎 小朋友真係天真...



原文章由 雪文 於 08-2-14 17:47 發表
yanma話6點半啦,佢無地方去,早食早走.

come : 唔係加. 不過二次同你哋去食日本嘢, 返來就肚痛.
昨日, 係我腸胃唔好啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
624#
發表於 08-2-14 18:07 |只看該作者
呢個問題你有排俾人問, 我對仔女幾乎日日都問加拉

原文章由 yan02 於 08-2-14 17:53 發表
雪 :

我女今天打電話話我聽 :她有個秘密想話比我聽 究竟我仲意細佬定仲意她,我話2個都仲意,他話要選一個,我話沒得選之后他就話,甘算啦,后來我同他講我不開心呀,他話,你不係話最仲意我,甘仲意我仲會不開心嗎 小朋 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
625#
發表於 08-2-15 08:46 |只看該作者
come come:

啱啱係隔鄰版面見到話lee garden有neverfull MM的貨(可能啱啱返貨),你快D去睇睇啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
626#
發表於 08-2-15 09:11 |只看該作者
早晨呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
627#
發表於 08-2-15 09:16 |只看該作者
yesterday night 買完ticket, 經過cake shop 見到個心形cake 好靚, 買咗返屋企, 之後又買咗包樂+ and 牛奶仔and 妹 gei chocolate. 返到去送俾隻佬, 佢話仲muk送chocolate, 再跟住見到個cake, only話好肚餓,叫我快d切, 頂, 又玩嘢.:;pppp: :;pppp:

Rank: 8Rank: 8


17269
628#
發表於 08-2-15 09:21 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-15 09:16 發表
yesterday night 買完ticket, 經過cake shop 見到個心形cake 好靚, 買咗返屋企, 之後又買咗包樂+ and 牛奶仔and 妹 gei chocolate. 返到去送俾隻佬, 佢話仲muk送chocolate, 再跟住見到個cake, only話好肚餓,叫我快d切 ...

cc,

早晨~!

你好有心喎!可能你老公個心甜哂,不過冇係個口到表達啫。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
629#
發表於 08-2-15 09:24 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-15 08:46 發表
come come:

啱啱係隔鄰版面見到話lee garden有neverfull MM的貨(可能啱啱返貨),你快D去睇睇啦!

thank, 如love幫我有買到咁大煲 ?!??!?!? 算啦, 等埋佢返左先啦!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
630#
發表於 08-2-15 09:24 |只看該作者
我都話佢冇情趣ga la.:;pppp: :;pppp:
原文章由 lky2008 於 08-2-15 09:21 發表

cc,

早晨~!

你好有心喎!可能你老公個心甜哂,不過冇係個口到表達啫。

Rank: 6Rank: 6


8125
631#
發表於 08-2-15 09:26 |只看該作者
CC

d 男人都係口硬心軟既 :;pppp: :;pppp:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
632#
發表於 08-2-15 09:28 |只看該作者
雪: 大盛果度要等齊人先比枱, 所以book 6點半都無用架!!

Rank: 6Rank: 6


8125
633#
發表於 08-2-15 09:30 |只看該作者
琴日唸住去我家附近的'甜在心頭'食西餐, 呢間野話好食又平, 平時係幾十元有交易, 點知琴晚全部都係情人餐, all 1XX up

我兩條靚都不在狀態, 又食左蛋糕先, of course 唔會食啦, 係都留返平時啦 :tongue: :tongue:

結果走左去德昌食小炒, 嘩...都 good bor

琴日同阿囝 佢巧 happy!  同場加影女朋友親送生日禮物, 死黨致電恭賀...佢 lum 到脾

Rank: 8Rank: 8


17269
634#
發表於 08-2-15 09:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 09:24 發表

thank, 如love幫我有買到咁大煲 ?!??!?!? 算啦, 等埋佢返左先啦!!

come come:

你諗吓啦!唔知過幾日仲有冇貨,同埋love love有冇話你聽買唔買到呀?

Rank: 8Rank: 8


17269
635#
發表於 08-2-15 09:31 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-15 09:24 發表
我都話佢冇情趣ga la.:;pppp: :;pppp:

咁佢真心待你同仔女好咪得囉!呢樣先最重要。

Rank: 8Rank: 8


17269
636#
發表於 08-2-15 09:32 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-15 09:30 發表
琴日唸住去我家附近的'甜在心頭'食西餐, 呢間野話好食又平, 平時係幾十元有交易, 點知琴晚全部都係情人餐, all 1XX up

我兩條靚都不在狀態, 又食左蛋糕先, of course 唔會食啦, 係都留返平時啦  ...

多多:

你仔仔一定好happy喇。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
637#
發表於 08-2-15 09:33 |只看該作者
cc: 你老公尋晚一定好happy啦!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
638#
發表於 08-2-15 09:33 |只看該作者
cc

我 like 你張大頭相呀.....我囡又係超 like 呢隻布甸狗的 :loveliness: :loveliness:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
639#
發表於 08-2-15 09:39 |只看該作者
我要返屋企同亞仔沖咗涼先出嚟, around 7:00先到, 我其實唔知大盛係邊樹??
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 09:28 發表
雪: 大盛果度要等齊人先比枱, 所以book 6點半都無用架!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
640#
發表於 08-2-15 09:40 |只看該作者
Good Morning!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖