關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


436
601#
發表於 07-3-19 23:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo,
HI, 我囝囝今年repeat LK

Rank: 4


988
602#
發表於 07-3-19 23:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

靚媽們:

我想問下去街時男仔去洗手間既問題,你地既5,6歲仔仔係咪要自己去男洗手間呢,有時我同仔仔去街,爸爸唔係一同去街,佢又要自己去,我又驚佢去公共洗手間,會有意外,咁點好呢?       

Rank: 3Rank: 3


436
603#
發表於 07-3-20 10:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

如果得我和囝囝,我多數都帶埋他入女廁,因為我個仔較為細粒,我不放心他自己一個人入去廁所,我知道這樣不是咁好,但我真的唔放心。

Rank: 5Rank: 5


2422
604#
發表於 07-3-20 10:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

唔好話男仔啦, 我個女依家都話要自己去呀 , 但我真係唔想law, 因為商場d廁所真係...., 所以平時我同佢去都係教佢企響上面的, 但佢又成日話自己都識做, 不過我怕佢會"叉"錯腳 , 所以一直唔唔比佢自己去, 但佢就會話我唔比佢試  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
605#
發表於 07-3-20 11:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

DEL

Rank: 3Rank: 3


365
606#
發表於 07-3-20 11:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

如爸爸唔係到, 我多數會同佢去女廁, 我驚佢唔知係入面攪乜, 又怕佢一陣關左門又唔識開返等等...

Rank: 3Rank: 3


365
607#
發表於 07-3-20 11:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman-mame, 點解今年repeat 既, 因為佢係年尾出世?

Rank: 5Rank: 5


2422
608#
發表於 07-3-20 13:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

提起畢業真係令我好唔捨得, 依家仲提前到6月份舉行, 令我提早一個月傷感 .

我今日已經book左響 "寶琳"間m記開生日party, 稍後我會比生日邀請卡wingwing.

不如你比個時間我丫, 再唔係好似上次咁, 約婆婆下午時響三期交收.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


436
609#
發表於 07-3-20 13:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo,
我囝囝是12月中出世的,所以我給他讀多一年LK。

Rank: 5Rank: 5


1874
610#
發表於 07-3-20 14:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

DEL

Rank: 5Rank: 5


2422
611#
發表於 07-3-20 14:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

咁就聽日5:00鐘, 三期見啦.

係呀, 校長真係安排得好好. 唔知今年畢業學校會用乜野做主題呢, 我自己就比較鍾意前年個次, 有d故事性, 舊年個次就比較亂d.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
612#
發表於 07-3-20 15:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

DEL

Rank: 4


988
613#
發表於 07-3-20 15:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo, herman-mame ,alkyng

綜合大家既意見,都係要同佢一齊去好d,我驚比佢自己去真係會义錯腳仆親就C火     

Rank: 4


988
614#
發表於 07-3-20 15:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA alkyng

聽你地咁講,你地德宝個校長都幾聽家長意見,幾好喎.

Rank: 5Rank: 5


2422
615#
發表於 07-3-20 15:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

係喎...你之前問過我有關鋼琴老師d野, 我都仲未話你知tim, 其實我個女依家個老師好細個咋, 加上最近知道有位好好的鋼琴老師, 我都響到問緊佢0既收費, 我知道後再話你知啦, 我只知呢位老師本身以前係中學的音樂老師, 後來覺得響學校教學生好辛苦, 所以依家轉做私人授教, 佢係"演奏級", 而且我見過佢比小朋友d琴書, 真係從淺入深, 唔似得我依家個位咁, 雖然教緊我個女一級, 但我已經覺得好難.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
616#
發表於 07-3-20 15:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

係呀...德寶個校長真係唔錯, 佢都好了解每個小朋友的性格, 個日觀課後我老公都捉住校長單獨講左成個鐘, 大致上都係講番個女d性格令我地無從入手, 個女依家越大越唔識控制自己d情緒..., 後來聽得出校長都有留意到我個女d情況, 個一刻真係好開心, 覺得校長咁忙都可以留意到每個小朋友的特性, 覺得佢地真係有心教導小朋友.

係呢, 你地小朋友會唔會好似我個女咁架:-

1. 響屋企好頑皮, 叫佢做野, 要叫好多好多聲先有反應.
2. 對外好內向, 明明好想請小朋友食野, 但都唔肯自己比, 係都要我幫佢比.
3. 叫佢唱歌比我同daddy聽都唔敢.
4. 如果唔比佢做一樣野, 佢就會好嬲, 仲要控制唔到自己情緒響到發皮四.
5. 一時就好照顧阿妹, 但轉頭又可能會同阿妹爭野, 仲要推開阿妹.
6. 最慘就係, 每晚同佢檢討番每日做過0既野, 佢會認自己有做錯地方, 話明以後唔會, 但下次依然係咁.

所以呢兩日響到搵緊有無邊d機構可以幫小朋友做情緒評估, 你地有無識得介紹下呀, 我依家都好頭痛, 因為d機構收費好參次, 又唔知信唔信得過.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
617#
發表於 07-3-20 16:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

你個女係讀uk幾呀? 同埋你個班入面有無邊個小朋友以前係響nc 時已經同過一班架, 因為我手頭上有晒各uk班的人名, 不過有好多都係同英文名, 攪到我都唔知邊個先係我個女想請個個.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
618#
發表於 07-3-20 16:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

DEL

Rank: 4


988
619#
發表於 07-3-20 16:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

聽你咁講,我都想比仔佢去德宝讀,不過佢都就讀完幼稚園,
我仔仔就同你女相反,佢係屋企好聽話,去街就要唔係咁聽,因為好多野佢想自己做,對外就係好活潑成日同D唔識既人傾計,
{大人細佬都傾喎,口水多過茶}對小朋友重熱情,我問佢點解,佢話屋企無兄弟妹喎,

你女女係咪菲傭姐姐照顧開?佢性格由細到大都係咁定宜家先係咁樣,
其實我睇書講呢個時間係咁架由BB 到要接受自己大個,同接受自己有責任既時候,係要少少時間適應.
我要接仔仔放學,返嚟再同你傾過

Rank: 5Rank: 5


2422
620#
發表於 07-3-20 16:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

咁你個女即係ukc岩唔岩呀, 我怕交錯左去隔離班, 因我要分好晒之後交比老師同我派. 你講winkie 係唔係都有返交通安全隊個位呀
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖