關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 2


33
581#
發表於 07-5-23 09:50 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC, K_wong,

係呀, 我地角色好重要, 真係唔可以病, 有無睇師奶兵團, 真係好好笑.

Rank: 2


33
582#
發表於 07-5-23 23:25 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic, k_wong,

個女6月頭考試, 個仔6月第二個星期考試, 總有時間休息, 點算, 病都未好番.

Rank: 2


33
583#
發表於 07-5-24 00:05 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

大家暑假有什麼攪作, 安排晒暑期課程未, 我6月要開始.

Rank: 5Rank: 5


1998
584#
發表於 07-5-24 00:42 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823, jcccc,
你地兩個都要好好休息啦, 保重自己. 之前就mic823, 依家就jcccc. d天氣唔太好, 大家小心d啦, 無論大人定小朋友.

jcccc, 你黎緊d日子好忙呀, 你女女讀幾年班呀 ? 我老公有睇緊, 因為年年都差不多果d, 不過唔知你知唔知學校會唔會有d暑期班之類呢? 你已經報晒名啦?

k_wong7

Rank: 2


33
585#
發表於 07-5-24 10:04 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

K_wong,

我個女讀緊4年級, 老公一向不理, 佢話只付責搵錢, 唔理佢地功課, 同佢地玩就ok. 暑期班已經報了些, 女報了全日番學, 仔又報了小許, 個仔最like swimming, 同畫畫, 報了2 樣. 妳有無報. 報了什麼?

Rank: 5Rank: 5


1998
586#
發表於 07-5-27 15:26 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

jcccc,
我仲未報, 不過己開始睇, 有d心水啦. 依家老公最緊張係黎緊個大考, 因為我仔不太勤力.好勞氣呀.

mic823,
幾日唔見,唔係你又唔舒服嗎, 天氣不太好, 小心d.

k_wong7

Rank: 4


724
587#
發表於 07-5-27 18:17 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,jcccc,

long time no see!!!!
我報咗大部份了!!有青協,小童群,有唔同種類.

係呀!!要開始溫習喇!!如果唔係,唔洗升班了!!!哈哈哈!!你地就好啦!!有老公幫手教仔,我老公唔攪破壞=幫忙!!!

Rank: 5Rank: 5


1998
588#
發表於 07-5-29 21:29 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823, jcccc,
呢兩日好累呀. 係呀, 好彩有我老公幫仔溫習, 如果唔係, 我一定死得. 係激死. 我老公好緊張大考呢.
暑假活動, 我老公己報左d啦, 不過今年, 我老公有d特別, 竟然係玩同參觀多, 一反常態, 不過, 仲未報晒.
k_wong7
   

Rank: 4


724
589#
發表於 07-5-30 10:42 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

嘩!!好鬼死熱呀!!!

我報的都係玩多,如果唔係佢地會好悶架!!

Rank: 5Rank: 5


1998
590#
發表於 07-5-31 01:10 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
係呀, 天氣好熱呀, 我尋日同寶寶出左街, 嘩, 熱到佢好憫憎. 都係係屋企好d.
不過, 希望d小朋友唔好玩到咩都唔記得晒, 唔係開學就有排煩.
k_wong7

Rank: 4


724
591#
發表於 07-5-31 02:35 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

無法啦!!你睇放完新年同復活節返學,個個都失控就知!!
你出年坐校車嗎?!

Rank: 5Rank: 5


1998
592#
發表於 07-5-31 23:21 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
你甘早? 我唸明年都會搭住先, 不過間"好"架校車公都short short 地, 你有無睇今年張通告, 竟然無左我地呢區, 我打去問佢, 佢地話, 明年我地呢區, 係校車站之外, 甘我問佢點?佢話你交左通告先, 甘我問, 你都要比價錢我, 佢就是但比一個暫時價我, 你話甘做野都得, 但最唔明就係甘多人投訴, 學校都仲用呢間好野, 真係火滾, 我驚明年要3個中先返到屋企.

甘你會唔會搭返?我覺得你都幾辛苦, 好頻搏.

仲有果間甘"好"架午餐供應商, 真係有排講, 激c人.

k_wong7

Rank: 4


724
593#
發表於 07-6-1 17:20 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

我會坐,不過要睇佢地收幾$,因為我同佢地講,細佬只坐朝早,今年咁接送,真係好辛苦呀!!!

午餐供應商???你覺得咩問題呀???

Rank: 5Rank: 5


1998
594#
發表於 07-6-1 17:39 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
甘就好d, 你會舒服好多.  不過果間甘架校車公司, 真係...如果有得選(第二間校車公司),我一定唔選佢.

另外, 午餐供應商...check pm

又另外, 我同寶寶參加左比賽, 可唔可以投佢一票呢 ?thanks

http://www.baby-kingdom.com/promo/johnsonsbaby/poll_enlarge.php?id=227

k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
595#
發表於 07-6-1 17:48 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

http://www.baby-kingdom.com/promo/johnsonsbaby/poll_enlarge.php?id=227

Rank: 4


724
596#
發表於 07-6-1 23:26 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

投咗喇!!好sweet呀!!

係呀!!如果坐校車真係好好好好多呀!!

check pm too

Rank: 5Rank: 5


1998
597#
發表於 07-6-2 00:57 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
pls check pm.

另外, 多謝你投寶寶一票.

k_wong7

Rank: 4


724
598#
發表於 07-6-3 00:02 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係呀!!我好希望佢地應承我啦!!!

Rank: 5Rank: 5


1998
599#
發表於 07-6-3 22:47 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
甘佢地有無話幾時覆你, 佢地就無答幾時覆我幾錢. 不過, 我最最最最擔心係唔知幾點可以返到屋企, 你都知佢地d野幾離譜啦.
另外, 你溫書溫成點呀, 我老公就十分勞氣啦    我唸你仔應該好d. 唉, 希望快d考完試啦.
k_wong7

Rank: 4


724
600#
發表於 07-6-3 23:25 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

無話幾時覆我呀!!我咩$都未交,佢地有路線就會覆我!!

無呀!慢慢溫囉!!叫佢抄書,有時又同佢做吓exercise囉!!勞氣就一定有,但係大考太大壓力又怕佢失常,唉左右做人難呀!! :cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖