關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
621#
發表於 07-11-20 15:51 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:48 硐表
我想去好多地方wor

出年如去旅行應該會去蘇梅or浮羅交怡or宿霧

我至至至想去嘅地方係---南非.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
622#
發表於 07-11-20 15:52 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:51 硐表
講真,我又係唔知 C6朋友會攪好曬之後C6比錢咁啦,
我都唔知上海有咩好玩,不過當休息下應該OK的

我淨係識黃埔灘

Rank: 8Rank: 8


17382
623#
發表於 07-11-20 15:53 |只看該作者
果句野雪雪成日都講架啦,我諗係口頭嬋來的


原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:45 硐表

你又話自己好好poor, 轉頭又叫秘書姐姐POST個網址上黎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
624#
發表於 07-11-20 15:53 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 15:51 硐表

我女昨天又哦去滑雪...

太貴啦, 搵個地方去滑草好啦. 以前深圳有, 家下都唔知有冇...

去啦, 6XXX-8XXX之嘛, 你都係富X一名黎架!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
625#
發表於 07-11-20 15:54 |只看該作者
Welcome welcome

雪文真係相識滿天下
原文章由 多利是 於 07-11-20 15:47 硐表
hihi

我係雪雪d朋友, 係觀塘區返工, 大女8歲半, 細仔6歲半, just to say hi 先...

Rank: 5Rank: 5


2967
626#
發表於 07-11-20 15:54 |只看該作者
我果間係日本公司,永遠有早冇遲,撞正holiday會提早,試過16日就有$
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 15:33 硐表

嘩, 咩公司來呀, 25 26 已好好了喎....
我地要31,1 呀.
次次出糧一老闆都好唔開心.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
627#
發表於 07-11-20 15:54 |只看該作者


好彩今日無講SALT WET野姐 驚嚇親人啊


原文章由 多利是 於 07-11-20 15:47 硐表
hihi

我係雪雪d朋友, 係觀塘區返工, 大女8歲半, 細仔6歲半, just to say hi 先...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
628#
發表於 07-11-20 15:56 |只看該作者
各位, 多利是温書, 話你哋班友都幾啱傾, 大家陪佢傾吓計啦.
我又要忙啦. 唔該

原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:50 硐表

HELLO 多利是

Rank: 8Rank: 8


17382
629#
發表於 07-11-20 15:56 |只看該作者
我上年買果D雪縷應該可以再著啦


原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:47 硐表

上海12月好凍下喎, 你要陽光海灘必定係東南亞啦?!?!??!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
630#
發表於 07-11-20 15:56 |只看該作者
人哋温晒書啦

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:54 硐表


好彩今日無講SALT WET野姐 驚嚇親人啊

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
631#
發表於 07-11-20 15:57 |只看該作者
上海北京九x溝都想去,不過等我老d先

南非係咪要搭好多鍾頭飛機?我好怕搭太耐,上次去完美國頂唔順,都係去東南亞好d,快快快
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:51 硐表

我至至至想去嘅地方係---南非.

Rank: 5Rank: 5


2967
632#
發表於 07-11-20 15:58 |只看該作者
hi,hi
原文章由 多利是 於 07-11-20 15:47 硐表
hihi

我係雪雪d朋友, 係觀塘區返工, 大女8歲半, 細仔6歲半, just to say hi 先...
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
633#
發表於 07-11-20 15:58 |只看該作者
呢幾個地方我都係無去過

原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:48 硐表
我想去好多地方wor

出年如去旅行應該會去蘇梅or浮羅交怡or宿霧

Rank: 6Rank: 6


8953
634#
發表於 07-11-20 15:58 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:53 硐表

去啦, 6XXX-8XXX之嘛, 你都係富X一名黎架!!!

唔抵嘛.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
635#
發表於 07-11-20 15:59 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:56 硐表
我上年買果D雪縷應該可以再著啦

咁你快手D"抄"返出黎啦.
我睇報紙話而家"廣東省北少少"的地方只有4-5度咋.

Rank: 8Rank: 8


17382
636#
發表於 07-11-20 16:00 |只看該作者
係呀又係果位,今次應該自己比,食就應該係果位朋友比啦


原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 15:50 硐表
love,
又係個位朋友請你地一齊去玩?

Rank: 6Rank: 6


8953
637#
發表於 07-11-20 16:00 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:57 硐表
上海北京九x溝都想去,不過等我老d先

南非係咪要搭好多鍾頭飛機?我好怕搭太耐,上次去完美國頂唔順,都係去東南亞好d,快快快


九x溝到妳老左已經變晒. 唔洗去了.
北京上年好平, 今年貴左.
:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
638#
發表於 07-11-20 16:00 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:57 硐表
上海北京九x溝都想去,不過等我老d先

南非係咪要搭好多鍾頭飛機?我好怕搭太耐,上次去完美國頂唔順,都係去東南亞好d,快快快

我估同美國差唔多呱?!!??!?!

Rank: 6Rank: 6


8953
639#
發表於 07-11-20 16:01 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:52 硐表

我淨係識黃埔灘

睇戲算啦....
個套, xx 有蛋蛋個套.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
640#
發表於 07-11-20 16:02 |只看該作者
宿霧~~~我好怕菲律賓~~~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖