關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
601#
發表於 07-6-25 23:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

9s,

都話佢地講一句好過我地講10句

我都想搵個e生叫佢唔好食手指, 佢呢排成日食手指 :tongue:  
nice1314 寫道:
平時呀仔背書冇咁叻,但今日牙e講點預妨蛀牙,佢可以
長篇大論咁講比我知

Rank: 5Rank: 5


3382
602#
發表於 07-6-25 23:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

各位靚媽,

小妹告退,bye!
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


8185
603#
發表於 07-6-25 23:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

問題喺係考試前嘅溫習態度, 我亦唔反對佢咁自信. 但佢要知問題係邊

我神早預咗會有問題(只係失算會出現三科!),所以個summer有個活動係留咗位但無比錢...佢好清楚,     行為....係要自己負責..我只係協助~
cheungmp 寫道:
hhkk,

我仔夠以為可以攞100分啦

好囉....我都正式通知佢....活動要drop一樣~~  
summer 活動都drop一樣~>>>咁呢個教訓都幾大

我冇罰佢喎.....啱啱仲同佢去買新泳褲同波鞋, 準備呢個暑假同老豆去踢波 ...我係咪對佢太鬆

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
604#
發表於 07-6-25 23:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

態度呢樣野.....E仔都係時好時壞..   :evil:
都啱嘅, 講得出做得到
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

問題係....考試前嘅溫習態度
anyway,我一早講晒㗎喇~
所以我神早就留有一樣只係留位唔比錢~
佢好清楚佢阿媽係講咗就會做嘅!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
605#
發表於 07-6-25 23:11 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
606#
發表於 07-6-25 23:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃,

唔係呀, 呢個星期A-D班都要返星期一至四, 星期四表演

唔知點解管弦樂班係表演唱歌, 阿仔仲話要表演女仔舞, 好唔開心, 叫我星期四唔好返去睇
[quote]
小桃兒 寫道:
mp,

Oh, 乜妳哋嗰進修班由星期二改咗星期四咩?
我囝囝樂器班係星期二, 咁見唔到妳哋添。 :cry:

查過通告~
你囝囝係D組?咁係星期四。
A組星期二,C組星期三。

Rank: 5Rank: 5


3382
607#
發表於 07-6-25 23:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,


應該咁寫:
1.佢亞媽我羅咗四个半天嘅大假同佔
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
608#
發表於 07-6-25 23:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra,

咁今晚咪可以瞓番覺好囉   

Rank: 6Rank: 6


8185
609#
發表於 07-6-26 00:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Dear all beauty mami~

我瞓喇~~

希望大家 [size=large] "刺"  "激" 完後~ 一齊回服正常吖~

Good night~ 祝大家有個好夢...祝KEC 嘅 心頭玉 快點長肉~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
610#
發表於 07-6-26 00:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

送杯"好夢正甜"特飲比你   

Good night~~ 我都瞓啦~~   

Rank: 5Rank: 5


4515
611#
發表於 07-6-26 08:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

9s & 親愛的,

好彩A仔睇完牙都ok....唔駛補唔駛脫,所以亦都唔駛再約appointment,只不過牙E tick佢有d牙菌模,叫佢要再刷乾淨d

Rank: 5Rank: 5


2058
612#
發表於 07-6-26 09:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

早晨呀!! 各位靓媽!! 我返黎啦!! 去左咁都日追唔到啦! 我係咪錯過左好多!  office 忙到C, 今日朝上到黎, 係因為阿仔發燒,    我請左上晝, 就可以溜上黎打招呼啦.    

Rank: 5Rank: 5


3653
613#
發表於 07-6-26 09:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

早晨各位 !

  

Rank: 5Rank: 5


3653
614#
發表於 07-6-26 09:16 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

早晨l01,
阿仔點呀 ? 你屋企有無看門口的退燒藥比佢食住先 ?

Leona01 寫道:
早晨呀!! 各位靓媽!! 我返黎啦!! 去左咁都日追唔到啦! 我係咪錯過左好多!  office 忙到C, 今日朝上到黎, 係因為阿仔發燒,    我請左上晝, 就可以溜上黎打招呼啦.    

Rank: 5Rank: 5


3653
615#
發表於 07-6-26 09:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,
你就好啦, 阿碩比人驗到有蛀牙, 要7/30 再去... 佢平日又無話牙仔有乜事幹, 估唔到今次一驗就失手 !!! 等我仲成日提住佢要注意牙齒保健, 唉~

[quote]
Huisys 寫道:
9s & 親愛的,

好彩A仔睇完牙都ok....唔駛補唔駛脫,所以亦都唔駛再約appointment,只不過牙E tick佢有d牙菌模,叫佢要再刷乾淨d

Rank: 5Rank: 5


2058
616#
發表於 07-6-26 09:22 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

失雲, 早晨呀!  掛住你地拉!!  我依家出門同佢去睇醫生, 返黎再傾.     [quote]
sac.wen 寫道:
早晨l01,
阿仔點呀 ? 你屋企有無看門口的退燒藥比佢食住先 ?

Rank: 5Rank: 5


4515
617#
發表於 07-6-26 09:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

各位靚媽,

睇完A仔個成績..............有起有跌啦.....中文同數學比起測験時進步左幾分....GS差唔多....係英文跌得最多...........不過算啦..唔考都考左囉..........話好就梗唔係好好架喇(可能我作為mami.......我都好似ra咁..

Rank: 5Rank: 5


4515
618#
發表於 07-6-26 09:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

L01 & sw---早晨,估唔到咁早都有人上黎

L01---仔仔點呀??應該就有E生睇喇喎...快d帶佢去睇啦..好彩學校呢排都已經係holiday mood

Rank: 5Rank: 5


4515
619#
發表於 07-6-26 09:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

sw,

咁碩仔係咪不嬲都有做開牙検架喇??
隻蛀牙係邊一隻呀??係咪裏面d大牙??咁個appointmemt係咪去補牙咋??

[quote]
sac.wen 寫道:
hs,
你就好啦, 阿碩比人驗到有蛀牙, 要7/30 再去... 佢平日又無話牙仔有乜事幹, 估唔到今次一驗就失手 !!! 等我仲成日提住佢要注意牙齒保健, 唉~

[quote]
Huisys 寫道:
9s & 親愛的,

好彩A仔睇完牙都ok....唔駛補唔駛脫,所以亦都唔駛再約appointment,只不過牙E tick佢有d牙菌模,叫佢要再刷乾淨d

Rank: 6Rank: 6


8185
620#
發表於 07-6-26 09:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的...

我見hh都係好開心份牙刷禮物呀,但見你話

> 牙E tick佢有d牙菌模

我想問,係咪有份報告㗎?
Huisys 寫道:
9s & 親愛的,

好彩A仔睇完牙都ok....唔駛補唔駛脫,所以亦都唔駛再約appointment,只不過牙E tick佢有d牙菌模,叫佢要再刷乾淨d鎹...............收到支靚靚牙刷做禮物囉~~

我都有個習慣可以分享纒...就係除左早晚刷牙外,佢每次食完野(尤其係甜食,雪糕同糖果d)...我都叫佢飲杯水,飲之前入左口一定要啷啷個口先好"tun"~~~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖