關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
601#
發表於 07-10-31 11:38 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-31 11:33 硐表

佢地就傾唔掂, 又唔想搞出面, 咪搵我地呢D局外人做醜人嘍.

我而家就係咁啦, 一個好話我唔追, 一個好話我成日追! 頂~~~

Rank: 5Rank: 5


3212
602#
發表於 07-10-31 11:40 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-31 11:36 硐表
又忙啦.....

剛才開Admin會, 呢間公司發神經, 上市公司, Receiption 都唔肯請.  要一個Admin姐姐做, 而家仲話, 佢要出街或放假, 要各部門的人輪流坐出去做Receiption   ...


吓....... 咁receiption 個份糧有冇得分俾你地先.......

Rank: 5Rank: 5


3212
603#
發表於 07-10-31 11:42 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 09:51 硐表
雪文:d manning stamp要最遲幾時俾你



講開 萬 0  stamp 我都有幾個, 你仲要唔要呀, 文文姐...

Rank: 5Rank: 5


3212
604#
發表於 07-10-31 11:44 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 11:38 硐表

我而家就係咁啦, 一個好話我唔追, 一個好話我成日追! 頂~~~


名符其實的夾心餅ar, 真係辛苦你啦 !

Rank: 5Rank: 5


2967
605#
發表於 07-10-31 11:44 |只看該作者
你個間muk鬼公司,咁cheap ga
原文章由 雪文 於 07-10-31 11:36 硐表
又忙啦.....

剛才開Admin會, 呢間公司發神經, 上市公司, Receiption 都唔肯請.  要一個Admin姐姐做, 而家仲話, 佢要出街或放假, 要各部門的人輪流坐出去做Receiption   ...

Rank: 5Rank: 5


2967
606#
發表於 07-10-31 11:48 |只看該作者
難為你la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 11:38 硐表

我而家就係咁啦, 一個好話我唔追, 一個好話我成日追! 頂~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
607#
發表於 07-10-31 11:48 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-10-31 11:44 硐表


名符其實的夾心餅ar, 真係辛苦你啦 !

有2個老細就有lee d 野架啦!!!! 正xx!!!!!
我一陣下午都係唔好成日上黎, 費時又比xx及正!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
608#
發表於 07-10-31 11:49 |只看該作者
當然無啦.   仲唔可以帶自己的工作出去做, 要全心全意做receiption wor.  ( 我問咗部電腦可以上网, 哈哈)

亞頭, irene, D印花我而家有七個, 尚欠13個.
11月22日前要, 唔該你哋keep 住先, 定係我俾地址你哋mail俾我方便嗎 ?



原文章由 novemberwm 於 07-10-31 11:40 硐表


吓....... 咁receiption 個份糧有冇得分俾你地先.......

Rank: 5Rank: 5


2967
609#
發表於 07-10-31 11:55 |只看該作者
你pm個地址俾我,我草多d1次過mail 俾你.
原文章由 雪文 於 07-10-31 11:49 硐表
當然無啦.   仲唔可以帶自己的工作出去做, 要全心全意做receiption wor.  ( 我問咗部電腦可以上网, 哈哈)

亞頭, irene, D印花我而家有七個, 尚欠13個.
11月22日前要, 唔該你哋keep 住先, 定係我俾地址你哋mail俾我 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
610#
發表於 07-10-31 11:57 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-31 11:49 硐表
當然無啦.   仲唔可以帶自己的工作出去做, 要全心全意做receiption wor.  ( 我問咗部電腦可以上网, 哈哈)

亞頭, irene, D印花我而家有七個, 尚欠13個.
11月22日前要, 唔該你哋keep 住先, 定係我俾地址你哋mail俾我 ...


pm me your address , 我寄俾你, 我有4個渣 !!

Rank: 5Rank: 5


2967
611#
發表於 07-10-31 12:07 |只看該作者
今日有同事生日會出街食飯,lunch之後再上嚟

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
612#
發表於 07-10-31 12:08 |只看該作者
今日d時間將會好難捱, 而家xx出左去, 希望佢唔好咁早返啦!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3104
613#
發表於 07-10-31 12:19 |只看該作者
今天的bk 很難上,我post 幾次都不得,搞到我沒心機,又悶

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 12:08 硐表
今日d時間將會好難捱

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
614#
發表於 07-10-31 12:26 |只看該作者
不過我覺得今次係chixx老細玩野囉, hk 老細由上星期一已經叫佢匯$$落黎, 足足10日啦, 有心攪一早攪左啦, 叫我地lee 邊幫手又唔見佢會咁"笠"???? 搵料買貨寄野一日同佢地攪掂......唉! 講到尾, 我hk xxx都係無鬼用架啦....

[quote]原文章由 yan02 於 07-10-31 12:19 硐表
今天的bk 很難上,我post 幾次都不得,搞到我沒心機,又悶

[quote]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
615#
發表於 07-10-31 12:27 |只看該作者
我返到公司喇, 今朝去了 2 個地方辦事:

Rank: 5Rank: 5


3104
616#
發表於 07-10-31 12:32 |只看該作者
love :
都同我幾似呀,不過我人工又少,學歷又低,出去又不知找咩野做,
2條靚又細,係度過下日神算啦 ,但求有糧出算啦, ,我知我老板成日賭波,同銀行od 不少,何況我做了7-8年啦,都係等他炒
你先幾大,趁女大左可進收下,我都想,但我暫時沒時間,如果不係,到時真係要做清潔阿嬸啦



原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 17:09 硐表
我想做,不過係做d有意思d既工作囉 你都見啦我日日上網公司都無野做,我就好似日日係度過日神咁樣 就算有野做都係一陣ja,我真係好悶
都唔知公司仲頂得幾耐......唉:yaw ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
617#
發表於 07-10-31 12:33 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 12:27 硐表
我返到公司喇, 今朝去了 2 個地方辦事:

你今朝都好忙喎?!?!??!!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
618#
發表於 07-10-31 12:39 |只看該作者
Becky, 唔好意思呀, 我又無時間同你msn傾.

我部門個OA要走呀, 又請唔到人, 我落足嘴頭叫佢留多一個月, 咁出去做receiption 有人頂住, 頂到一個月係一個月啦.

原文章由 yan02 於 07-10-31 12:19 硐表
今天的bk 很難上,我post 幾次都不得,搞到我沒心機,又悶

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 12:08 硐表
今日d時間將會好難捱 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
619#
發表於 07-10-31 12:40 |只看該作者
要整理資料俾貿發局攪杜拜展覽
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 12:33 硐表

你今朝都好忙喎?!?!??!!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
620#
發表於 07-10-31 12:44 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 12:40 硐表
要整理資料俾貿發局攪杜拜展覽

oic, 咁會唔會有排做呀?????
help me.........我見倒我老細真係想c.....pk china 老細又唔覆唔盛, 要打幾多次電話先得呀, 成日話唔記得問, 我地d糧明天要出啦, xxx !!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖