註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:37 發表 每個月多一佰幾拾駛下啦!
返回頂部
珍珠宮
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:32 發表 有nds的朋友們, 你地而家係邊度dl game呀??? 比個網址我丫!!! 上次fun比我果個而家成日都 d 唔倒.:-|
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:41 發表 今日返黎乜都無用過, 淨係同你地傾計同睇報紙, 星期六返黎都唔知做乜!
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:50 AM 發表 尋晚食左大快活火鍋, 好食過美心好多, 牛肉又多d, 價錢2間差唔多, 都係50多元(包drink).
原文章由 funbabyhk 於 07-12-15 11:42 發表 我老公仍用緊 lee 個網址去 dl, 又 ok wor.
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 11:45 發表 我都係啦,聽左2個電話咁大把囉:tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:51 發表 你係隔個星期先返都好丫!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 11:50 發表 我尋日都試多一次, 佢好多game比係click入去, 我按下戴, 等一陣佢彈個"不能顯示網頁"出黎 or 去到壓縮位~佢全部都係出亂碼, 我過落張r4卡度, 開機, 佢個game係唔比我玩的?!?!??!!? ...
原文章由 多利是 於 07-12-15 11:52 發表 乜你地個個d腳都咁大?? 睇唔出bor€ 我未結婚時穿36, 37, 之前有朋友做鞋廠, 好多免費鞋穿, 因為全部版都係36,37-- 點知生阿囡後變成38, 生阿囝後變成39...呢排又細返dd, 有d鞋款38都著到....但都係要著38- ...
原文章由 雪文 於 07-12-15 11:54 發表 我就慘啦, 老細返來坐係到, 動都動唔到. 如果我係你,我會睇DVD囉
原文章由 雪文 於 07-12-15 11:55 發表 : : 那, yanma睇睇. 大多數人係咁加
原文章由 多利是 於 07-12-13 16:38 發表 或者睇咸網都得 我佬話'男人係一定咸濕, 唔咸濕個位就唔係男人; 女人就係like比男人咸濕"
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 11:57 發表 但comecome個位好似比較張揚wor,如係我就得因為我個位後面係牆無人會行過來的
原文章由 多利是 於 07-12-15 12:01 發表 雪 if 買隻錶唔為保值, 純為粗帶, 帶款...我有好推介... i-watch 呢隻牌子.. d款好fancy架...原價2xxx, 減價就幾百有交易, 我帶左好多年啦..我見你幾次都有帶架...你有無印像呀?? 試過有次, 我 ...