註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:54 硐表 why?麥記係小朋友都鐘意, 以前我細個好羨慕d小朋友可以係麥記開生日會既, 所以我而家大個, 都會比我對仔女開係麥記開生日會
返回頂部
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 16:09 硐表 配過要千+ 咁如果今晚唔見,聽日再打去學校問多次
原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 22:24 硐表 今晚九點幾老師來電問:有冇在書包中找到眼鏡, 我答:冇. 佢話明天返去問問其他同學仔會否有見到或搵到, 有消息就會再通知我. 阿仔好肯定話, 食 lunch 前放低眼鏡在檯面, 食飽後就跑出去玩, 返回班房就唔見左眼鏡? ...
別墅
原文章由 irenec11 於 07-10-17 09:09 硐表 Good morning:D
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-10-16 18:39 硐表 Hi, 我都想同我女女攪多次MC party, 上次亞女3歲太細 + 的relative 遲左 1 粒鐘, 好冇引。 Dec 9, 你地會參加嗎?
珍珠宮
原文章由 kitty 於 07-10-16 23:18 硐表 HI ,funbabyhk 唔知你仲記唔記得我 ? 我女試過上課外活動時成個筆袋冇扲,仲要是星期六添,因為佢上完之後仲有下一班上,我幾驚比人執左(好彩是執比校務處),星期一叫我女到校務處問都攞返 ~ 希望你明天有好消息 ~ ...
原文章由 funbabyhk 於 07-10-17 09:33 硐表 Hi Kitty, 我記得你, 你的小朋友都是同我一間學校 我都是咁希望 (可以搵到)
原文章由 hoganmama 於 07-10-17 09:22 硐表 Morning all!!! M記而家貴左好多, min. $1500, 我仔2歲個時搞過, 好似都係洗左$7xx, 有成30個人有多ar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 09:38 硐表 fun: 我估小朋友唔會咁大膽攞同學仔個眼鏡來玩呱, 希望係跌左, 有人執倒拎返去校務署啦!:-| :-|
原文章由 funbabyhk 於 07-10-17 09:39 硐表 好似唔止 $1500, 要差不多 $2000 蚊
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 09:49 硐表 2仟食m記??? 我寧願買野返屋企開party好過囉!!!!!
原文章由 irenec11 於 07-10-17 09:57 硐表 亞仔之前都有要求過,我都諗緊好唔好 ,好彩佢禽晚係屋企開party就得, 叫我地記得買禮物送俾佢
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 10:00 硐表 我女今年生日剛好係星期日, 所以都諗緊好唔好係屋企開生日會! *一來貴, 二來我幾怕食m記食物*