關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
601#
發表於 08-5-22 12:10 |只看該作者
哦.................
原文章由 yan02 於 08-5-22 12:02 發表
我地叫左啦,但她有慢性痛症...一陣手痛一陣腳痛,逢2,4 要去做物理治療,所以先不肯,但間中一天半天都可以的...

Rank: 5Rank: 5


3104
602#
發表於 08-5-22 12:10 |只看該作者
LOVE ,雪

我想我地要向區議員反映,我地呢區,嚴重缺乏,小童照顧的社區中心......
叫他搞得有建設性的野出來,照顧下我地呢班無肋的C9


原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 11:54 發表
油塘就係無先死,得一間JAR仲要好鬼寸架,所以我都要上藍田囉

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
603#
發表於 08-5-22 12:11 |只看該作者
其實你地都應該咁做ar, 油塘人口越黎越多, 但無呢d配套就有問題la
原文章由 yan02 於 08-5-22 12:10 發表
LOVE ,雪

我想我地要向區議員反映,我地呢區,嚴重缺乏,小童照顧的社區中心......
叫他搞得有建設性的野出來,照顧下我地呢班無肋的C9

Rank: 8Rank: 8


17269
604#
發表於 08-5-22 12:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:08 發表

我地有4款

咁比我多1款喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
605#
發表於 08-5-22 12:15 |只看該作者
cc: 盞記~~你諗住幾時買???

Rank: 6Rank: 6


8125
606#
發表於 08-5-22 12:15 |只看該作者
AGREE

原文章由 hoganmama 於 08-5-22 12:11 PM 發表
其實你地都應該咁做ar, 油塘人口越黎越多, 但無呢d配套就有問題la

Rank: 6Rank: 6


8125
607#
發表於 08-5-22 12:15 |只看該作者
e..呢樣我都有興趣, 可以約埋一齊嗎??

原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:15 PM 發表
cc: 盞記~~你諗住幾時買???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
608#
發表於 08-5-22 12:18 |只看該作者
多: 我比張卡cc, 你地自己約啦!!
(but張卡係我爸個名, 有無問題架呢????)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
609#
發表於 08-5-22 12:19 |只看該作者
sunday 你 o唔ok???
原文章由 多利是 於 08-5-22 12:15 發表
e..呢樣我都有興趣, 可以約埋一齊嗎??


Rank: 8Rank: 8


17382
610#
發表於 08-5-22 12:25 |只看該作者
其實有架,不過都係一句~~~要錢
樓下明愛有託管服務~~~要錢
小童X益會都有不過裝修緊但都係~~要錢
就算同區議員反映都無咩用,都係一句~~~要錢
唔會有FREE的 我地只好自己諗辦法  




原文章由 yan02 於 08-5-22 12:10 發表
LOVE ,雪

我想我地要向區議員反映,我地呢區,嚴重缺乏,小童照顧的社區中心......
叫他搞得有建設性的野出來,照顧下我地呢班無肋的C9

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
611#
發表於 08-5-22 12:26 |只看該作者
同我果區完全一樣
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:25 發表
其實有架,不過都係一句~~~要錢
樓下明愛有託管服務~~~要錢
小童X益會都有不過裝修緊但都係~~要錢
就算同區議員反映都無咩用,都係一句~~~要錢
唔會有FREE的: ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
612#
發表於 08-5-22 12:27 |只看該作者
cc: 如果你地sun先去, 咁我明晚先比卡你啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
613#
發表於 08-5-22 12:29 |只看該作者
咁托管梗係要比$la

即其實yau tong係有gei, right?
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:25 發表
其實有架,不過都係一句~~~要錢
樓下明愛有託管服務~~~要錢
小童X益會都有不過裝修緊但都係~~要錢
就算同區議員反映都無咩用,都係一句~~~要錢
唔會有FREE的: ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
614#
發表於 08-5-22 12:30 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 12:26 發表
同我果區完全一樣

我覺得應該區區都一樣!!!

cc: 提提你明天取返上次個盒比我丫, thank!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
615#
發表於 08-5-22 12:30 |只看該作者
我tonight 應該都唔會去ga la, tomorrow 先la
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:27 發表
cc: 如果你地sun先去, 咁我明晚先比卡你啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
616#
發表於 08-5-22 12:30 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 12:29 發表
咁托管梗係要比$la

即其實yau tong係有gei, right?

睇吓貴定平囉!

Rank: 8Rank: 8


17382
617#
發表於 08-5-22 12:32 |只看該作者
其實每區情況都一樣的唔會有例外啦,天水圍D人都嘈左咁多年咪又係咁,我地都係自己諗辦法算吧

原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 12:26 發表
同我果區完全一樣

Rank: 8Rank: 8


17269
618#
發表於 08-5-22 12:33 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:27 發表
cc: 如果你地sun先去, 咁我明晚先比卡你啦!

我地聽晚食咩呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
619#
發表於 08-5-22 12:33 |只看該作者
咁明愛同小童群益會都唔會貴得去邊卦, 我估
原文章由 lky2008 於 08-5-22 12:30 發表

睇吓貴定平囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
620#
發表於 08-5-22 12:34 |只看該作者
ky: 我今朝食左2個孖寶朱古力cake做早餐, 而家又肚餓啦.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖