關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 2


46
601#
發表於 06-11-23 20:32 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

catleelee,

全對,啱晒!

    

Rank: 2


46
602#
發表於 06-11-23 20:41 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

vanyau ,

考試  -  1月及6月
測驗  -  10月及4月

我個囡都係寶血畢業生,真係巧合啦!

Rank: 2


59
603#
發表於 06-11-23 22:23 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

vanyau,

你可以參考學校網頁內的校曆表。
www.sfcs.edu.hk

Lu

Rank: 5Rank: 5


1200
604#
發表於 06-11-23 23:47 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna,
謝謝你!

kikisally,
咁啱,很高興認識你.
你囡囡現在幾年級?
她讀得開心嗎?
你跟得辛苦嗎?

Rank: 3Rank: 3


293
605#
發表於 06-11-24 13:02 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

我是一位在職媽媽,囡囡已經註冊了明年會升讀p1
真的不好意思,可能真係早左一點,但係我希望做好預備,知多一點點!!
所以現在早就已經開始留意小學的功課及生活!
本人有些疑問想請教大家,

~我想問一天需要用多少時間才能完成功課呢??
~我是一位在職媽媽,有沒有需要安排補習呢??
~學校安排有那款課外活動呢??
~p1的程度艱深嗎??? (kikisally 小女現於寶血讀k3,想請問中、英、數能否跟上呢?)
~學校有否簡介明年全日上課之事宜呢??

真不好意,有那麼多疑問!

Rank: 4


617
606#
發表於 06-11-24 19:45 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

1D功課, 24/11

宗教: 出道IQ題 (不知什麼!!)
數: 簽改温(四); 作p.14,15,16
Eng: W. Bk corr; do p.15 (????); copy bk (p.20,21); Recite poem (2);  5/12 dict PLE p.18,20
中: 温(四); 日記一則; 查收中文夾
常: 詞6行(p.29); 統書 p.30,31, 32
德:交小冊子(P.4)
PE: 工作紙
明天不用上課

是否有錯漏呢
  


3400
607#
發表於 06-11-24 20:52 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


3400
608#
發表於 06-11-24 21:15 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


293
609#
發表於 06-11-25 00:48 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lamlam2000baby多謝妳的回覆!!

Rank: 2


46
610#
發表於 06-11-25 22:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

vanyau & Nov媽媽,

你們好,小女今年讀小一,開學初期的確有點擔心,但她很快便能適應小學生活,現在讀得很開心,很喜歡學校的老師。寶血的程度是比較淺,所以建議要在暑假期間多做練習,到開學時更容易掌握,這是我的經驗,希望能幫到你們。

Rank: 5Rank: 5


1200
611#
發表於 06-11-25 22:55 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lamlam2000baby,

多謝你提供的資料,還有一件事想問,藝術課程是否星期六上課的興趣班呢?是否要另外交費呢?那費用又大約多少呢?

kikisally,

多謝你的答覆,另外想問,應該買那些練習來幫補不足呢?


3400
612#
發表於 06-11-26 14:41 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


142
613#
發表於 06-11-26 18:04 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


59
614#
發表於 06-11-27 07:56 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

090902
我地係SFCS,嘉諾撒聖方濟各學校,係一所津貼女校。1st round不用interview。

Rank: 5Rank: 5


1200
615#
發表於 06-11-27 17:21 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lamlam2000baby ,

非常感謝你的回覆,對我很有幫助.

照你所說,p4-p6仍然是半日,那會不會一起搬到新校舍上課呢?請問你這方面又有沒有聽到消息呢?

又麻煩你,唔好意思!

Rank: 4


617
616#
發表於 06-11-27 18:53 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

1D功課, 27/11

數: 書p.50,51,52; 補p.10,11
Eng: W.Bk corr; do p.19,20
中: 温(三)改正; 工(八)


142
617#
發表於 06-11-27 20:19 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1022
618#
發表於 06-11-27 20:42 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

   not sfa
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Rank: 2


59
619#
發表於 06-11-27 23:26 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

vanyau,
因為新校舍較現時校舍遠,會將P4-P6搬到新校舍。裝修新校舍工程將會分三期進行,維持半日上課是因為配合工程,較嘈吵的工程可以在下午進行。P1-P3的學生年紀較少,在舊校舍上課比較容易照顧。

Rank: 5Rank: 5


1200
620#
發表於 06-11-28 00:40 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna,

先謝謝你的回覆.
依你所說,我囡囡會到p4才會到新校舍上課,對嗎?
那下年p4-6的學生,是否全部轉上午班,留番下午時間來做工程呢?
你所說的安排,校方是否已經出了通告呢?
今次輪到麻煩你為我解答了.謝謝!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖