關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
601#
發表於 08-1-10 16:10 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 16:08 發表
你地決定食放題定唱K未呀?


我想食野多DDD(唱都無所謂), 其他人的意見呢???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
602#
發表於 08-1-10 16:11 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 16:10 發表
我星期六都係YAU TONG WOR

你亞女家長日是嗎?

Rank: 5Rank: 5


2967
603#
發表於 08-1-10 16:20 |只看該作者
係呀, 我帶定成包TISSUE ga la
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 16:11 發表

你亞女家長日是嗎?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
604#
發表於 08-1-10 16:20 |只看該作者
雪文: 12/1你同fun去邊呀???

Rank: 5Rank: 5


2065
605#
發表於 08-1-10 16:21 |只看該作者
上環文武廟, 果度排隊比$就得, arm 曬我呢的咩都吾識嘅人。

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 15:12 發表
Katiema, 你係邊樹攝ga

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
606#
發表於 08-1-10 16:21 |只看該作者
剛才IT同事好突破係我身後出現, C我啦. 我正好同come 通電話, 佢可能睇到我的MSN, 我馬上cut咗佢呀

又講返奶粉, 一係無人理我, 我心急PM電話俾人.  一係另一個又復我, 唉....都唔知點算

我老細又換5000人仔俾我呀, 真開心啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
607#
發表於 08-1-10 16:23 |只看該作者
Yan屋企開枱

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 16:20 發表
雪文: 12/1你同fun去邊呀???

Rank: 6Rank: 6


6601
608#
發表於 08-1-10 16:23 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 16:20 發表
係呀, 我帶定成包TISSUE ga la

cy,

咁啱ge!你去邊間呀?我女都係呀!我都帶定tissue.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
609#
發表於 08-1-10 16:25 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 16:20 發表
係呀, 我帶定成包TISSUE ga la

你覺得女有乜野問題?
我女就懶散, 做事做功課又求其!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
610#
發表於 08-1-10 16:27 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 16:21 發表
剛才IT同事好突破係我身後出現, C我啦. 我正好同come 通電話, 佢可能睇到我的MSN, 我馬上cut咗佢呀

又講返奶粉, 一係無人理我, 我心急PM電話俾人.  一係另一個又復我, 唉....都唔知點 ...

5000元返大陸有排駛啦....

Rank: 5Rank: 5


2065
611#
發表於 08-1-10 16:27 |只看該作者
我&亞女都系

原文章由 KY2004 於 08-1-10 16:01 發表

我同呀女都係!

Rank: 5Rank: 5


4210
612#
發表於 08-1-10 16:28 |只看該作者
計西曆?咁我係5月出世, 係平命定熱命??

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 15:48 發表
so師父果本書一個生肖係分左3類命格的

1.1月-5月出生 =平命人
2.5月-9月出生 =熱命人
3.9月-12月出生=寒命人


我係熱命人今年就幾好,唔同月份都會好唔同架,我大約記得我果年既寒命人好似唔係幾好咁囉


...

Rank: 5Rank: 5


2065
613#
發表於 08-1-10 16:32 |只看該作者
你地講笑gar, 又邊個好似我咁真系响亞仔班主任面前 度湯豬咁。 完全講吾到嘢,一出班房, 即成為全層焦點。

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 16:20 發表
係呀, 我帶定成包TISSUE ga la

Rank: 5Rank: 5


2967
614#
發表於 08-1-10 16:32 |只看該作者
佢就問題多lor, 成日掛住玩, 心散, 成績極差........

ky:我女同jerry仔同一間school.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 16:25 發表

你覺得女有乜野問題?
我女就懶散, 做事做功課又求其!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
615#
發表於 08-1-10 16:32 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 16:21 發表
剛才IT同事好突破係我身後出現, C我啦. 我正好同come 通電話, 佢可能睇到我的MSN, 我馬上cut咗佢呀

又講返奶粉, 一係無人理我, 我心急PM電話俾人.  一係另一個又復我, 唉....都唔知點 ...


$5,000- 可以豪飲豪食啦返上去......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
616#
發表於 08-1-10 16:32 |只看該作者
唔係加, 佢肯換俾我, 我一直會換加, 入人仔博昇值.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 16:27 發表

5000元返大陸有排駛啦....

Rank: 5Rank: 5


2967
617#
發表於 08-1-10 16:34 |只看該作者
講真ga, 我試過喊ga, 不過就冇湯豬咁嚴重
原文章由 katiekma 於 08-1-10 16:32 發表
你地講笑gar, 又邊個好似我咁真系响亞仔班主任面前 度湯豬咁。 完全講吾到嘢,一出班房, 即成為全層焦點。
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
618#
發表於 08-1-10 16:35 |只看該作者
今日係咁上嚟, 都冇muk做過嘢, 今晚ot 算la.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
619#
發表於 08-1-10 16:39 |只看該作者
cy, 你約左幾多點?我約左12:05pm

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 16:32 發表
佢就問題多lor, 成日掛住玩, 心散, 成績極差........

ky:我女同jerry仔同一間school.

Rank: 5Rank: 5


4210
620#
發表於 08-1-10 16:41 |只看該作者
街出面對幾多??你老細同你對又幾多??

原文章由 雪文 於 08-1-10 16:32 發表
唔係加, 佢肯換俾我, 我一直會換加, 入人仔博昇值.
‹ 上一主題|下一主題