註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 12:44 硐表 oic, 咁會唔會有排做呀????? help me.........我見倒我老細真係想c.....pk china 老細又唔覆唔盛, 要打幾多次電話先得呀, 成日話唔記得問, 我地d糧明天要出啦, xxx !! ...
返回頂部
大宅
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 12:49 硐表 今日匯得離, 最快都要明天下午才會收到錢 wor 你hk 老細冇直接同佢地上面講咩?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 12:26 硐表 不過我覺得今次係chixx老細玩野囉, hk 老細由上星期一已經叫佢匯$$落黎, 足足10日啦, 有心攪一早攪左啦, 叫我地lee 邊幫手又唔見佢會咁"笠"???? 搵料買貨寄野一日同佢地攪掂......唉! 講到尾, 我hk xxx都係無鬼用架 ...
原文章由 novemberwm 於 07-10-31 13:11 硐表 係wo..... 你地d糧先最緊要ar...........:cry: :cry: :cry:
原文章由 katiekma 於 07-10-31 12:53 硐表 妖 , 抽小小時間上來BK 又 ERROR, 真系火都來。點解 Irenec11要改名?
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 13:04 硐表 各位, 如果用 octopus 於 Mon-Fri 在8:30am前出閘, 會送大x樂美食券. http://www.mtr.com.hk/chi/whatsnew/ride830_200710/ride830_c.htm
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:38 硐表 請你飲杯嘢, 唔好勞氣
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:43 硐表 我實冇分,我8:45先出閘
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 13:46 硐表 真係平衡唔倒呀 ~~~~放工要去匯景行下街先得啦!!!
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:41 硐表 禽日有小人係我後面莊,改咗個名,費事俾d小人睇到邊個係我
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:50 硐表 yan:我收到d印仔la, thanks.
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:58 硐表 講開小人,都唔知點解我公司咁c多,成日咁多事非講,又唔見佢做嘢,我就做餐c,