關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
601#
發表於 07-12-22 11:09 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-12-22 11:06 發表
調景嶺都會站都唔掂...唔好去試

thank you!
我去開果間剪+做色=440, 唔知貴唔貴呢???
hoganma果間$280唔知包唔包埋剪???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
602#
發表於 07-12-22 11:16 |只看該作者
$280唔包剪AR, 剪埋$380

其實佢有得join 做member, 入會$380包一次焗油, 另10次vip做任何treatment, 即如我有card就唔駛$280染, 好似係$230左右

如果一次過又染又電又焗油都係當用一次, 咁就抵lor, 但我只係染唔會做其他treatment, 入會唔係平好多, 仲要我比左$380先, 所以我無入會
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 11:09 發表

thank you!
我去開果間剪+做色=440, 唔知貴唔貴呢???
hoganma果間$280唔知包唔包埋剪???

Rank: 5Rank: 5


2967
603#
發表於 07-12-22 11:18 |只看該作者
Good morning:cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
604#
發表於 07-12-22 11:20 |只看該作者
而家又話OK啦, 我去去MTR station.

yanma,佢又叫我晚一點才取貨, 我約咗佢點3點

[ 本文章最後由 雪文 於 07-12-22 11:21 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
605#
發表於 07-12-22 11:20 |只看該作者
我e+成個salt egg superman, 勁樣衰
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
606#
發表於 07-12-22 11:21 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 11:16 發表
$280唔包剪AR, 剪埋$380

其實佢有得join 做member, 入會$380包一次焗油, 另10次vip做任何treatment, 即如我有card就唔駛$280染, 好似係$230左右

如果一次過又染又電又焗油都係當用一次, 咁就抵lor, 但我只係染唔會 ...

剪頭髮都有得入會???? 咁你380都平過我440, 不過最緊要個師傅剪得啱心水.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
607#
發表於 07-12-22 11:22 |只看該作者
唔好咁la
原文章由 cyclmama 於 07-12-22 11:20 發表
我e+成個salt egg superman, 勁樣衰

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
608#
發表於 07-12-22 11:22 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-22 11:20 發表
我e+成個salt egg superman, 勁樣衰

cy: 你無野丫嘛?!?!?:-| :-| :-| :-|

Rank: 5Rank: 5


1150
609#
發表於 07-12-22 11:23 |只看該作者
我覺得都叫偏貴
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 11:09 發表

thank you!
我去開果間剪+做色=440, 唔知貴唔貴呢???
hoganma果間$280唔知包唔包埋剪???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
610#
發表於 07-12-22 11:23 |只看該作者
之前join過一次, 見每次為起其實只係平左1x-2x元, 無咩著數

如果做負x子, 電髮呢d就vip平好多, 咪抵lor
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 11:21 發表

剪頭髮都有得入會???? 咁你380都平過我440, 不過最緊要個師傅剪得啱心水.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
611#
發表於 07-12-22 11:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 11:23 發表
之前join過一次, 見每次為起其實只係平左1x-2x元, 無咩著數

如果做負x子, 電髮呢d就vip平好多, 咪抵lor

我去我話會先試淨剪先.:-|

Rank: 6Rank: 6


8125
612#
發表於 07-12-22 11:30 |只看該作者
有時唸, 99肯幫手湊都算係咁...所以, 我對我99都無咩說話好講...但始終唔係自己阿媽, 更有說話聽既..

同你講都仲好d, 起碼你知佢想點, 有時佢同仔講, 就仲c得不明不白...我老公同我講, 話99點點點...我就開始醒, 99雖然好, 始終唔係自己阿媽, 你求佢...點都有說話聽, 有說話比佢講, 有磨擦, 我把心一橫, 請個工人幫我睇細路, 又有工人比佢洗..塞住佢把口.. 咁就聽小好多野啦~ 講真, 個時, 個工人, 佢用得多過我~ 縑等我地放工食飯late, 我直頭唔返去食....兩公婆出街食, 佢攪得掂我d kids就得架啦~費時日日聽佢哦, 話等食飯...真係好多野聽...

我唔敢話99唔好, 始終佢都肯幫我take care d kids, 都湊得好好, 但唔係自己阿媽..始終都係易會有磨擦...咪唯有忍下囉~

到d kids大左囉, 工人又比佢train 好左, 跟住就到小叔接力..我地就可以獨立囉

Rank: 5Rank: 5


2967
613#
發表於 07-12-22 11:32 |只看該作者
好為想放棄,亞女唔聽話, 隻佬唔生性, 佢屋企d人又唔知全程係咁怪我,又叫我為咗對仔女唔好走, 又唔知我為咗頭家做咗幾多,一唔like就話我,都冇當我係自己人
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 11:22 發表

cy: 你無野丫嘛?!?!?:-| :-| :-| :-|
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
614#
發表於 07-12-22 11:32 |只看該作者
你幫我睇下有沒發莓,是否未開封,我怕擺太耐.不知有沒菌
多謝你先

原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:55 發表

唔係, 我都想....不過

係我尋日搵開野, 見倒我女果時用淨左d加大碼, 如果尿片可以擺好耐的話, 睇下yan02要唔要?????

Rank: 6Rank: 6


8125
615#
發表於 07-12-22 11:34 |只看該作者
cy

唔好咁啦 :-| :-| 多d唸下對孖寶...有時我好辛苦, 好嬲, 一唸起對孖寶...我就..忍忍忍...........咩都可以忍...

所以d人成日都話...老公親定仔女親, 我就一定係仔女親, 我今日係x太, 我都唔敢保証我是否一世都是x太, 世界係咁現實架啦, 但我係對仔女既阿媽, 我呢世都係!!

Rank: 5Rank: 5


2967
616#
發表於 07-12-22 11:37 |只看該作者
我冇怪我99, 始終佢幫我take care 對仔女, 我都知佢辛苦,係個姑拉講d嘢太過分, 我好:cry: lor
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
617#
發表於 07-12-22 11:37 |只看該作者
hoganmama

8下, 你睇中左邊支法蘭西香水呀?? 咁情有獨鐘??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
618#
發表於 07-12-22 11:38 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-12-22 11:32 發表
你幫我睇下有沒發莓,是否未開封,我怕擺太耐.不知有沒菌
多謝你先

我自己都唔記得有尿片係度?!
如果係未開過, 我取比你丫!

Rank: 6Rank: 6


8125
619#
發表於 07-12-22 11:39 |只看該作者
超!! 姑9, 話知佢啦! 當佢無講過野囉, 關佢咩事je~  

原文章由 cyclmama 於 07-12-22 11:37 AM 發表
我冇怪我99, 始終佢幫我take care 對仔女, 我都知佢辛苦,係個姑拉講d嘢太過分, 我好:cry: lor

Rank: 5Rank: 5


3104
620#
發表於 07-12-22 11:40 |只看該作者
我都不清楚,我買不切比我仔用.我想不開半年或一年都沒事掛:tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 10:42 發表

雪文/yan02: 想問吓尿片係咪可以擺好耐架????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖