關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
601#
發表於 06-4-13 10:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
而家蛇緊,下午無得蛇要見客

Rank: 5Rank: 5


2238
602#
發表於 06-4-13 11:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

你仲要見客, 咁忙啊...

Rank: 5Rank: 5


1245
603#
發表於 06-4-13 12:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀各位,

       尋日好忙無上bk,我老細今日去旅行,無皇管了。
ckckcktina
   
      oh ~~~ 聽到你個bad news 都感有d失望,不過
可能係塞翁失馬呢 ...

       btw, 我個囡囡而家讀緊 st. james (聖雅各銅鑼灣
幼兒中心) 係銅鑼灣,好方便,好活動,好親子,仲好開心添。
好多家長都係係銅鑼灣番工,所以擺佢地係嗰到。 不過地
方就細d,每級得一班。

         http://cbccc.sjs.org.hk/html/introduction.htm

        
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
604#
發表於 06-4-13 15:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

哦.... 我知la, 係唔係對住富豪酒店果間啊? 好似幾新下喎... 咁幾錢一個月啊.

係囉... 個業主話佢間屋都有好多人想搵喎... 有人開2萬6, 佢都唔肯啊, 總之一句講晒, 一豪子都唔肯減. 咁我唯有再去睇第二度la. 今個假期又係睇樓團lu....
   睇到好累啊....

Rank: 5Rank: 5


1245
605#
發表於 06-4-13 17:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

唔緊要la 辛苦你喇
放工了,我要19/04 先可以同你地再傾過了bye bye
happy easter holiday
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
606#
發表於 06-4-18 11:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊.... 返來啦.... easter去左邊度玩啊?

emiluihk
你今日去迪士尼, 好玩嗎? 多唔多人啊? 阿女盡興嗎? 你有無去hotel食自助餐啊? 返來分享下啦.

anna_gigi,
你又點過個假期, 有無去旅行啊?

Rank: 5Rank: 5


2769
607#
發表於 06-4-18 14:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
我無去旅行,都係週圍行下,例如去馬騮山,踏單車,無咩地方去,最怕多人
ckckcktina 寫道:
早晨啊.... 返來啦.... easter去左邊度玩啊?

anna_gigi,
你又點過個假期, 有無去旅行啊?

Rank: 5Rank: 5


2238
608#
發表於 06-4-18 17:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

你都好啊.... 有得去行下, 我成個假期都響度睇樓啊, 仲要都睇唔o岩... 浪費時間&精力, 好tired啊...
  

Rank: 5Rank: 5


2238
609#
發表於 06-4-19 14:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

午安, 有無人啊, 今朝bk又down左, 上唔到....

Rank: 5Rank: 5


2769
610#
發表於 06-4-19 17:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
而家先得閒上到,好忙呀,好多野做,救命呀
都要偷偷地上尼,但係又夠鐘收工
點呀搵到心水樓未

Rank: 5Rank: 5


1245
611#
發表於 06-4-19 17:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

報到 [img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/057.gif[/img]
終於都上到了~~~
YES 我尋日去咗Disneyland ,囡囡玩得好開心,唔係好多人
天氣仲幾好添... 多謝天空伯伯... 我相公傻咗咁四圍同人
exchange pins,兩父女掛到成頸都係,無佢地咁好氣。
我地晨早就去到,全部games都玩晒,唔駛點排隊,有d仲玩
咗幾次添,不過真係好啱囡囡呢個年紀玩,就連space mountain囡囡都玩埋一份,哈哈嚇死佢,驚到捉實我隻手,
死都話唔驚,所以都可以講值。
嘻嘻~~ 我地仲lucky到一入到去就有人肯同我地換donald
入場劵添[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201755.gif[/img]真係好開心...
不過,[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201606.gif[/img]我唔知點樣可以add相同你地分享,因我次次add親佢都話我d相好大,唔比我加入 ... 如果ckckcktina識敎我就好了。

        BTW, 我個女今年仲有係m記開咗party添,佢開心到不得了(不過好似係我開心d)。好了busy April 已經過咗一大半了,淨番落嚟係等待月尾囡囡幫我好朋友做flower girl,希望
佢唔好咁怕羞比多d笑容la。

         講住咁多先,差不多收工了,聽日bk見
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
612#
發表於 06-4-20 10:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀咁多位 ~~~~~

      so tired... ckckcktina 你睇啱樓未呀 ?
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
613#
發表於 06-4-20 11:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,ckckcktina
早晨

Rank: 5Rank: 5


1245
614#
發表於 06-4-20 12:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

       咦似乎ckckcktina 在忙喎

        我上個星期五同囡囡係銅鑼灣怡和街m記
舉行咗五歳生日會,好開心(係我 ) 因我個女實
在太怕羞了,本來好地地好開心咁迎賓,點知個姐姐
行埋佢同佢講咗d野(類似叫佢記住乜乜乜之類)...
oh~~~ 咁就"謝"咗,扁晒嘴,坐埋一邊唔招呼客人...
不過好在到遊戲時間都肯出嚟玩,如果唔係真係比
佢激死...

      正日我地就去咗Disneyland,之後我問番佢,
佢話都係去Disneyland開心d。不過我真係feel
到佢好開心,因嗰晚佢自己同我地講咗好多次
『我今日真係好開心,多謝daddy, mummy』

[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202118.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
615#
發表於 06-4-20 12:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

唔記得咗講怡和街間m記開party唔錯喎
地方好清靜,because佢係頂層到開,隔離
淨係McCafe,下層樓梯入口已set咗個牌
係到話只提供McCafe同生日會服務,無乜
閒雜人等望住晒,姐姐都幾nice,我自己買
咗d balloon 佢地仲會幫我扭比小朋友添
有家同我講好過time square嗰間添,真
係開心
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
616#
發表於 06-4-20 14:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
你地就好啦夠晒開心 係北角七姊妹道間m記開birthday party會,小朋友仲更加開心, 因為有成個兒童樂園係裡面

Rank: 5Rank: 5


1245
617#
發表於 06-4-20 15:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

係呀,我之前都聽人講過,不過,
北角唔多就同學仔腳麻,
所以諗住近近地囉

咦~~anna_gigi 今日老細唔係到 ?
唔知ckckcktina係咪又蛇咗去睇樓呢 ? hehe
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
618#
發表於 06-4-21 12:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁多位早啊!!

emiluihk,

早啊... 我尋日請假同2個女去申請特區護照&身分證&回港證, 等到我想死啊, 由上午9:00等到12:45先輪到我做. 之後諗住又做埋回鄉卡, but實在太多人, 等到我唔耐煩, 最後law左no. & form, but無等到, 因為2個小朋友都等到無晒耐性開始吵, 之後就返家了. 因為佢地要     

我仲未睇o岩樓啊, 今晚又要再去睇, 希望ok啦, 我仲有一個月時間. 時間真係過得好快啊.. 轉眼又一個月了, 我7月先book m記同阿女搞party啊.. 我都係book怡和街果間, 又係貪佢方便. 因為阿女10月先5歲生日啊. 我已經一早打去問, 佢話3個月前已經好早啦.      

好緊張啊, 第一次同阿女搞party. 咁你total用左幾錢啊. 俾d reference我參考下. thanks!!

by the way, 你試下開左d相之後, 響microsoft photos editor 上面個 "影像"果度改返張相d size可能ok. 因為bk個大頭相好似唔可以over 120kb &解像度好似好細架ja. 你試下先la. if 唔得, 再問下人la.    

Rank: 5Rank: 5


1245
619#
發表於 06-4-21 13:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,


         早呀~~~ 嘩乜申請咁多野呀,一定等到發荒 ...最怕

            我嗰日大約37個人(當中14個小朋友),order咗個$500餐,派咗13份m記禮物,埋單$1100到,個場好好四四
正正,有地方比佢地跑,不過我d guests遲咗d到,所以食野
都食遲咗,只玩得兩個games,最好book最尾嗰場,咁未可
以自己extend(嘻嘻因佢唔駛趕下場麻) 不過你book 星期幾呀 ?嗰間m記同嗰條街sunday好多賓賓,好得人驚。 我之前係另外一頁睇到人地請60人都係around $1400到,不過呢
個場淨係可以請40人咋,我嗰人d位都坐得剛剛好咋(因佢留
咗個大空地係中間) 如果你唔想佢地sale 你d guests 食
McCafe的話,book場時可以同佢講埋唔好show 嗰邊既
menu,because嗰邊d food 貴好多,到時就唔係呢個價了。
hehe 提早三個月都唔算早了,我舊年十二月已經打電話去
問場地booking,佢地話唔駛咁早book,結果我都係一月尾
急不及待book定先,比咗訂自己個心安d丫麻  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
620#
發表於 06-4-21 15:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

thank you for your sharing ar... 我係book sunday架, 因為sat, 好多小朋友要返興趣班, 而有d家長可能要返工, 未必得閒來啊. 所以我都想早d book定個時間, 俾定d邀請卡小朋友, 我又可以早d因人數. 千幾蚊,咁又唔係好貴喎..     o岩晒我la.....     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖