關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
601#
發表於 07-11-20 15:44 |只看該作者
幾多$?不過亞仔淨係鍾意陽光海灘,呢d地方我驚佢悶
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:38 硐表
我12月22-26會同C6、亞囡去上海: : 又係同上次去泰國果D亞太去: :,當休息下都好啦

Rank: 6Rank: 6


8953
602#
發表於 07-11-20 15:44 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:42 硐表
早出同遲出都無咩分別,都係一出無晒,交咩交咩....最緊要唔好唔出

呢句真.

Rank: 8Rank: 8


17382
603#
發表於 07-11-20 15:44 |只看該作者
老老實實咁講我都唔知會唔會好似上次咁無啦啦又話去第2度架,如BOOK唔到位就有機會更改地方呱,都係自由行,詳情我都唔知道,我都係尋晚先知JA


原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:40 硐表
嘩, 個段時間好貴wor, 真有$

我都想去ar, no$$$$$$$$$

Rank: 6Rank: 6


8953
604#
發表於 07-11-20 15:44 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:44 硐表
幾多$?不過亞仔淨係鍾意陽光海灘,呢d地方我驚佢悶

準備去邊呀 ? 講來參考下....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
605#
發表於 07-11-20 15:45 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-20 15:36 硐表
星期五又有中鐵呀, 我是好好poor啦.

秘書姐姐, 有ipo的网址又post上來呀, 唔該.

你又話自己好好poor, 轉頭又叫秘書姐姐POST個網址上黎???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
606#
發表於 07-11-20 15:45 |只看該作者
真正有$人終於都浦出黎la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:43 硐表

駛乜講呀, 人地係包X婆喎!

Rank: 8Rank: 8


17382
607#
發表於 07-11-20 15:46 |只看該作者
係呀,佢遲出都唔緊要,唔好唔出就得啦:cry: :cry:


原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:42 硐表
早出同遲出都無咩分別,都係一出無晒,交咩交咩....最緊要唔好唔出

Rank: 8Rank: 8


17382
608#
發表於 07-11-20 15:46 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:43 硐表

駛乜講呀, 人地係包X婆喎!

Rank: 6Rank: 6


8125
609#
發表於 07-11-20 15:47 |只看該作者
hihi

我係雪雪d朋友, 係觀塘區返工, 大女8歲半, 細仔6歲半, just to say hi 先...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
610#
發表於 07-11-20 15:47 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:44 硐表
幾多$?不過亞仔淨係鍾意陽光海灘,呢d地方我驚佢悶

上海12月好凍下喎, 你要陽光海灘必定係東南亞啦?!?!??!

Rank: 5Rank: 5


3104
611#
發表於 07-11-20 15:48 |只看該作者
我仲慘呀,6號先出,遇到星期六日,仲要押后,不過不會不出
出左又係比左人地


原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:36 硐表
咁我呢 我係話5號 BUY通常都遲的

Rank: 8Rank: 8


17382
612#
發表於 07-11-20 15:48 |只看該作者
我個個月都要貼小小的


原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:43 硐表

駛乜講呀, 人地係包X婆喎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
613#
發表於 07-11-20 15:48 |只看該作者
我想去好多地方wor

出年如去旅行應該會去蘇梅or浮羅交怡or宿霧
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 15:44 硐表

準備去邊呀 ? 講來參考下....

Rank: 8Rank: 8


17382
614#
發表於 07-11-20 15:49 |只看該作者
今次要自己比啦

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 15:43 硐表

真開心. 又有人請 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
615#
發表於 07-11-20 15:50 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-11-20 15:47 硐表
hihi

我係雪雪d朋友, 係觀塘區返工, 大女8歲半, 細仔6歲半, just to say hi 先...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
616#
發表於 07-11-20 15:50 |只看該作者
love,
又係個位朋友請你地一齊去玩?

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:38 硐表
我12月22-26會同C6、亞囡去上海: : 又係同上次去泰國果D亞太去: :,當休息下都好啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
617#
發表於 07-11-20 15:50 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-11-20 15:47 硐表
hihi

我係雪雪d朋友, 係觀塘區返工, 大女8歲半, 細仔6歲半, just to say hi 先...

HELLO 多利是

Rank: 6Rank: 6


8953
618#
發表於 07-11-20 15:50 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:49 硐表
今次要自己比啦

有得玩, 自已俾仲開心.

Rank: 8Rank: 8


17382
619#
發表於 07-11-20 15:51 |只看該作者
講真,我又係唔知 C6朋友會攪好曬之後C6比錢咁啦,
我都唔知上海有咩好玩,不過當休息下應該OK的

原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:44 硐表
幾多$?不過亞仔淨係鍾意陽光海灘,呢d地方我驚佢悶

Rank: 6Rank: 6


8953
620#
發表於 07-11-20 15:51 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:48 硐表
我想去好多地方wor

出年如去旅行應該會去蘇梅or浮羅交怡or宿霧

我女昨天又哦去滑雪...

太貴啦, 搵個地方去滑草好啦. 以前深圳有, 家下都唔知有冇...

[ 本文章最後由 龍舌蘭 於 07-11-20 15:52 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖