- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!
cankan,
我地唔去既原因有以下幾點:
1. 逢星期六阿女要上音樂班
2. 1200人, 人數太多, 淨係想像下都覺得混亂
3. 剛剛過去的秋天, 我地至同阿女去完濕地公園, 講真, 果度唔係咁適合容納1200人既團體, 要諗下, 除左我地呢1200人之外, 仲有其他本地團, 內地團, 遊客, 其他學校團體, 嘩...諗下都淨係得個迫字.
4. 南蓮園池響鑽石山, 阿女上音樂班又係響鑽石山, 我地好多時早左到鑽石山, 又未夠鐘上堂, 都會去南蓮園池呢度打發時間 (因為免費入場), 所以呢個地方, 對於阿女唻講, 無乜新意! 仲有就係, 呢個地方只得花草樹木 & 庭台樓閣 & 一條步行徑, 講真, for老人家&攝影發燒友會適合d, for小朋友咯喎, 真係去動植物公園好過咯!
5. 價錢太貴, 一家三口去晒, 要405元, 雖則話有午餐自助餐, 但講真, 雞啼出發, 到食lunch果陣, 我諗阿女都攰都瞓著左咯, 況且自己出去食buffet, 都有分小童價同成人價啦, 而家大小同價, 我地覺得唔值!
6. 三月已經係春天啦, 好大機會都係煙雨迷濛, 又或者係濕漉漉既感覺, 加上阿女又容易病, 所以都係唔帶佢去同咁多人迫咯!
其實我期待左呢個春季旅行好耐架喇, 因為諗住可以畀阿女同d同學仔, 去下唔同既地方嘛, 不過一見到張通告, 真係咩期待都無晒, 再睇埋個人數, 嘩, 好難想像點handle啫! 所以都係算罷咯! 希望出年有個好少少既安排啦!
我見人地有d學校去香薰園, 動植物公園, 嘉道理農場之類, 我期待既係去呢d地方, 點不知... |
|