關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
601#
發表於 07-8-10 10:57 |只看該作者
上一排無晒奶粉, 我叫佢飲鮮奶, 佢飲得好慢同唔鍾意.  咁我又轉返奶粉.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 10:42 發表
我囡唔肯飲奶粉,鮮奶佢就肯飲,
同我細個果時一樣

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-10 10:21 發表
去萬O行

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
602#
發表於 07-8-10 10:58 |只看該作者
喂喂

不如揾個我要返工的周六, 你哋過來食呀.  近我嘛

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 10:34 發表
如果搭地鐵, 返屋企的車程絕對快過係旺角食架.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
603#
發表於 07-8-10 11:02 |只看該作者
好呀, 下午唔知多唔多人等位!?!??!!?

原文章由 雪文 於 07-8-10 10:58 發表
喂喂

不如揾個我要返工的周六, 你哋過來食呀.  近我嘛

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
604#
發表於 07-8-10 11:03 |只看該作者
今晚返屋企要開始執定行李先得啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
605#
發表於 07-8-10 11:04 |只看該作者
唔洗擔心,佢大個仔架啦比佢try下啦
唔好太保護d小朋友,等佢自己諗自己攪惦:tongue:
其實佢地好叻架比d空間佢地發揮下啦
我囡返幼稚園既第1日我頭都唔回咁走鬼左去

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 10:45 發表
[quote]原文章由 novemberwm 於 07-8-10 10:43 發表


八八九九啦....... 校服相影左(立案法團影的 $6/打 )
校鞋, 內衣買左, 等開學, 很擔心 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
606#
發表於 07-8-10 11:05 |只看該作者
代答 :轉左去金麗

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 10:56 發表
novemberwm: 你仔仔讀邊間學校呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
607#
發表於 07-8-10 11:07 |只看該作者
唔知呢 ?   問KY就好啦, 佢係個到返工

KY, 蒲頭啦, 呢排點呀, 好掛諗你.

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:02 發表
好呀, 下午唔知多唔多人等位!?!??!!?

Rank: 8Rank: 8


17382
608#
發表於 07-8-10 11:08 |只看該作者
我好耐之前買左佢飲左一次就無飲
激c我買左成$100架

原文章由 雪文 於 07-8-10 10:57 發表
上一排無晒奶粉, 我叫佢飲鮮奶, 佢飲得好慢同唔鍾意.  咁我又轉返奶粉.

Rank: 8Rank: 8


17382
609#
發表於 07-8-10 11:09 |只看該作者
全部星期六我又唔得呀


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-10 10:58 發表
喂喂

不如

Rank: 8Rank: 8


17382
610#
發表於 07-8-10 11:10 |只看該作者
要啦要啦,14號有無記錯

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:03 發表
今晚返屋企要開始執定行李先得啦.

Rank: 5Rank: 5


3212
611#
發表於 07-8-10 11:12 |只看該作者
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-10 10:58 發表
喂喂

好.......我都想try try ..................

Rank: 5Rank: 5


3212
612#
發表於 07-8-10 11:14 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:05 發表
代答 :轉左去金麗


唔該細你.........love..... , 仲有d什麼需要準備 呀 ???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
613#
發表於 07-8-10 11:15 |只看該作者
係14號呀.....

香港落雨唔緊要, 去到泰國千祁咪落呀....... 唔該!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:10 發表
要啦要啦,14號有無記錯

Rank: 8Rank: 8


17382
614#
發表於 07-8-10 11:17 |只看該作者
講真我果時咩都無準備架wor
因為我囡好細個已經幾獨立架啦
你地有無其他提供   

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:14 發表


唔該細你.........love..... , 仲有d什麼需要準備 呀 ???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
615#
發表於 07-8-10 11:17 |只看該作者
我今晚打電話比佢.:-|

原文章由 雪文 於 07-8-10 11:07 發表
唔知呢 ?   問KY就好啦, 佢係個到返工

KY, 蒲頭啦, 呢排點呀, 好掛諗你.

Rank: 5Rank: 5


3212
616#
發表於 07-8-10 11:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:04 發表
唔洗擔心,佢大個仔架啦比佢try下啦
唔好太保護d小朋友,等佢自己諗自己攪惦:tongue:
其實佢地好叻架比d空間佢地發揮下啦
我囡返幼稚園既第1日我頭都唔回咁走鬼左去


我都好想做到咁樣 --->>>頭都唔回咁走鬼左去
個日我同佢提開話....要去彿敎金麗返學, 佢就問我, 咁你呢? mami., 會唔會一齊ar??  佢好似好擔心我放低佢唔理.......

Rank: 8Rank: 8


17382
617#
發表於 07-8-10 11:19 |只看該作者
唔會,放心啦我同泰國天文台長好fd架,
我問左啦佢話唔會落雨wor


原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:15 發表
係14號呀.....

香港落雨唔緊要, 去到泰國千祁咪落呀....... 唔該!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
618#
發表於 07-8-10 11:19 |只看該作者
不停同佢洗腦, 話返學點好玩點好玩, 所以我女k1返學初頭果個星期都無喊架, 不過之後就.......

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:17 發表
講真我果時咩都無準備架wor
因為我囡好細個已經幾獨立架啦
你地有無其他提供   

Rank: 5Rank: 5


3212
619#
發表於 07-8-10 11:20 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:17 發表
講真我果時咩都無準備架wor
因為我囡好細個已經幾獨立架啦
你地有無其他提供   


你個囡囡真係好乖......好獨立... 你呢個mami 放細心啦........
你住邊頭ar :) ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
620#
發表於 07-8-10 11:20 |只看該作者
係???

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:19 發表
唔會,放心啦我同泰國天文台長好fd架,
我問左啦佢話唔會落雨wor
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖