關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


325
601#
發表於 06-10-6 15:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

     Herman仔都幾醒目,望鏡頭
今日好熱鬧呀

victleung

[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
我見到你個仔啦, 係張相中間, 好易認

-----------------------------------------------
由 hermanpapa 於 2006-10-06 15:01:27

去學校網頁->校園剪影->開學禮->第16張相,隻手在咀角抓癢便是Herman仔,請各師兄師姐多多照顧,佢好細

Rank: 5Rank: 5


2977
602#
發表於 06-10-6 15:42 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

係呀!今日個topic齊人!   


151
603#
發表於 06-10-6 15:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我就黎放工,886!!
返屋企就打唔到中文,仲有係屋企好少用電腦,因為返工已全日對住個腦啦 !  

Rank: 3Rank: 3


325
604#
發表於 06-10-6 16:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K 886

中秋節快樂!

victleung


Xiao-K 寫道:
我就黎放工,886!!
返屋企就打唔到中文,仲有係屋企好少用電腦,因為返工已全日對住個腦啦 !  

Rank: 3Rank: 3


242
605#
發表於 06-10-7 16:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

IVY,


請問可否 copy " 星願小王子" 隻 game 比我呀,
感激!感激!
    

Rank: 4


854
606#
發表於 06-10-7 21:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
IVY,


請問可否 copy " 星願小王子" 隻 game 比我呀,
感激!感激!
    


ok , 無問題...我叫我lo燒...不過佢有本書教你點玩架....希敏玩到都熟la, 下次叫佢教你女玩   

Rank: 5Rank: 5


2977
607#
發表於 06-10-7 22:35 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

在家教會網頁看見旅行通告,應該會一家三口出席。

另外今天很高興見到VICTLEUNG。咁都可以碰到網友!   

Rank: 3Rank: 3


325
608#
發表於 06-10-8 00:05 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

我原本都十分高興的, 但當我見我小女出來真的笑唔出,
她的鼻樑上有一條傷痕,問阿Sir 和小女怎弄傷兩個也說不知道
然後我女說不想學了因她說怕浸親, 原來我女在池邊坐是因為浸親後阿Sir叫她休息, 如你是我現在怎麼辦?

    

victleung
hermanpapa 寫道:
在家教會網頁看見旅行通告,應該會一家三口出席。

另外今天很高興見到VICTLEUNG。咁都可以碰到網友!   

Rank: 5Rank: 5


2977
609#
發表於 06-10-8 00:29 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我們年半前在月華街阿福學,花了近千元,結果和未學前一樣,可能小孩仍然怕水,到今年暑假跟另一間泳會,才有些進展。但報了這間好似.....
怕水是心理問題,要慢慢地去適應!
我下期不再報這一間,反正入冬,待明夏才報番暑假時的那間泳會。連我工人都話這間唔掂!好似今日1:12個學員,實在有些危險。
VICTLEUNG 寫道:
Hermanpapa,

我原本都十分高興的, 但當我見我小女出來真的笑唔出,
她的鼻樑上有一條傷痕,問阿Sir 和小女怎弄傷兩個也說不知道
然後我女說不想學了因她說怕浸親, 原來我女在池邊坐是因為浸親後阿Sir叫她休息, 如你是我現在怎麼辦?

    

victleung
[quote]
hermanpapa 寫道:
在家教會網頁看見旅行通告,應該會一家三口出席。

另外今天很高興見到VICTLEUNG。咁都可以碰到網友!   
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


286
610#
發表於 06-10-8 01:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa.....

請問herman是參加了學校提供的泳會嗎??
1:12真的好危險wor...參加時寫明1:幾的??

VICTLEUNG...
肉赤死....我會暫時要求有池邊睇住囡囡學....

hermanpapa 寫道:
我們年半前在月華街阿福學,花了近千元,結果和未學前一樣,可能小孩仍然怕水,到今年暑假跟另一間泳會,才有些進展。但報了這間好似.....
怕水是心理問題,要慢慢地去適應!
我下期不再報這一間,反正入冬,待明夏才報番暑假時的那間泳會。連我工人都話這間唔掂!好似今日1:12個學員,實在有些危險。[quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hermanpapa,

我原本都十分高興的, 但當我見我小女出來真的笑唔出,
她的鼻樑上有一條傷痕,問阿Sir 和小女怎弄傷兩個也說不知道
然後我女說不想學了因她說怕浸親, 原來我女在池邊坐是因為浸親後阿Sir叫她休息, 如你是我現在怎麼辦?

    
[/quote]


Rank: 5Rank: 5


2977
611#
發表於 06-10-8 14:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

問亞仔,佢話個Miss病,冇返!他也不知姐姐怎樣受傷,只知水中較暖,上水則凍!仲話好玩!
亞Kwok:這是學校校隊泳會。報名表話每組4-6人云。
kwok330 寫道:
hermanpapa.....

請問herman是參加了學校提供的泳會嗎??
1:12真的好危險wor...參加時寫明1:幾的??

VICTLEUNG...
肉赤死....我會暫時要求有池邊睇住囡囡學....

[quote]
hermanpapa 寫道:
我們年半前在月華街阿福學,花了近千元,結果和未學前一樣,可能小孩仍然怕水,到今年暑假跟另一間泳會,才有些進展。但報了這間好似.....
怕水是心理問題,要慢慢地去適應!
我下期不再報這一間,反正入冬,待明夏才報番暑假時的那間泳會。連我工人都話這間唔掂!好似今日1:12個學員,實在有些危險。[quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hermanpapa,

我原本都十分高興的, 但當我見我小女出來真的笑唔出,
她的鼻樑上有一條傷痕,問阿Sir 和小女怎弄傷兩個也說不知道
然後我女說不想學了因她說怕浸親, 原來我女在池邊坐是因為浸親後阿Sir叫她休息, 如你是我現在怎麼辦?

    
[/quote][/quote]

Rank: 3Rank: 3


325
612#
發表於 06-10-9 00:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Kwok,

多謝關心, 我的心到而家都"拿住拿住", 我都會要求下一課入泳池旁睇住, 同時我想也要知會學校, 唔為自己, 也唔想其他人受害, 因為1:12實在有危險, 而且我也是因為學校泳班才報

Hermanpapa,

都話你個仔酲目, 什麼都會講, 有一樣仲搞笑, 因沒有Miss,
阿Sir 仲叫我女照顧其餘兩個同她一樣是2年班的女孩換衫,
唔知阿Sir 同Miss 以為我女同其他男孩一樣是5年班?

victleung



Rank: 5Rank: 5


1934
613#
發表於 06-10-9 10:39 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎:

why 你唔開 msn 呀??????????

Rank: 4


854
614#
發表於 06-10-9 15:38 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

victleung,我都鄧小朋友擔心, 游泳班要跟得好足由其安全措施,1:12太多人la,吾究導師不應開班,小朋友尚年幼,好易發生意外,有起事來誰來負責. .一定要同學校傾下要佢地立即改善    

Rank: 5Rank: 5


1934
615#
發表於 06-10-9 16:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今年 test 放咁早幾好喎~~~    test 完放重九
幾好呀...hehe

我記得舊年要返全日 and 有功課tim   

Rank: 5Rank: 5


2977
616#
發表於 06-10-9 20:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

所以我不會再報這一間,even佢地訓練校隊。
ivytang02 寫道:
victleung,我都鄧小朋友擔心, 游泳班要跟得好足由其安全措施,1:12太多人la,吾究導師不應開班,小朋友尚年幼,好易發生意外,有起事來誰來負責. .一定要同學校傾下要佢地立即改善    

Rank: 5Rank: 5


2977
617#
發表於 06-10-9 20:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

用腳投票!多等一年,等大D後,再替妳囡囡報其他泳會。
VICTLEUNG 寫道:
Kwok,

多謝關心, 我的心到而家都"拿住拿住", 我都會要求下一課入泳池旁睇住, 同時我想也要知會學校, 唔為自己, 也唔想其他人受害, 因為1:12實在有危險, 而且我也是因為學校泳班才報

Hermanpapa,

都話你個仔酲目, 什麼都會講, 有一樣仲搞笑, 因沒有Miss,
阿Sir 仲叫我女照顧其餘兩個同她一樣是2年班的女孩換衫,
唔知阿Sir 同Miss 以為我女同其他男孩一樣是5年班?

victleung

Rank: 5Rank: 5


1934
618#
發表於 06-10-10 11:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎:

[size=large]祝你生日快樂~~開開心心~~心想事成

Rank: 5Rank: 5


2977
619#
發表於 06-10-10 12:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Happy B day.       
浩朗媽媽 寫道:
小虎:

[size=large]祝你生日快樂~~開開心心~~心想事成

Rank: 3Rank: 3


286
620#
發表於 06-10-10 19:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎....
今朝唔蒲頭...明日早餐你請   

18歲..卜卜脆....happy birthday   


‹ 上一主題|下一主題