關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
581#
發表於 07-3-16 13:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
你唔好咁讚我,我會唔好意思架,我都覺得真係24小時都唔夠用,我去整甲嗰日係無主飯去整佢地食飯盒咋,愛靚唔靚命.
      

Rank: 4


988
582#
發表於 07-3-16 13:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

CARMA

我小朋友唔係讀德宝架,我仔仔係觀塘學跆拳道,劍橋英語網上學習系統要半年$148,但我未用,所以唔知好唔好.

Rank: 5Rank: 5


3286
583#
發表於 07-3-16 14:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
吾該曬!咁吾知你知吾知將軍澳區有没有呢?請問幾多歲可以開始學?

Rank: 4


988
584#
發表於 07-3-16 15:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

CARMA

將軍澳我就無學過,你小朋友幾歲?我仔6歲佢學咗幾堂咋,不過佢好鐘意,可能我地以前比太多靜既野佢學,我覺得跆拳係可以令小朋友有自信同加強紀律,因為初學我個仔係白色帶佢想升有顏色帶所以努力學,其實你可以去試堂先,試咗睇下小朋友想唔想學再定係邊到學.

Rank: 5Rank: 5


3286
585#
發表於 07-3-16 16:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

你可吾可以pm個聯絡電話比我!吾該曬!

Rank: 5Rank: 5


2422
586#
發表於 07-3-16 16:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

咁我同你約個時間交比你丫.

有呀, 佢最近先睇黎, 今日食緊第七日藥, 明日再去覆診.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
587#
發表於 07-3-16 16:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

多謝你先!

睇中醫呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
588#
發表於 07-3-16 16:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

係呀, 睇中醫呀, 我係響佐敦睇的, 本身係我自己睇開, 後來見priscilla都咁大, 而且都肯飲苦茶, 所以就帶佢去睇下調理下, 因之前個病好番後, 雖然無綠鼻涕, 但就keep有咳及痰聲, 所以就帶佢去睇下, 個中醫話係外感傳裡, 佢仲話食一個星期藥就可以好番, 點知真係食左四日到, 已經無乜咳了, 不過我都會再覆診多一次, 醫得澈底d.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
589#
發表於 07-3-16 17:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

都幾遠, 不過如果好都抵, 咁睇一次幾錢呀?

依家如果係咳, 我都係帶wingwing睇中醫, 不想成日食西葯, 搞到個身體差晒.

Rank: 5Rank: 5


2422
590#
發表於 07-3-16 17:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

我睇個位係$275 七服藥. 不過佢都要睇番個病情, 有時只會開5服的.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
591#
發表於 07-3-17 09:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI & ALKYNG

我有問題想請教妳們才問老師
我想介紹林慕德唱快學英文併音給幼稚園(囡囡今年升K1的學校), 妳們說可行嗎?       
因我希望在學校從K1-K3學習比較好! 他現只有一些幼稚園
學校有此課外課程供自己學生,否則要在銅鑼灣或油麻地上課往往等他開班比較困難. 有時我又怕開不都班因他校主力是在學校, 而他很少做推廣只用口碑.
我自己也親自跟林慕德學併音也覺明白英文併音之如何出來,覺得很好故有上堂之家長也等開班.當然如果在自己學校是最好.     可行嗎 ?

Rank: 5Rank: 5


1874
592#
發表於 07-3-17 10:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

如果不介意, 可不可以pm個中醫資料給我呀.

咁價錢係不係以劑數計呢?

Rank: 4


988
593#
發表於 07-3-18 00:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我覺得一般幼稚園都有佢自己既課程安排,要真係好好好接受家長意見既幼稚園,就有可能會接受介紹,如果好似我仔個間就唔太接受,我只係提意佢地增加多d課外活動,個校長都話短時間都未有, 所以難d,但如果係我想講既事就一定會同間幼稚園反映,如果佢唔接受,起碼自己盡咗力.

Rank: 5Rank: 5


2422
594#
發表於 07-3-18 11:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

首先想舉個例子, 上個星期四個女間幼稚園安排觀課, 之後仲比d家長同校長一齊傾下計, 分享一下對學校的睇法, 點知我就見意全日班仲好唔好瞓晏覺, 有位家長就建議食的飯餸唔好剪咁細, 等佢地早d適應小學的生活, 點知校長同我地講, 呢d野全部都要程上教統局的, 所以唔瞓晏覺又話會令小朋友太辛苦, 如果唔將d餸剪細, 又怕哽親小朋友, 所以幼稚園一定要跟住教統局的指引去做事. 至於你個情況, 我都覺得可以同學校相量下, 但學校做唔做到就真係唔知, 學yeeli咁講, 至少你已盡力       
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
595#
發表於 07-3-19 09:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我覺得依家啲家長全部都好急進咁, 我觀課嗰日就有家長提議要早啲給小朋友自己寫手冊(其實佢地依家啲家課薄全部都係要自己寫啦), 但佢地全部都係5,6歲人仔, 都仲係幼稚園階段, 小學的嘢就等小學時才去適應啦.

請你不好介意我咁講.

Rank: 3Rank: 3


280
596#
發表於 07-3-19 13:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG & YEELI

明白及收到  

Rank: 3Rank: 3


365
597#
發表於 07-3-19 16:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi..各家長,

你地對播道有認識嗎...好想了解多d呢間學校.

快Easter la, 你地有無諗下同小朋友去邊到玩呀?

Rank: 3Rank: 3


436
598#
發表於 07-3-19 16:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA,
UK的觀課日可以家長溝通?這個幾好喎,我記得舊年LK只是看他們上英文班。要一個高班的小朋友寫手冊不是咁好呀,是不是太早了?在德寶的程度已經深了一級,如果再做埋這些,我感覺小朋友好似沒了讀幼稚園的開心,多了提早返小學的感覺。

Rank: 3Rank: 3


365
599#
發表於 07-3-19 16:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi herman, 你小朋友k幾啦?

Rank: 5Rank: 5


1874
600#
發表於 07-3-19 17:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman-mame,

舊年LK家長都有坐低傾計, 不過無今次咁多嘢講.

我都覺得係呀.

所以我即刻同校長講, 德寶的程度已經深過其他幼稚園, 而佢地都可以適應到小學的生活, 我相信德寶的學生更加可以, 所以不需要咁早做呢啲嘢, 校長都話係.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖