關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
621#
發表於 07-11-10 12:42 |只看該作者
各位我閃啦, 星期二先傾啦!88888

Rank: 5Rank: 5


4210
622#
發表於 07-11-10 12:43 |只看該作者
邊個星期六先


原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:39 硐表

唔知book星期六晚上你地得唔得呢??????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
623#
發表於 07-11-10 12:43 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:42 硐表
不如問cy book佢個邊個club house 燒好唔好, 佢個度燒野食, 隔離有個大地方, 小朋友可以跑黎號去, 我地一路燒一路都可以及住佢地

係, 仲好喎, 唔駛d 位咁窄!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
624#
發表於 07-11-10 12:44 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:43 硐表
邊個星期六先

你地話事啦, 閃啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
625#
發表於 07-11-10 12:47 |只看該作者
個個星期六晚我都ok (無人約 )

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
626#
發表於 07-11-10 12:47 |只看該作者
星期一問問 cy, 如果 ok, 就整個 list 出來, 大家填寫邊個 sat 得,
睇吓邊日最多人 ok 就搵果日囉.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:43 硐表
邊個星期六先

Rank: 5Rank: 5


4210
627#
發表於 07-11-10 12:48 |只看該作者
不如11月17日啦, 大家ok??

原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:44 硐表

你地話事啦, 閃啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
628#
發表於 07-11-10 12:48 |只看該作者
準備放工

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
629#
發表於 07-11-10 12:49 |只看該作者
me ok, but17咁急唔知book唔book到爐
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:48 硐表
不如11月17日啦, 大家ok??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
630#
發表於 07-11-10 12:49 |只看該作者
我都預備走la, 88

Rank: 5Rank: 5


4210
631#
發表於 07-11-10 12:57 |只看該作者
但係如果17號唔得, 要等到12月22日 (for Sat only)喎: :  

11/17
11/24 (x循評估)
12/1 (x顯考試)
12/8 (jerry仔開生日會)
12/15 (x強考試)

原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:49 硐表
me ok, but17咁急唔知book唔book到爐

Rank: 5Rank: 5


4210
632#
發表於 07-11-10 12:59 |只看該作者
我都要閃啦
99打黎話要而家入油塘睇我個女呀:-|

Rank: 5Rank: 5


2967
633#
發表於 07-11-10 16:34 |只看該作者
e+去咗表妹屋企先得閒上嚟,終於溫哂書la.
原本諗住今朝湊亞女去表妹度補習,我返公司.唔知係咪lee排瞓得好少,瞓醒已經12:00pm,所以唔鬼返la.
過咗一陣,c6同我一齊帶對寶貝落街食嘢,食完嘢,c6話要去百x,唔知佢係唔係幾日冇返內疚,開始又對我好好
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
634#
發表於 07-11-10 16:41 |只看該作者
我book 場no problem,不過17號太'盟' la,實冇爐.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
635#
發表於 07-11-10 16:42 |只看該作者
雪文,有人幫你,唔好太擔心la

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-10 16:52 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
636#
發表於 07-11-10 16:51 |只看該作者
我訂咗12/31,因要帶埋對寶貝去,所以只可以買$100.
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:34 硐表
我托朋友幫我買左 Andy Lau concert, 好期待:loveliness:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
637#
發表於 07-11-10 17:12 |只看該作者
好正wor,大家look look
http://forum.baby-kingdom.com/vi ... page%3D2&page=1
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
638#
發表於 07-11-11 11:45 |只看該作者
22做冬bor:-|
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:57 硐表
但係如果17號唔得, 要等到12月22日 (for Sat only)喎: :  

11/17
11/24 (x循評估)
12/1 (x顯考試)
12/8 (jerry仔開生日會)
12/15 (x強考試)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
639#
發表於 07-11-11 17:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-11 11:45 硐表
22做冬bor:-|  

係喎, 咁或者星期日都ok, 燒下午囉!!
我女尋日睇醫生:cry: , 佢流鼻水, 鼻塞+少少感冒, 而家食左藥 , d功課都未做晒, 尋日瞓足1日, 係食晚飯先起身咋!
今日下午我返到藍田, 我弟接新娘回家, 拜神....攪左成日下午.
而家返左屋企休息下, 亞女即瞓.
明天下午去註冊, 影下相, 4-5點去酒樓stand by, 我就接左女放學, 做埋功課先去, 聽晚返到屋企我估都可能成12點啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
640#
發表於 07-11-11 20:21 |只看該作者
comecome,希望晴晴快D好返, 明天玩得開心D.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-11 17:06 硐表

係喎, 咁或者星期日都ok, 燒下午囉!!
我女尋日睇醫生:cry: , 佢流鼻水, 鼻塞+少少感冒, 而家食左藥 , d功課都未做晒, 尋日瞓足1日, 係食晚飯先起身咋!
今日下午我返到藍田, 我弟接新娘回家, 拜神....攪左成 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖