註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 15:59 發表 辛苦哂你la 做亞媽就係咁ga la, 做muk都係為咗d 小朋友好.
返回頂部
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-28 15:44 發表 已加咗誠意分啦
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 15:12 發表 我真係肥咗好多 , 工人嚟到要開始食餐先得
原文章由 雪文 於 08-1-28 15:55 發表 冬天4次, summer4次. 如果令佢哋身體好返D, 辛苦D都無計.
原文章由 KY2004 於 08-1-28 16:05 發表 真係好媽媽!
原文章由 雪文 於 08-1-28 16:05 發表 今日又唔見多多, 你哋MSN有無見到佢呀 ?
原文章由 KY2004 於 08-1-28 16:07 發表 cc, 你邊part肥呀? 我真係肥啦!我星期5同你地食完,返到屋企仲食左支drum stick,同埋好多egg rolls呀!
原文章由 kitty 於 08-1-28 16:08 發表 雪文, 你家長日幾點鐘呀? 到果日比你好冇呀? 我多數10點度 ...... 頭先出觀塘又追書局..... 真係激死...仲未返書.. 我女聽日要用 la !
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 16:09 發表 ky:
大宅
原文章由 novemberwm 於 08-1-28 16:10 發表 hI.. ALL
伯爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-28 16:09 發表 C火,隻手仲好痛呀!:cry:
原文章由 多利是 於 08-1-28 16:10 發表 cc美人, ky靚女 你地可唔可以唔好係度盲目咁講個 肥字呀 :tongue: :tongue: :tongue: 係未想我殺人呀??