關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
601#
發表於 07-1-30 14:16 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

原來我老公星期五下晝放假,我地夜晚要去威威,所以同唔倒你食飯啦!下次我休星期五既時候再約你,唔好意思。

cankan

Rank: 4


850
602#
發表於 07-1-31 10:12 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

多謝溫馨提示.........我總以為會無舖開添....不過我地都未最後落實............但去ger成數好高.....因我個妹個老公得個幾日假......

Rank: 5Rank: 5


4411
603#
發表於 07-1-31 22:06 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
哎吔, 又會咁啱既, 今晚我佬都同我講, 佢星期五請左全日off, 上晝同阿女返學, 下晝幫手執屋, 其實係執番好佢自己d垃圾, 因為我話佢再唔執, 我就唔理三七廿一掉鬼晒佢, 咁夜晚可能佢會幫手帶阿女去跳舞, 晚餐仲未決定出街食or響屋企食!  

Rank: 2


51
604#
發表於 07-2-1 07:54 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

Anson mummy,

anson 依家好番晒未?? 仲有冇咳咳??咁佢依家有冇返學?

保保媽咪

Rank: 5Rank: 5


4411
605#
發表於 07-2-1 12:41 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

保保媽,
唔好提喇, 好番都唔夠兩個星期, 又再唻料呀, 又鼻水又咳, 不過日日都有戴口罩返學 (今日好番好多, 所以今日無戴), 希望快d好番啦, 好鬼煩呀! 今個月睇左三次醫生喇! 唉...

今日收到學校通告, 話有小朋友有水痘, 叫家長留意, maybe保保下晝放學返唻, 你都會收到呢張通告呀!

cankan,
噚日kelly有冇同你講, 佢響學校同我揮手呀?  

Rank: 2


51
606#
發表於 07-2-2 10:50 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

ANSON媽咪:

嘩!咁呢排你自己都要小心照顧自己喎! 唉...冇辦法啦! 現在係感冒高峰期,周圍好多人都病,都避無可避。唯有自己小心D。我想可能返上午班,係唔係要好早起身,同出門口的時候好凍??  其實返下午班的時候,天氣暖好多,身體又已經WARM UP,所以會唔會好D??

我今日都收到通告啦, 保保佢已經打了水痘針,如果受感染,都只有輕微的反應,咁ANSON有冇打水痘針??

TAKE CARE

Rank: 5Rank: 5


4411
607#
發表於 07-2-2 23:17 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

保保媽,
朝早比較寒冷, 阿女條氣管又比較弱, 所以容易病都唔奇怪架喇, 不過我諗最主要原因係佢半夜"富"被呀, 激c! 佢成日都話要將兩隻手同兩隻腳伸出唻透涼, 又唔諗下d風吹入唻幾凍, 好多時佢感親, 都係因為半夜"富"左被, 而我又太好瞓所致! 不過當然, 校車有同學仔病, 學校有同學仔病之類, 佢通常都難逃一劫, 真係....     

至於水痘針, 佢一歲果陣我已經同佢打左架喇, 所以我都唔太擔心, 不過當然就最好唔好惹到啦, 咪都好鬼煩, 佢而家識得抓痕, 實會抓到有"乸"!    

Rank: 4


605
608#
發表於 07-2-5 14:05 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

果晚返到屋企,anson 有冇散哂?我個女直頭一路吹頭,一路瞓著左,到我同佢入房瞓既時候,係响10秒內瞓著,仲係好"林"果隻,佢真係好累,不過好開心。到星期日果朝我幫佢安排左跳舞補堂,佢話要攞野俾 anson,我就同佢講,你今日係補堂,唔會見倒 anson 架!

cankan

Rank: 4


850
609#
發表於 07-2-5 14:12 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

hihi
我個女都要將兩隻腳申出黎....富被唔在講...所以我同佢分被訓.....同埋最恐怖就係磨牙.....我好驚佢會磨賓左d牙....唔知你地有無咩方法可以阻止磨牙呢..其實我都幾擔心.....

Rank: 5Rank: 5


4411
610#
發表於 07-2-6 01:15 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
阿女果晚真係同KELLY玩得好開心呀, 不過佢就無KELLY咁攰, 可能因為果日佢瞓左差唔多三個鐘頭晏覺啦, 同埋佢習慣左十二點瞓著, 佢未夠十二點, 係點碌都瞓唔著架, 好乞人憎的!

果晚臨尾果兩啖GOODBYE KISS真係頂佢地唔順, 仲親熱過D情侶, 好搞笑!

不過今朝阿女無啦啦發燒, 唔知係咪興奮得滯呢? 又或者可能我地BURN得佢D精力盡得滯, 我地星期日帶左佢去海浪公園玩左幾粒鐘呀!     我仲同佢玩左一次滑浪飛船, 佢唔知係咪嚇親, 所以發燒呢???? 不過今朝無同佢返學, 帶左佢去睇醫生, 唉...原來氣管炎呀! 今日已經食左三次退燒葯, 但都係翻燒又翻燒, 所以聽朝我都唔會畀佢返學架喇! 等佢可以準時D食葯兼多番D休息! 希望可以快D好番過新年啦!  

Rank: 5Rank: 5


4411
611#
發表於 07-2-6 01:17 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
磨牙應該唔會磨崩既, 至多磨到d牙上下都平晒既啫, 因為我識得有個妹妹仔, 七歲喇, 又係由細磨牙磨到大架, 成棚牙畀佢磨到又平又齊, 好好笑架!    

Rank: 4


605
612#
發表於 07-2-6 14:23 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

anson 唔係燒得好犀利呀嘛?會唔會係個人太累,再加下係公園吹倒呀?玩滑浪飛船有冇濕身呀?

不過我都好怕亞女掛住玩唔識累,去到盡一盡,你知啦!d小朋友有得玩,就算幾累都唔識停;所以我同我老公係可能既情況之下,星期日都唔會同佢玩得禁勁,最多去附近既公園行下玩下,去下圖書館,或者去人地屋企玩,起碼佢可以休息下,或者係瞓下午覺,半個鐘都好;至於會消耗多d精神同體力、或者可能瞓唔倒下午覺既活動,就留番星期六做啦,費事星期一大人同小朋友都辛苦。

cankan

Rank: 4


605
613#
發表於 07-2-6 14:26 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪/joeytcy,

我個女瞓覺一樣要伸對手同對腳出黎,佢話好熱喎!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
614#
發表於 07-2-6 16:59 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
因為星期六下晝阿女要上音樂班嘛, 所以無論乜野活動, 都唔會響星期六玩架喇! 因為要佢儲夠精神上堂嘛!

其實星期日果日, 我地只係由一點玩到五點, 佢仲要一上車就瞓著左, 仲要瞓左差唔多兩粒鐘, 由海洋公園瞓到去寶琳站呀! 所以佢應該有休息到既! 同埋果日玩滑浪飛船果陣, 我帶埋件雨褸畀佢著住唻玩, 我同佬就濕晒件風褸, 佢坐響中間, 畀我攬到實, 保護住, 件雨褸都只係濕左少少咋! 不過果日佢話要著裙, 著左裙之後又唔肯著外套, 又話熱喎, 我見佢真係出汗, 咪無畀外套佢著囉, 唔知係咪大意左少少, 一個唔覺意吹一吹, 就出事喇!

佢暫時都退左燒架喇, 我而家淨係希望佢唔好再翻燒, 咁聽日就可以返學喇!    

Rank: 4


605
615#
發表於 07-2-7 14:29 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

剛剛打電話問過工聯會,佢地話 EQ 個課程一定要夠4歲才可以報名,早知你有興趣,我就下一季先幫 KELLY 報名,等佢地可以有伴一齊返,始終依 D 唔係興趣班或者PLAYGROUP,可能趣味性冇禁高。

依家唯有等3月亞女返左先,之後再話俾你知個情況係點。若果亞女返得好、或者吸收唔哂,到ANSON有興趣報既時候再番炒都未頂。

CANKAN

Rank: 5Rank: 5


4411
616#
發表於 07-2-7 15:18 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
好的, 唔該晒你呀, 咁我唯有等到今年10月打後至考慮幫阿女報喇! 到時你記得話我知kelly吸收成點喇喎!

頭先收到學校張通告, 係有關春效旅行的, 你地會唔會參加呀? (等你地返到屋企睇左通告至答我啦)  

Rank: 5Rank: 5


4411
617#
發表於 07-2-8 10:36 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

學校旅行我地決定左唔參加喇, 你地呢?

Rank: 4


605
618#
發表於 07-2-8 14:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我尋晚返到屋企見倒張通告,第一個念頭係想參加,因為諗住係學校攪,會有好多小朋友去。不過我老公就麻麻地,佢話名額成1,200個,係濕地公園會好迫;重有就係佢話家教會攪係咪 = 學校攪?最後我地既結論係問下你地會唔會去先再決定。

點解你地唔去呀?

其他人會唔會去呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
619#
發表於 07-2-8 15:28 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,

我地唔去既原因有以下幾點:

1. 逢星期六阿女要上音樂班

2. 1200人, 人數太多, 淨係想像下都覺得混亂

3. 剛剛過去的秋天, 我地至同阿女去完濕地公園, 講真, 果度唔係咁適合容納1200人既團體, 要諗下, 除左我地呢1200人之外, 仲有其他本地團, 內地團, 遊客, 其他學校團體, 嘩...諗下都淨係得個迫字.

4. 南蓮園池響鑽石山, 阿女上音樂班又係響鑽石山, 我地好多時早左到鑽石山, 又未夠鐘上堂, 都會去南蓮園池呢度打發時間 (因為免費入場), 所以呢個地方, 對於阿女唻講, 無乜新意! 仲有就係, 呢個地方只得花草樹木 & 庭台樓閣 & 一條步行徑, 講真, for老人家&攝影發燒友會適合d, for小朋友咯喎, 真係去動植物公園好過咯!

5. 價錢太貴, 一家三口去晒, 要405元, 雖則話有午餐自助餐, 但講真, 雞啼出發, 到食lunch果陣, 我諗阿女都攰都瞓著左咯, 況且自己出去食buffet, 都有分小童價同成人價啦, 而家大小同價, 我地覺得唔值!

6. 三月已經係春天啦, 好大機會都係煙雨迷濛, 又或者係濕漉漉既感覺, 加上阿女又容易病, 所以都係唔帶佢去同咁多人迫咯!

其實我期待左呢個春季旅行好耐架喇, 因為諗住可以畀阿女同d同學仔, 去下唔同既地方嘛, 不過一見到張通告, 真係咩期待都無晒, 再睇埋個人數, 嘩, 好難想像點handle啫! 所以都係算罷咯! 希望出年有個好少少既安排啦!   

我見人地有d學校去香薰園, 動植物公園, 嘉道理農場之類, 我期待既係去呢d地方, 點不知...   

Rank: 2


51
620#
發表於 07-2-9 08:09 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

十分認同你的講法! 好彩問左你意見先,否則我就報左名,到時咁大場面,實比老公E-E-O-O
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖