關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1998
601#
發表於 07-6-4 19:32 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
係呀, 佢地都無覆我價錢, 都係叫我交左表先.  
另外, 果間甘架午餐供應商, 真係......, 唔知係米個個家長都要甘追呢? 不過, 可能有d家長會算數, 費事追. 但係, 我唔會羅. 總之就勞氣啦.
係呀, 我老公就係話大考, 所以好緊張, 真係想快d過埋呢十幾日, 就有好日子過啦.        
k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
602#
發表於 07-6-6 00:11 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
今日派左考試後時間表, 我唔係好明, 你明唔明呀?即係每日返幾點, 放幾點?有幾日又無時間 >-<
k_wong7

Rank: 4


724
603#
發表於 07-6-6 22:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

我都唔係好明呀!!不過d二年級家長話無寫的就照常時間,不過到時再問啦!!

唉!!開始溫習,個仔懶到死呀!!! :cry:

都唔知校車幾時覆,心急死人喇!!

Rank: 5Rank: 5


1998
604#
發表於 07-6-7 19:36 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
尋日, 書記e生打比我, 話阿仔發燒, 要接佢走, 甘我米拿拿林出去, 點知出到去, 原來只係37.5度, 因為佢班有六個小朋友發燒, 之後衛生署即刻已經打黎啦. 之後睇醫生都話唔算發燒, 不過穩陣d. 今日佢班都仲有小朋友發燒呀. 希望d小朋友快d好番, 如果唔係下星期考試就煩啦.
k_wong7

Rank: 4


724
605#
發表於 07-6-7 21:29 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

d天氣咁,小朋友實病啦!!!

係呀,唔係考試就煩啦.

Rank: 2


33
606#
發表於 07-6-8 09:56 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

HI

最近有無事發生, 終於今日個女考完試, 又到個仔考試, 頭都痛.

Rank: 5Rank: 5


1998
607#
發表於 07-6-8 11:13 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

Rank: 5Rank: 5


1998
608#
發表於 07-6-8 11:14 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

jcccc,
早, 唔怪得之甘耐唔見你啦.  都無咩特別, 係前兩日, 我仔班有好多個小朋友一齊發燒.

mic823,
係啦, 千萬唔好係考試發生, 唔係就前功盡廢啦.  我仔都好懶, 唯有同佢講, 辛苦埋呢十日八日, 之後就你玩個夠啦, 仲慘過自己考試

k_wong7

Rank: 4


724
609#
發表於 07-6-8 16:50 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

jcccc,

唔怪得long time no see 啦!!!真係辛苦晒你呀!!

k_wong7,

唯有大家一齊努力,仲要同佢地keep心情呀!!唔係影響晒就煩喇!!

Rank: 5Rank: 5


1998
610#
發表於 07-6-10 12:30 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
好啦, 好啦, 進入倒數啦, 仲有一個星期就過完考試, 就唔使甘勞氣啦.  你知唔知, 尋日(星期六)我開唔到聲呀, 真係慘   . 大家一齊捱埋呢個星期, 就有好日子過啦.

另外, 其實你知唔知, 學校會唔會跟成績黎編班呀, 因為我仔甘懶, 我真係好擔心呀 :cry:

k_wong7

Rank: 4


724
611#
發表於 07-6-10 15:21 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

今天要好努力溫習,好彩佢肯溫咋!!

無事嘛?!做咩開唔到聲呀??

編班就真係唔知呀!!校車覆未呀?!

Rank: 5Rank: 5


1998
612#
發表於 07-6-10 15:25 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
唔知係太大聲鬧個仔鬧得多定係唔舒服, 不過今日好好多啦. 有心.
另外, 校車未覆, 我唸住等埋下星期, 再無腥氣, 就打比佢地, 佢地可能無左件事.
k_wong7

Rank: 4


724
613#
發表於 07-6-10 18:54 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

我知好似好多人都等覆喎!!我都好心急佢地個result呀!!

唔好咁勞氣呀!!小心自己身體呀!!

Rank: 5Rank: 5


1998
614#
發表於 07-6-12 20:52 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我就黎死啦(係激死),已經唔係我去同個仔溫, 如果我直接同佢溫, 我唸我死左好耐.  我真係佩服你, 我真係支持唔住啦       . 好彩仲有兩三日, 就有好日子過, 希望快d過啦.      . 過完考試真係要好好休息下啦, 你都係, 唔係邊有體力應付出年d挑戰.
k_wong7

Rank: 2


33
615#
發表於 07-6-12 21:14 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong, mic823,

終於到, 今日第一科, 個仔完全都唔合作, 同個女, 完全唔同, 個時個女一年級, 都不用這樣勞氣, 現在就快想死, 同佢溫就去打機, 打完又係這樣, 就快斷氣, 總有幾日先考完.  你話死不死.

Rank: 2


33
616#
發表於 07-6-12 21:18 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

你地話仔係唔係好難攪.
最近學校又有事發生, 點解個間補習社這樣大煲.

Rank: 2


33
617#
發表於 07-6-12 21:21 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong,

你地個班有幾多人病了, 有無番學考試.

Rank: 4


724
618#
發表於 07-6-12 21:30 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,jcccc,

我個仔,佢都叫做肯溫,不過溫溫吓,佢就會扮傻,激到你唔打死佢都唔安樂,成日都唔專心,成日想玩,我同佢講,要好似上學期咁,問佢想唔想再攞獎囉!!
佢就話你知佢有信心,希望如此啦!!

補習社都唔知佢為咩要咁做,仲要教d學生"死口唔認",咁都得   

Rank: 5Rank: 5


1998
619#
發表於 07-6-13 11:53 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823, jcccc,
早晨, mic823, 今朝打比校車話今日名仔唔搭放學個程, 佢地順便同我講, 話未有價錢, 因為學校唔比到d表佢地, 另外, 要等一年級交表後(即7月15日), 做左統計, 先答到. 我再問佢, 今年都有我地個區站, 點解今年無, 佢幾好笑, 佢話係呀, 今年無你地個站, 因為今年好多家長投訴, 太耐先返到屋企, 甘佢地今年要再安排, 因為今年下午已經有8部車, 甘我話甘即係有可能車唔到我地啦, 佢話係...不過會盡量安排, 佢地係米short short地呀, 甘你做校車服務, 話車唔到就唔車, 有問題的.       真係火都黎.     

另外, jcccc, 我仔班之前連埋我仔有6個小朋友發燒呀.

k_wong7

Rank: 4


724
620#
發表於 07-6-14 20:42 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,jcccc,

明天就一天都光晒喇!!!yeah!!!!

咁咪有排都唔知有無得坐校車?!!   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖