關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
621#
發表於 07-8-10 11:23 |只看該作者
唔該晒你呀

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:19 發表
唔會,放心啦我同泰國天文台長好fd架,
我問左啦佢話唔會落雨wor

Rank: 5Rank: 5


3212
622#
發表於 07-8-10 11:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:19 發表
不停同佢洗腦, 話返學點好玩點好玩, 所以我女k1返學初頭果個星期都無喊架, 不過之後就.......


其實佢返緊n1(明愛), 不過金麗係新環境.. 怕佢唔習慣..可能同佢先多d腦都有d成效... 有次我問佢新學校叫什麼名, 佢話佛教明愛....(oh my god..) 跟住就大笑.. 都唔知佢係吾係都玩....:evil:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
623#
發表於 07-8-10 11:25 |只看該作者
我囡喊足四個月

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:19 發表
不停同佢洗腦, 話返學點好玩點好玩, 所以我女k1返學初頭果個星期都無喊架, 不過之後就.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
624#
發表於 07-8-10 11:26 |只看該作者
邊間明愛 ?  鯉魚門個間 ?

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:25 發表


其實佢返緊n1(明愛), 不過金麗係新環境.. 怕佢唔習慣..可能同佢先多d腦都有d成效... 有次我問佢新學校叫什麼名, 佢話佛教明愛....(oh my god..) 跟住就大笑.. 都唔知佢係吾係都玩....:evil:

Rank: 8Rank: 8


17382
625#
發表於 07-8-10 11:28 |只看該作者
其實我都幾變態架成日要亞囡自己攪惦自己既事,
我只會間中出手幫佢ja,
不過,都要睇下個小朋友性格既,
如果你擔心亞仔一下子x應唔來就慢慢來啦


原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:18 發表


我都好想做到咁樣 --->>>頭都唔回咁走鬼左去
個日我同佢提開話....要去彿敎金麗返學, 佢就問我, 咁你呢? mami., 會唔會一齊ar??  佢好似好擔心我放低佢唔理.......

Rank: 5Rank: 5


3212
626#
發表於 07-8-10 11:29 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-10 11:25 發表
我囡喊足四個月


囝囝返n1時都哭左差不多1個月....... 但之後見佢會同我地say good bye..  個種感覺好難忘....... 好heart feeling.....

Rank: 5Rank: 5


3212
627#
發表於 07-8-10 11:31 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-10 11:26 發表
邊間明愛 ?  鯉魚門個間 ?


係ar....... 環境都ok, d老師就一dd, 囝個個高老師好好.......

Rank: 8Rank: 8


17382
628#
發表於 07-8-10 11:32 |只看該作者
明愛樓上
講真我一d都唔擔心佢,佢只係衰一樣野姐...係百厭

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:20 發表


你個囡囡真係好乖......好獨立... 你呢個mami 放細心啦........
你住邊頭ar :) ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
629#
發表於 07-8-10 11:33 |只看該作者
我女k1喊左1-2個星期倒啦, 之後k2就煩囉, 因教英文果個係鬼佬黎(k1係鬼婆), 咁佢個look係d又瘦又矮果d(個樣又唔nice)咁我女驚佢(只佢一個驚先 , 其他同學仔無野喎)又喊過囉, 不過一段時間之又同我講鐘意teacher mark, 佢好好人, 又請我地食xxx咁.....   

原文章由 雪文 於 07-8-10 11:25 發表
我囡喊足四個月

Rank: 8Rank: 8


17382
630#
發表於 07-8-10 11:34 |只看該作者
係呀

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:20 發表
係???

Rank: 5Rank: 5


3212
631#
發表於 07-8-10 11:34 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:28 發表
其實我都幾變態架成日要亞囡自己攪惦自己既事,
我只會間中出手幫佢ja,
不過,都要睇下個小朋友性格既,
如果你擔心亞仔一下子x應唔來就慢慢來啦


唔係變態, 我c6都係成日咁同我講, 叫我唔好咁緊張, 什麼都俾佢自己搞掂.........囝囝都算係幾....獨立, 不過非常害怕分離呢味野....

Rank: 8Rank: 8


17382
632#
發表於 07-8-10 11:36 |只看該作者
唔係呀
我囡無wor,佢果時一讀係n1即2歲8個月

原文章由 雪文 於 07-8-10 11:25 發表
我囡喊足四個月

Rank: 8Rank: 8


17382
633#
發表於 07-8-10 11:38 |只看該作者
我囡係明愛讀左2年,係n1,n2
高老師果時都有教過我囡架

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:31 發表


係ar....... 環境都ok, d老師就一dd, 囝個個高老師好好.......

Rank: 5Rank: 5


3212
634#
發表於 07-8-10 11:38 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:33 發表
我女k1喊左1-2個星期倒啦, 之後k2就煩囉, 因教英文果個係鬼佬黎(k1係鬼婆), 咁佢個look係d又瘦又矮果d(個樣又唔nice)咁我女驚佢(只佢一個驚先 , 其他同學仔無野喎)又喊過囉, 不過一段時間之又同我講鐘意 ...


come.. 你個女邊間幼稚園 ? .........咁又幾搞笑wo...

Rank: 8Rank: 8


17382
635#
發表於 07-8-10 11:40 |只看該作者
喊1-2星期係正常

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:33 發表
我女k1喊左1-2個星期倒啦, 之後k2就煩囉, 因教英文果個係鬼佬黎(k1係鬼婆), 咁佢個look係d又瘦又矮果d(個樣又唔nice)咁我女驚佢(只佢一個驚先 , 其他同學仔無野喎)又喊過囉, 不過一段時間之又同我講鐘意 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
636#
發表於 07-8-10 11:40 |只看該作者
藍田靈糧幼稚園

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:38 發表
come.. 你個女邊間幼稚園 ? .........咁又幾搞笑wo...

Rank: 8Rank: 8


17382
637#
發表於 07-8-10 11:41 |只看該作者
要比d時間佢,大d會好好多架啦,唔洗擔心wor

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:34 發表


唔係變態, 我c6都係成日咁同我講, 叫我唔好咁緊張, 什麼都俾佢自己搞掂.........囝囝都算係幾....獨立, 不過非常害怕分離呢味野....

Rank: 5Rank: 5


3212
638#
發表於 07-8-10 11:42 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:38 發表
我囡係明愛讀左2年,係n1,n2
高老師果時都有教過我囡架


不過都 decided to go to Kam Lai 所以.. 個日高老師都有問我係唔係決定左..(因為同佢都幾熟, 因為我以前都係做呢行的!) 佢話唔舍得阿仔, 同埋佢話kam lai 會辛苦d....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
639#
發表於 07-8-10 11:44 |只看該作者
點解會同亞仔轉校嘅????

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:42 發表

不過都 decided to go to Kam Lai 所以.. 個日高老師都有問我係唔係決定左..(因為同佢都幾熟, 因為我以前都係做呢行的!) 佢話唔舍得阿仔, 同埋佢話kam lai 會辛苦d....

Rank: 5Rank: 5


3212
640#
發表於 07-8-10 11:45 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:40 發表
藍田靈糧幼稚園


囝囝都有報(因為近住屋企).隔離個哥哥都係讀靈糧(鑽石山)...... 不過都係揀左金麗啦!, 你個女而家讀邊間小學 ar ??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖