註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:22 硐表 咁幾時呢? 25/11我唔得啦, 26-28/11 我女又評估.
返回頂部
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-11-10 12:21 硐表 我囡個條繩無咗, 唔知去咗邊
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:24 硐表 唯有延到十二月啦
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:27 硐表 如果18號唔得, 就起碼要去到12月23 la
原文章由 雪文 於 07-11-10 12:27 硐表 要返屋企揾返, 好彩歐太話佢織多咗一條, 佢都擔心我縳唔實會唔見. 佢今晚睇演唱會, 我點都等到佢返來加拉:-|
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:30 硐表 咁2/12 jerry媽同9/12katiema個party仲攪唔攪呢?
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:29 硐表 你仔仔學校要考試
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:33 硐表 katiema 話唔攪, 至於 jerryma 就........當事人, 請你自己講
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:34 硐表 come come就11月中
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:35 硐表 唔攪生日party或者攪大食會 or bbq都可以喎!
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:36 硐表 我11月尾啦, 25/11 唔得, 其餘都ok.
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:36 硐表 幫手用埋包炭 (放在 comecome 家):D
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:37 硐表 睇黎 2/12 係咪適當日子
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:39 硐表 唔知book星期六晚上你地得唔得呢??????????
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:39 硐表 但12月2號jerry媽考試bor