關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
621#
發表於 07-10-31 12:49 |只看該作者
唔會, 俾齊資料就 ok!

今日匯得離, 最快都要明天下午才會收到錢 wor
你hk 老細冇直接同佢地上面講咩?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 12:44 硐表

oic, 咁會唔會有排做呀?????
help me.........我見倒我老細真係想c.....pk china 老細又唔覆唔盛, 要打幾多次電話先得呀, 成日話唔記得問, 我地d糧明天要出啦, xxx !! ...

Rank: 5Rank: 5


2065
622#
發表於 07-10-31 12:53 |只看該作者
, 抽小小時間上來BK 又 ERROR, 真系火都來。點解 Irenec11要改名?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
623#
發表於 07-10-31 13:04 |只看該作者
各位, 如果用 octopus 於 Mon-Fri 在8:30am前出閘, 會送大x樂美食券.
http://www.mtr.com.hk/chi/whatsnew/ride830_200710/ride830_c.htm

Rank: 5Rank: 5


3212
624#
發表於 07-10-31 13:11 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 12:44 硐表

oic, 咁會唔會有排做呀?????
help me.........我見倒我老細真係想c.....pk china 老細又唔覆唔盛, 要打幾多次電話先得呀, 成日話唔記得問, 我地d糧明天要出啦, xxx !! ...


係wo..... 你地d糧先最緊要ar...........:cry: :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
625#
發表於 07-10-31 13:33 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 12:49 硐表
今日匯得離, 最快都要明天下午才會收到錢 wor
你hk 老細冇直接同佢地上面講咩?

我hk老x係上星期一同chixx xx講嘅, 你地話啦, 10日啦, 之後hk 老x咪一直攞我黎玩, 一日問足4次: 同大陸xx講左未? 尋日我問2次, 今日問一次, 佢唔答我都無計架!!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
626#
發表於 07-10-31 13:38 |只看該作者
請你飲杯嘢, 唔好勞氣
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 12:26 硐表
不過我覺得今次係chixx老細玩野囉, hk 老細由上星期一已經叫佢匯$$落黎, 足足10日啦, 有心攪一早攪左啦, 叫我地lee 邊幫手又唔見佢會咁"笠"???? 搵料買貨寄野一日同佢地攪掂......唉! 講到尾, 我hk xxx都係無鬼用架 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
627#
發表於 07-10-31 13:39 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-10-31 13:11 硐表


係wo..... 你地d糧先最緊要ar...........:cry: :cry: :cry:

心情已經唔多好 , 仲要買左個唔好食的飯盒:cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
628#
發表於 07-10-31 13:41 |只看該作者
禽日有小人係我後面莊,改咗個名,費事俾d小人睇到邊個係我
原文章由 katiekma 於 07-10-31 12:53 硐表
, 抽小小時間上來BK 又 ERROR, 真系火都來。點解 Irenec11要改名?

Rank: 5Rank: 5


2967
629#
發表於 07-10-31 13:43 |只看該作者
我實冇分,我8:45先出閘
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 13:04 硐表
各位, 如果用 octopus 於 Mon-Fri 在8:30am前出閘, 會送大x樂美食券.
http://www.mtr.com.hk/chi/whatsnew/ride830_200710/ride830_c.htm

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
630#
發表於 07-10-31 13:46 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:38 硐表
請你飲杯嘢, 唔好勞氣

真係平衡唔倒呀 ~~~~放工要去匯景行下街先得啦!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
631#
發表於 07-10-31 13:47 |只看該作者
不如以後叫我cy la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
632#
發表於 07-10-31 13:48 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:43 硐表
我實冇分,我8:45先出閘

我下個星期可能得喎!:D :D :D :D

Rank: 5Rank: 5


2967
633#
發表於 07-10-31 13:49 |只看該作者
你身痕就真
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 13:46 硐表

真係平衡唔倒呀 ~~~~放工要去匯景行下街先得啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
634#
發表於 07-10-31 13:50 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:41 硐表
禽日有小人係我後面莊,改咗個名,費事俾d小人睇到邊個係我



收倒, 咁一於叫你做cy啦!

Rank: 5Rank: 5


2065
635#
發表於 07-10-31 13:50 |只看該作者
我今朝8:10上左車返工, 遇正tko四車相撞, 隧道封左。 10:30 先返到公司,响架彔 van 坐左個幾鐘,已經好 ,bk又成日error

Rank: 5Rank: 5


2967
636#
發表於 07-10-31 13:50 |只看該作者
yan:我收到d印仔la, thanks.

Rank: 5Rank: 5


2967
637#
發表於 07-10-31 13:55 |只看該作者
reply 1次就error1次,真係唔xx佢都唔得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
638#
發表於 07-10-31 13:57 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:50 硐表
yan:我收到d印仔la, thanks.


katiekma: tko隧道一炒車就c晒架啦, 你遲到老細有無唔老黎呀?

cy: 不如你pm埋公司address比我, 我都叫courier send印仔比你啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
639#
發表於 07-10-31 13:58 |只看該作者
講開小人,都唔知點解我公司咁c多,成日咁多事非講,又唔見佢做嘢,我就做餐c,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
640#
發表於 07-10-31 14:01 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:58 硐表
講開小人,都唔知點解我公司咁c多,成日咁多事非講,又唔見佢做嘢,我就做餐c,

我公司的同事個個都幾好, 無乜野, 係2個xx衰格!!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖