關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
601#
發表於 08-2-14 17:23 |只看該作者
報告吓行程 :

11點出發去睇跌打- 無咩人, 真係好正, 前二日下下等十幾個.
12點返到油塘, 同smalle係M記傾計傾到2點幾

之後係鯉魚門廣場cut hair, 頂.......佢用刀來削我的頭髮, 我一元貼士都無俾你. 點解油塘咩都唔掂加.

返屋企拖地洗衫.

今晚約咗sharon過來油塘鋸扒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
602#
發表於 08-2-14 17:24 |只看該作者
雪: 你仲可以" 返屋企拖地"?????  

明天book幾點??????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
603#
發表於 08-2-14 17:29 |只看該作者
嘩, 加到100元, 去年才 78元.

come : 昨日的蟹柳真的加價到20元, 嘩, 一加加5元:tongue:

原文章由 ktmami 於 08-2-14 13:42 發表


我去完上環拜太歲,真系乜都加, 現在$100/位
昨晚睇魔法奇緣都好好睇
想問下以下英文點寫

籮白糕
團年飯
年糕

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
604#
發表於 08-2-14 17:30 |只看該作者
我買咗煙花but 冇玩
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:09 發表

係, 但我地晚晚都出去大門口玩煙花.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
605#
發表於 08-2-14 17:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:29 發表
嘩, 加到100元, 去年才 78元.

come : 昨日的蟹柳真的加價到20元, 嘩, 一加加5元:tongue:

why要比100元???

好貴呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
606#
發表於 08-2-14 17:31 |只看該作者
係, 太貴lar.  有D香, 符等等燒香的東東

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:30 發表

why要比100元???

好貴呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
607#
發表於 08-2-14 17:31 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 17:30 發表
我買咗煙花but 冇玩

我地買左幾次煙花, 買左都成5-6佰元.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
608#
發表於 08-2-14 17:31 |只看該作者
閃, bye bye

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
609#
發表於 08-2-14 17:32 |只看該作者
我俾人攞哂去玩
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:31 發表

我地買左幾次煙花, 買左都成5-6佰元.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
610#
發表於 08-2-14 17:33 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:24 發表
: 你仲可以" 返屋企拖地"?????  

明天book幾點??????????????


look look

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
611#
發表於 08-2-14 17:36 |只看該作者
11點.

fun : 你昨晚是不是又要搭的士走呀 ??

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:24 發表

fun: 尋晚你地傾到幾點走呀???

長江七號~~我覺得唔可以用以前周星星的無理頭來看囉, 佢而家演戲已經唔同左架啦!:D :D :D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
612#
發表於 08-2-14 17:36 |只看該作者
come : 有無人話你听, 我昨晚肚痛呀, 痛到今朝才有得去, 明天我又會肚痛啦

[ 本文章最後由 雪文 於 08-2-14 17:39 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
613#
發表於 08-2-14 17:38 |只看該作者
係呀, 咁都要做加.

明天book幾點, 我無所謂.  6點半會太早嗎 ? 定七點 ?

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:24 發表
雪: 你仲可以" 返屋企拖地"?????  

明天book幾點??????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
614#
發表於 08-2-14 17:40 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:36 發表
come : 有無人話你听, 我昨晚肚痛呀, 痛到今朝才有得去, 明天我又會肚痛啦

雪: 你逢打邊爐都係咁呀????

我一於book 6:45pm啦.

Rank: 5Rank: 5


3104
615#
發表於 08-2-14 17:43 |只看該作者
COME:
YAN 得一個人呀:tongue: ,我近日己成日出街沒點湊過阿仔啦,明晚我都要找借口出來,所以不帶女來啦

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 16:33 發表
各位我一陣CALL FUN BOOK位啦
COME X 2
HOGANMA X 2
CC X 2
雪 X 3
KTMA X 2
FUN X 1
多 X 1
YAN X 2
齊人未 ? 有無漏左???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
616#
發表於 08-2-14 17:44 |只看該作者
我都差唔多收工啦, 明天見啦!:time:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
617#
發表於 08-2-14 17:45 |只看該作者
我都閃la, 88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
618#
發表於 08-2-14 17:45 |只看該作者
yan: 收到, 明天見, 88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
619#
發表於 08-2-14 17:45 |只看該作者
童言無忌

原文章由 yan02 於 08-2-14 10:56 發表
昨晚回家時,經過商場花店,見到己扎好很多花,準備今天送,甘我女就問我:點解有甘多花呀 ?
我: 明天情人節麻 ,的人送花,麻要準備多的囉
女:哦,明天重陽節....
剛好前面有一對男女行在前面聽到,仲要學我女講,明天重陽節 ...

Rank: 5Rank: 5


3104
620#
發表於 08-2-14 17:47 |只看該作者
我帶左他搭23C 小巴,不過甘夜可能等耐的,FUN話12點仲有



原文章由 雪文 於 08-2-14 17:36 發表
11點.

fun : 你昨晚是不是又要搭的士走呀 ??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖