關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
601#
發表於 06-9-28 19:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

佢地成日轉位架, 今日同之前唔同咗呀...

老師會見到d人唔乖, 就會轉架啦...

之前有個小朋友的媽咪叫我叫佢個仔吃飯, 點之佢唔食及talking, 結果比先生轉咗位....

你個女係唔係帶飯架?
2000 寫道:
Matthew_媽咪,露絲:

我個女話佢坐在對着老師的坐位,在最前的。
旁邊是趙樂衡,後面的是李翠庭和周子軒喎   

Matthew_媽咪
如果你帶仔仔去家長會,咁我都帶阿女去了,大家有個伴
露 絲 :-)

Rank: 4


554
602#
發表於 06-9-28 19:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

window第一個係女仔黎既, 細細粒....

好喜歡talking.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
603#
發表於 06-9-28 19:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

唔通1b班有2個頴琳?

但佢真是叫頴琳架....不過佢有帶飯....我估真是弄錯啦~~~

不過佢同我講.....我知啦...媽咪講咗比我聽.   
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
604#
發表於 06-9-28 20:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我個女在學校訂飯既,
佢是全班最矮嗰個,細細粒,平時好多野講(我諗在學校都係)

可能是班裏有兩個頴琳啦
不過我無講清楚個女既名,令你唔會第二個,真係唔好意思

我阿女個全名係 鄭頴琳 英文名是Winnie

Rank: 3Rank: 3


210
605#
發表於 06-9-28 20:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

唔係呀,我諗係講嗰個係我個女黎架,佢剛剛話我知佢係坐window嗰邊第一行

個女一時講d,一時又講d,真係比佢玩「c」

Rank: 4


554
606#
發表於 06-9-28 20:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

佢好精靈鬼馬架~~~好得意
2000 寫道:
唔係呀,我諗係講嗰個係我個女黎架,佢剛剛話我知佢係坐window嗰邊第一行

個女一時講d,一時又講d,真係比佢玩「c」
露 絲 :-)

Rank: 4


554
607#
發表於 06-9-28 20:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

你問下個囡, 記唔記得我?   我幫佢搬過張table架, 因為唔夠位行路囉....
露 絲 :-)

Rank: 4


554
608#
發表於 06-9-28 21:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽, 2000, B珠Mummy, yoballma, ilovelinlin,

係唔係可以share d cost 呢?

我係到發緊夢tim~~~

有冇人講比我聽係事實呀?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
609#
發表於 06-9-28 22:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear all,

星期六....7:50分呀.....在KCR門口面向新法書院...好唔好呀?

話時話.........點認人呀?

著D特別的衣服好嗎?

我講先:  1) Jenny .... 著牛仔庫 及 七彩'穿loan'衣, 長頭
                     髮.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
610#
發表於 06-9-28 22:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我都會帶仔仔去, 不過....我怕佢又會出羊相~~
(佢好鬼死NAUGHTY....唔知到時會點樣啦 :evil: )
Matthew_媽咪 寫道:
我應該會同仔仔一齊去, 因為可以俾佢擇下書嘛 !
露 絲 :-)

Rank: 4


588
611#
發表於 06-9-28 23:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
612#
發表於 06-9-28 23:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
613#
發表於 06-9-28 23:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
614#
發表於 06-9-28 23:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
615#
發表於 06-9-29 01:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

唔好意思.....個腦成日林住新法書院
應該是啟新書院先ARM.....   

SOR.....RY......
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

有新法書院咩 ?? 係唔係 "啟新書院" 個邊呀 ?

點相認, 到時妳認我仔仔都 OK 呀  

Matthew 媽咪

露絲 寫道:
Dear all,

星期六....7:50分呀.....在KCR門口面向新法書院...好唔好呀?

話時話.........點認人呀?

著D特別的衣服好嗎?

我講先:  1) Jenny .... 著牛仔庫 及 七彩'穿loan'衣, 長頭
                     髮.
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


588
616#
發表於 06-9-29 07:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
617#
發表於 06-9-29 09:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

更正 ~ 今個星期六集合地點 ~   

星期六早上 7:50分
在恆安 KCR 門口面向啟新書院

1. Jenny=露絲+仔仔 ~著牛仔庫及七彩'穿loan'衣, 長頭髮
2. Matthew媽咪+仔仔 ~ 短頭髮
3. B珠Mummy+仔仔 ~ 中長頭髮, 戴有色眼鏡

Rank: 3Rank: 3


304
618#
發表於 06-9-29 10:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
B珠Mummy 寫道:
更正 ~ 今個星期六集合地點 ~   

星期六早上 7:50分
在恆安 KCR 門口面向啟新書院

1. Jenny=露絲+仔仔 ~著牛仔庫及七彩'穿loan'衣, 長頭髮
2. Matthew媽咪+仔仔 ~ 短頭髮
3. B珠Mummy+仔仔 ~ 中長頭髮, 戴有色眼鏡
4. yoballma + 綽琳 -- 直長頭髮, 未知會著 mud,    Matthew 媽咪 識我架啦.


hello every 媽咪
我想問係 KCR 下面, 定係地面呀?
^_^

Rank: 4


554
619#
發表於 06-9-29 11:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

向住學校方向既行人遂道口...未有個出口既....  
yoballma 寫道:
[quote]
B珠Mummy 寫道:
更正 ~ 今個星期六集合地點 ~   

星期六早上 7:50分
在恆安 KCR 門口面向啟新書院

1. Jenny=露絲+仔仔 ~著牛仔庫及七彩'穿loan'衣, 長頭髮
2. Matthew媽咪+仔仔 ~ 短頭髮
3. B珠Mummy+仔仔 ~ 中長頭髮, 戴有色眼鏡
4. yoballma + 綽琳 -- 直長頭髮, 未知會著 mud,    Matthew 媽咪 識我架啦.


hello every 媽咪
我想問係 KCR 下面, 定係地面呀?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
620#
發表於 06-9-29 11:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我去送飯啦...........回來再talk
露 絲 :-)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖