註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:48 硐表 我想去好多地方wor 出年如去旅行應該會去蘇梅or浮羅交怡or宿霧
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:51 硐表 講真,我又係唔知 C6朋友會攪好曬之後C6比錢咁啦, 我都唔知上海有咩好玩,不過當休息下應該OK的
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:45 硐表 你又話自己好好poor, 轉頭又叫秘書姐姐POST個網址上黎???
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 15:51 硐表 我女昨天又哦去滑雪... 太貴啦, 搵個地方去滑草好啦. 以前深圳有, 家下都唔知有冇...
子爵府
原文章由 多利是 於 07-11-20 15:47 硐表 hihi 我係雪雪d朋友, 係觀塘區返工, 大女8歲半, 細仔6歲半, just to say hi 先...
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 15:33 硐表 嘩, 咩公司來呀, 25 26 已好好了喎.... 我地要31,1 呀. 次次出糧一老闆都好唔開心.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:50 硐表 HELLO 多利是
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:47 硐表 上海12月好凍下喎, 你要陽光海灘必定係東南亞啦?!?!??!
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:54 硐表 好彩今日無講SALT WET野姐 驚嚇親人啊
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:51 硐表 我至至至想去嘅地方係---南非.
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:53 硐表 去啦, 6XXX-8XXX之嘛, 你都係富X一名黎架!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:56 硐表 我上年買果D雪縷應該可以再著啦
原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 15:50 硐表 love, 又係個位朋友請你地一齊去玩?
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:57 硐表 上海北京九x溝都想去,不過等我老d先 南非係咪要搭好多鍾頭飛機?我好怕搭太耐,上次去完美國頂唔順,都係去東南亞好d,快快快
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:52 硐表 我淨係識黃埔灘