關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
601#
發表於 07-10-16 18:39 |只看該作者
Hi,

我都想同我女女攪多次MC party, 上次亞女3歲太細 + 的relative 遲左 1 粒鐘, 好冇引。 Dec 9, 你地會參加嗎?

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:54 硐表
why?麥記係小朋友都鐘意, 以前我細個好羨慕d小朋友可以係麥記開生日會既, 所以我而家大個, 都會比我對仔女開係麥記開生日會

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
602#
發表於 07-10-16 22:24 |只看該作者
今晚九點幾老師來電問:有冇在書包中找到眼鏡, 我答:冇.
佢話明天返去問問其他同學仔會否有見到或搵到, 有消息就會再通知我.   
阿仔好肯定話, 食 lunch 前放低眼鏡在檯面, 食飽後就跑出去玩, 返回班房就唔見左眼鏡?

我諗會唔會收拾飯盒 d 職員踫跌了,跌左前面同學書包內? 又諗過會唔會有同學仔整蠱佢, 將眼鏡收埋左?   (全部都是我自己諗.....)
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 16:09 硐表


配過要千+ 咁如果今晚唔見,聽日再打去學校問多次

Rank: 5Rank: 5


2065
603#
發表於 07-10-16 22:55 |只看該作者
funbaby,

你的印仔齊味, 我有多粉王和橙,你要就 pm 我 , 又出多2個色, 個機地都冇位 la, 擺上神怡咩

原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 22:24 硐表
今晚九點幾老師來電問:有冇在書包中找到眼鏡, 我答:冇.
佢話明天返去問問其他同學仔會否有見到或搵到, 有消息就會再通知我.   
阿仔好肯定話, 食 lunch 前放低眼鏡在檯面, 食飽後就跑出去玩, 返回班房就唔見左眼鏡?
...

Rank: 6Rank: 6


7553
604#
發表於 07-10-16 23:18 |只看該作者
HI ,funbabyhk

唔知你仲記唔記得我 ?
我女試過上課外活動時成個筆袋冇扲,仲要是星期六添,因為佢上完之後仲有下一班上,我幾驚比人執左(好彩是執比校務處),星期一叫我女到校務處問都攞返 ~
希望你明天有好消息 ~
原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 22:24 硐表
今晚九點幾老師來電問:有冇在書包中找到眼鏡, 我答:冇.
佢話明天返去問問其他同學仔會否有見到或搵到, 有消息就會再通知我.   
阿仔好肯定話, 食 lunch 前放低眼鏡在檯面, 食飽後就跑出去玩, 返回班房就唔見左眼鏡?
...

[ 本文章最後由 kitty 於 07-10-16 23:19 編輯 ]
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
605#
發表於 07-10-16 23:24 |只看該作者
hi come,
乜原來藍田咁涷
我最怕涷
朝朝返學都
架校車又神咁早喎 !(仲早過觀塘果時)

雪文,
我可能遲下做 part-time,而家心大心細都唔知點好,驚驚地 我冇乜信心 ,只是非常簡單的工作,幫家人朋友手咋 ~

[ 本文章最後由 kitty 於 07-10-16 23:32 編輯 ]
我家有對雙子公主

Rank: 4


679
606#
發表於 07-10-17 09:09 |只看該作者
Good morning:D

Rank: 5Rank: 5


3212
607#
發表於 07-10-17 09:15 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-17 09:09 硐表
Good morning:D



MORNING ALL

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
608#
發表於 07-10-17 09:22 |只看該作者
Morning all!!!

M記而家貴左好多, min. $1500, 我仔2歲個時搞過, 好似都係洗左$7xx, 有成30個人有多ar
原文章由 katiekma 於 07-10-16 18:39 硐表
Hi,

我都想同我女女攪多次MC party, 上次亞女3歲太細 + 的relative 遲左 1 粒鐘, 好冇引。 Dec 9, 你地會參加嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
609#
發表於 07-10-17 09:27 |只看該作者
morning!!!

kitty: 係呀, 藍田係超凍架!!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
610#
發表於 07-10-17 09:33 |只看該作者
Hi Kitty,
我記得你, 你的小朋友都是同我一間學校
我都是咁希望 (可以搵到)
原文章由 kitty 於 07-10-16 23:18 硐表
HI ,funbabyhk

唔知你仲記唔記得我 ?
我女試過上課外活動時成個筆袋冇扲,仲要是星期六添,因為佢上完之後仲有下一班上,我幾驚比人執左(好彩是執比校務處),星期一叫我女到校務處問都攞返 ~
希望你明天有好消息 ~ ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
611#
發表於 07-10-17 09:38 |只看該作者
fun: 我估小朋友唔會咁大膽攞同學仔個眼鏡來玩呱, 希望係跌左, 有人執倒拎返去校務署啦!:-| :-|



原文章由 funbabyhk 於 07-10-17 09:33 硐表
Hi Kitty,
我記得你, 你的小朋友都是同我一間學校
我都是咁希望 (可以搵到)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
612#
發表於 07-10-17 09:39 |只看該作者
好似唔止 $1500, 要差不多 $2000 蚊
原文章由 hoganmama 於 07-10-17 09:22 硐表
Morning all!!!

M記而家貴左好多, min. $1500, 我仔2歲個時搞過, 好似都係洗左$7xx, 有成30個人有多ar

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
613#
發表於 07-10-17 09:44 |只看該作者
我係諗衰左 d 既, 應該唔會的.
希望陣間學校打來話 '搵到' 啦:
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 09:38 硐表
fun: 我估小朋友唔會咁大膽攞同學仔個眼鏡來玩呱, 希望係跌左, 有人執倒拎返去校務署啦!:-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
614#
發表於 07-10-17 09:49 |只看該作者
2仟食m記??? 我寧願買野返屋企開party好過囉!!!!!

原文章由 funbabyhk 於 07-10-17 09:39 硐表
好似唔止 $1500, 要差不多 $2000 蚊

Rank: 4


679
615#
發表於 07-10-17 09:50 |只看該作者
我個朋友前年用咗$3,500 . 大約40人.
原文章由 funbabyhk 於 07-10-17 09:39 硐表
好似唔止 $1500, 要差不多 $2000 蚊

Rank: 4


679
616#
發表於 07-10-17 09:57 |只看該作者
亞仔之前都有要求過,我都諗緊好唔好 ,好彩佢禽晚係屋企開party就得, 叫我地記得買禮物送俾佢
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 09:49 硐表
2仟食m記??? 我寧願買野返屋企開party好過囉!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
617#
發表於 07-10-17 10:00 |只看該作者
我女今年生日剛好係星期日, 所以都諗緊好唔好係屋企開生日會!
*一來貴, 二來我幾怕食m記食物*
原文章由 irenec11 於 07-10-17 09:57 硐表
亞仔之前都有要求過,我都諗緊好唔好 ,好彩佢禽晚係屋企開party就得, 叫我地記得買禮物送俾佢

Rank: 8Rank: 8


17382
618#
發表於 07-10-17 10:13 |只看該作者

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
619#
發表於 07-10-17 10:14 |只看該作者
尋晚我係藍田走時, 穿左外簿都覺得有小凍啦.

所以今日要亞女穿冷衫返學.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
620#
發表於 07-10-17 10:20 |只看該作者
各位早晨 !

come,個星期我仔測驗呀, 如果你請我哋, 我昨日已經係到諗, C啦, 到唔到好呢

原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 10:00 硐表
我女今年生日剛好係星期日, 所以都諗緊好唔好係屋企開生日會!
*一來貴, 二來我幾怕食m記食物*
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖