關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
621#
發表於 07-12-15 11:39 |只看該作者
haha

原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:37 發表

每個月多一佰幾拾駛下啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
622#
發表於 07-12-15 11:41 |只看該作者
今日返黎乜都無用過, 淨係同你地傾計同睇報紙, 星期六返黎都唔知做乜!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
623#
發表於 07-12-15 11:42 |只看該作者
我老公仍用緊 lee 個網址去 dl, 又 ok wor.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:32 發表
有nds的朋友們, 你地而家係邊度dl game呀???
比個網址我丫!!! 上次fun比我果個而家成日都 d 唔倒.:-|

Rank: 8Rank: 8


17382
624#
發表於 07-12-15 11:45 |只看該作者
我都係啦,聽左2個電話咁大把囉:tongue: :tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:41 發表
今日返黎乜都無用過, 淨係同你地傾計同睇報紙, 星期六返黎都唔知做乜!

Rank: 6Rank: 6


8125
625#
發表於 07-12-15 11:49 |只看該作者
係呀...好抵食 & 好味...+$20有個煲仔飯tim ar..

我樓下新開左間, 初初出個時牛肉又多, 煲仔飯又特別好味...而家做耐左, 食第2次己無咁正啦

原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:50 AM 發表
尋晚食左大快活火鍋, 好食過美心好多, 牛肉又多d, 價錢2間差唔多, 都係50多元(包drink).

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
626#
發表於 07-12-15 11:50 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-15 11:42 發表
我老公仍用緊 lee 個網址去 dl, 又 ok wor.

我尋日都試多一次, 佢好多game比係click入去, 我按下戴, 等一陣佢彈個"不能顯示網頁"出黎 or 去到壓縮位~佢全部都係出亂碼, 我過落張r4卡度, 開機, 佢個game係唔比我玩的?!?!??!!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
627#
發表於 07-12-15 11:51 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 11:45 發表
我都係啦,聽左2個電話咁大把囉:tongue: :tongue:

你係隔個星期先返都好丫!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
628#
發表於 07-12-15 11:52 |只看該作者
乜你地個個d腳都咁大?? 睇唔出bor€

我未結婚時穿36, 37, 之前有朋友做鞋廠, 好多免費鞋穿, 因為全部版都係36,37-- 點知生阿囡後變成38, 生阿囝後變成39...呢排又細返dd, 有d鞋款38都著到....但都係要著38-39啦 :-| :-|

Rank: 8Rank: 8


17382
629#
發表於 07-12-15 11:53 |只看該作者
咁又係,其實真係無野做的,我日日都係無野做架啦
e+用手提聽梗mp3:tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:51 發表

你係隔個星期先返都好丫!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
630#
發表於 07-12-15 11:54 |只看該作者
我唔識整, 幫你問問我老公, 再覆你.

原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:50 發表

我尋日都試多一次, 佢好多game比係click入去, 我按下戴, 等一陣佢彈個"不能顯示網頁"出黎 or 去到壓縮位~佢全部都係出亂碼, 我過落張r4卡度, 開機, 佢個game係唔比我玩的?!?!??!!? ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
631#
發表於 07-12-15 11:54 |只看該作者
我就慘啦, 老細返來坐係到, 動都動唔到.
如果我係你,我會睇DVD囉

原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:41 發表
今日返黎乜都無用過, 淨係同你地傾計同睇報紙, 星期六返黎都唔知做乜!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
632#
發表於 07-12-15 11:55 |只看該作者
: : 那,  yanma睇睇.  大多數人係咁加

原文章由 多利是 於 07-12-15 11:52 發表
乜你地個個d腳都咁大?? 睇唔出bor€

我未結婚時穿36, 37, 之前有朋友做鞋廠, 好多免費鞋穿, 因為全部版都係36,37-- 點知生阿囡後變成38, 生阿囝後變成39...呢排又細返dd, 有d鞋款38都著到....但都係要著38- ...

Rank: 6Rank: 6


8125
633#
發表於 07-12-15 11:55 |只看該作者
原本今日下午唸住同隻佬上深圳x扒, 點知條友頭先打來話要ot...要成8點幾先返... 咁唯有去cut hair啦~ 你地有無時間 t 一 t ?? : :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
634#
發表於 07-12-15 11:56 |只看該作者
今日下午返屋企好多嘢等住我做呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
635#
發表於 07-12-15 11:57 |只看該作者
但comecome個位好似比較張揚wor,如係我就得因為我個位後面係牆無人會行過來的

原文章由 雪文 於 07-12-15 11:54 發表
我就慘啦, 老細返來坐係到, 動都動唔到.
如果我係你,我會睇DVD囉

Rank: 8Rank: 8


17382
636#
發表於 07-12-15 11:58 |只看該作者
又係wor


原文章由 雪文 於 07-12-15 11:55 發表
: : 那,  yanma睇睇.  大多數人係咁加

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
637#
發表於 07-12-15 11:59 |只看該作者
講返呢個問題, 睇咸綱唔使錢咩.  

講返幾年前, 咁我係屋企用dial-up上网的, 我朋友因好少用, 佢就俾佢password俾我上网. 咁有次C6用咗來上咸綱又唔出聲, 收到帳單要俾百幾元, 原來個咸网去咗外國, 要用IDD一分鐘10幾元來上网, 氣到我呀

自此佢就無再上呢D网啦, 宜家連 4仔都少睇.


原文章由 多利是 於 07-12-13 16:38 發表
或者睇咸網都得

我佬話'男人係一定咸濕, 唔咸濕個位就唔係男人; 女人就係like比男人咸濕"

Rank: 6Rank: 6


8125
638#
發表於 07-12-15 12:01 |只看該作者


if 買隻錶唔為保值, 純為粗帶, 帶款...我有好推介...

i-watch 呢隻牌子.. d款好fancy架...原價2xxx, 減價就幾百有交易, 我帶左好多年啦..我見你幾次都有帶架...你有無印像呀??

試過有次, 我老闆係度講緊電話, 突然捉住我隻手..嚇c我, 以為做咩; 跟住佢問我隻錶係邊度買?? 好靚呀..咁講

[ 本文章最後由 多利是 於 07-12-15 12:06 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
639#
發表於 07-12-15 12:01 |只看該作者
以前我係公司好張揚加, 老細無返, 我會係位睇DVD同打機, 有時身痕, 星期六都返工打機

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 11:57 發表
但comecome個位好似比較張揚wor,如係我就得因為我個位後面係牆無人會行過來的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
640#
發表於 07-12-15 12:03 |只看該作者
多, 我見到, 係幾靚

原文章由 多利是 於 07-12-15 12:01 發表


if 買隻錶唔為保值, 純為粗帶, 帶款...我有好推介...

i-watch 呢隻牌子.. d款好fancy架...原價2xxx, 減價就幾百有交易, 我帶左好多年啦..我見你幾次都有帶架...你有無印像呀??

試過有次, 我 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖