註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
別墅
原文章由 雪文 於 07-10-3 14:25 硐表 Hi, irenec. 我無心機, 所以無同你傾計 知道你囡囡四年級啦, 以後仲要請你多多指教.
伯爵府
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 14:49 硐表 好悶.........
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 13:51 硐表 我都無咩貨係手, 賺鬼賺馬咩, 得個d d, 飲餐茶咁lor 反而買基金我有賺wor, 所以我都諗係咪轉晒去買基金算la
原文章由 雪文 於 07-10-3 14:09 硐表 安安, 剛才同周生傾計來, 問佢見唔見到我身份證
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 13:37 硐表 hi. 你係全職媽媽 ma ?
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 14:51 硐表 me too....
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 14:56 硐表 你下個星期轉返去舊公司啦
原文章由 irenec11 於 07-10-3 14:53 硐表 唔好意思,因新手關係,有時睇唔切,有時好多嘢做,覆得慢咗d! yes!夜晚仲要做家務,好慘呀!:cry: :cry:
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 14:52 硐表 咁佢點講呀 ???? (日有所思, ........)
原文章由 katiekma 於 07-10-3 13:44 硐表 你幾點上車?會吾會好早?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 14:57 硐表 身份証身份証 (唔好 我呀雪文)
原文章由 雪文 於 07-10-3 14:58 硐表 亞頭, 佢話同我揾吓, 揾到call我
原文章由 irenec11 於 07-10-3 14:58 硐表 6:50上車, 大約7:30返到油塘!