- 在線時間
- 124 小時
- 最後登錄
- 16-11-18
- 國民生產力
- 52
- 附加生產力
- 194
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-2-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 999
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 1245
- UID
- 72941
 
|
Re: 有無14網區的媽咪入來分享下
報到 [img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/057.gif[/img]
終於都上到了~~~
YES 我尋日去咗Disneyland ,囡囡玩得好開心,唔係好多人
天氣仲幾好添... 多謝天空伯伯... 我相公傻咗咁四圍同人
exchange pins,兩父女掛到成頸都係,無佢地咁好氣。
我地晨早就去到,全部games都玩晒,唔駛點排隊,有d仲玩
咗幾次添,不過真係好啱囡囡呢個年紀玩,就連space mountain囡囡都玩埋一份,哈哈嚇死佢,驚到捉實我隻手,
死都話唔驚,所以都可以講值。
嘻嘻~~ 我地仲lucky到一入到去就有人肯同我地換donald
入場劵添[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201755.gif[/img]真係好開心...
不過,[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201606.gif[/img]我唔知點樣可以add相同你地分享,因我次次add親佢都話我d相好大,唔比我加入 ... 如果ckckcktina識敎我就好了。
BTW, 我個女今年仲有係m記開咗party添,佢開心到不得了(不過好似係我開心d)。好了busy April 已經過咗一大半了,淨番落嚟係等待月尾囡囡幫我好朋友做flower girl,希望
佢唔好咁怕羞比多d笑容la。
講住咁多先,差不多收工了,聽日bk見 |
|