關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
621#
發表於 07-10-17 10:21 |只看該作者
仲未揾到呀:cry:

原文章由 funbabyhk 於 07-10-17 09:44 硐表
我係諗衰左 d 既, 應該唔會的.
希望陣間學校打來話 '搵到' 啦:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
622#
發表於 07-10-17 10:22 |只看該作者
係咩? 咁............算啦!!!:-| :-| :-|  

原文章由 雪文 於 07-10-17 10:20 硐表
各位早晨 !

come,個星期我仔測驗呀, 如果你請我哋, 我昨日已經係到諗, C啦, 到唔到好呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
623#
發表於 07-10-17 10:26 |只看該作者
我問我仔知唔知你仔仔唔見咗眼鏡, 佢話唔知件事.

原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 22:24 硐表
今晚九點幾老師來電問:有冇在書包中找到眼鏡, 我答:冇.
佢話明天返去問問其他同學仔會否有見到或搵到, 有消息就會再通知我.   
阿仔好肯定話, 食 lunch 前放低眼鏡在檯面, 食飽後就跑出去玩, 返回班房就唔見左眼鏡?
...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
624#
發表於 07-10-17 10:27 |只看該作者
而家真係貴左好多, 又要min., 又要計人頭, 我寧願book club house, then叫野食好過
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 09:49 硐表
2仟食m記??? 我寧願買野返屋企開party好過囉!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
625#
發表於 07-10-17 10:29 |只看該作者
你哋唔好搞咁多啦, 我對仔女已經吵住要去M記啦.

不過我成日諗住唔值囉

Katiema, Dec 9,我哋應該OK呀.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:54 硐表
why?麥記係小朋友都鐘意, 以前我細個好羨慕d小朋友可以係麥記開生日會既, 所以我而家大個, 都會比我對仔女開係麥記開生日會

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
626#
發表於 07-10-17 10:30 |只看該作者
係呀, 我哋參加過呢D, 仲好玩過M記.

原文章由 hoganmama 於 07-10-17 10:27 硐表
而家真係貴左好多, 又要min., 又要計人頭, 我寧願book club house, then叫野食好過

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
627#
發表於 07-10-17 10:32 |只看該作者
yi, 今朝我又變咗子爵府 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
628#
發表於 07-10-17 10:32 |只看該作者
雪文: 尋日返去有個試過個"帽"呀????????????/
原文章由 雪文 於 07-10-17 10:21 硐表
仲未揾到呀:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
629#
發表於 07-10-17 10:32 |只看該作者
我一陣去睇生,要去割眼x針 都好耐下架啦都唔散,最後都係要割啦,mk私家要$1100:tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
630#
發表於 07-10-17 10:33 |只看該作者
試咗啦, 唔啱呀.  算啦, 19號返深圳, 我去同單車鋪買.  或者唔得, 再推去你哋個到整.  唔該晒你.


原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 10:32 硐表
雪文: 尋日返去有個試過個"帽"呀????????????/

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
631#
發表於 07-10-17 10:34 |只看該作者
   Love,實好痛啦, 你保重呀.


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-17 10:32 硐表
我一陣去睇生,要去割眼x針 都好耐下架啦都唔散,最後都係要割啦,mk私家要$1100:tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
632#
發表於 07-10-17 10:36 |只看該作者
Kitty,你要對自己有信心呀, 你實做得到加.

你知唔知呀, 我仔上咗小二, 我先知你真係好叻, 可以顧到二個囡囡咁好.   

原文章由 kitty 於 07-10-16 23:24 硐表

雪文,
我可能遲下做 part-time,而家心大心細都唔知點好,驚驚地 我冇乜信心 ,只是非常簡單 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
633#
發表於 07-10-17 10:36 |只看該作者
我都ok


原文章由 雪文 於 07-10-17 10:29 硐表


Katiema, Dec 9,我哋應該OK呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
634#
發表於 07-10-17 10:39 |只看該作者
痛就唔會好痛既,我10年前都整過 無計啦一定要割因為佢都唔消散 咁樣唔靚嗎


原文章由 雪文 於 07-10-17 10:34 硐表
   Love,實好痛啦, 你保重呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
635#
發表於 07-10-17 10:39 |只看該作者
我準備閃啦,各位

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
636#
發表於 07-10-17 10:41 |只看該作者
你要 (應該會幾痛吓 )
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-17 10:32 硐表
我一陣去睇生,要去割眼x針 都好耐下架啦都唔散,最後都係要割啦,mk私家要$1100:tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
637#
發表於 07-10-17 10:42 |只看該作者
me too
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-17 10:36 硐表
我都ok

Rank: 5Rank: 5


3104
638#
發表於 07-10-17 10:42 |只看該作者
早上各位 :

我又比人騙啦
我在今年8月分手機轉左peoples ,個時個sales 同我講頭半年每月送我20分鐘IDD,之后又沒講1分鐘會收幾錢 ,第一個月我直頭不記得呢年事,第2個月我收到月結單,見有沒費,心諗用得沒晒,就打左啦,一打就死啦,超左47.13分,收我$143.04,一分鐘收我成3元,我 ,昨天打上台罵他,他話他地沒IDD線,要同人借線,所以會貴的,  我話通街都做緊亳幾仔,我以為打多左頂籠收0.2左右,我話他間公司擺明"昆"人,不通我拿個計時器計住我傾幾耐呀,我打大陸者,都不可能收甘貴,后來個主任同我講,找人調查,2天后再聯絡我,睇下點免交少的,我同他講,沒搞掂呢件事,我不會交月費,惱死我啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
639#
發表於 07-10-17 10:43 |只看該作者
其實點解會生眼挑針嘅???????

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-17 10:32 硐表
我一陣去睇生,要去割眼x針 都好耐下架啦都唔散,最後都係要割啦,mk私家要$1100:tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
640#
發表於 07-10-17 10:44 |只看該作者
阿仔沒有即時話俾老師聽, 到放學才告知書法老師, 先.......:-|
原文章由 雪文 於 07-10-17 10:26 硐表
我問我仔知唔知你仔仔唔見咗眼鏡, 佢話唔知件事.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖