註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 ktmami 於 08-2-14 13:42 發表 我去完上環拜太歲,真系乜都加, 現在$100/位 昨晚睇魔法奇緣都好好睇 想問下以下英文點寫 籮白糕 團年飯 年糕
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:09 發表 係, 但我地晚晚都出去大門口玩煙花.
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:29 發表 嘩, 加到100元, 去年才 78元. come : 昨日的蟹柳真的加價到20元, 嘩, 一加加5元:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:30 發表 why要比100元??? 好貴呀!!!
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 17:30 發表 我買咗煙花but 冇玩
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:31 發表 我地買左幾次煙花, 買左都成5-6佰元.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:24 發表 雪: 你仲可以" 返屋企拖地"????? 明天book幾點??????????????
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:24 發表 fun: 尋晚你地傾到幾點走呀??? 長江七號~~我覺得唔可以用以前周星星的無理頭來看囉, 佢而家演戲已經唔同左架啦!:D :D :D
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:36 發表 come : 有無人話你听, 我昨晚肚痛呀, 痛到今朝才有得去, 明天我又會肚痛啦
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 16:33 發表 各位我一陣CALL FUN BOOK位啦 COME X 2 HOGANMA X 2 CC X 2 雪 X 3 KTMA X 2 FUN X 1 多 X 1 YAN X 2 齊人未 ? 有無漏左???
原文章由 yan02 於 08-2-14 10:56 發表 昨晚回家時,經過商場花店,見到己扎好很多花,準備今天送,甘我女就問我:點解有甘多花呀 ? 我: 明天情人節麻 ,的人送花,麻要準備多的囉 女:哦,明天重陽節.... 剛好前面有一對男女行在前面聽到,仲要學我女講,明天重陽節 ...
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:36 發表 11點. fun : 你昨晚是不是又要搭的士走呀 ??