關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


506
581#
發表於 06-11-3 23:35 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Anyway,今日開始我先輕鬆返D,仲慘過自己test。遲D exam都唔知點算!我都唔想比太多壓力自己同亞女,但又好似控制唔到自己!  

Rank: 4


506
582#
發表於 06-11-3 23:45 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我覺得妹妹成日打我

Rank: 5Rank: 5


3218
583#
發表於 06-11-3 23:49 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

係呀!最緊要吾好傷和氣.我吾想亞女知道要 test / exam就好緊張.次次又比亞媽鬧.只期望全部合格(最好有80分).升到班,吾係全班考30或以上,我就心足啦! 但當然升小二後,最低要求亦每年要提升.我只係吾想小一就谷到咁行,對讀書無興趣,到小五/六洩氣就大獲啦!

Rank: 4


506
584#
發表於 06-11-3 23:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

比Alki笑死,我行轉就自己寫咗句嘢,仲send out 埋!

agneshwh 寫道:
我覺得妹妹成日打我

Rank: 5Rank: 5


3218
585#
發表於 06-11-3 23:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

妹妹?邊個係? 佢打邊個?
agneshwh 寫道:
我覺得妹妹成日打我

Rank: 5Rank: 5


3218
586#
發表於 06-11-3 23:53 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

alki 佢好醒喎!仲識sent out 埋 ![quote]
agneshwh 寫道:
比Alki笑死,我行轉就自己寫咗句嘢,仲send out 埋!

Rank: 5Rank: 5


1178
587#
發表於 06-11-4 16:46 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

  
alki 咁醒! 你係未用蒙括筆?
唔怪得知頭先睇唔明邊個打邊個啦!

Rank: 5Rank: 5


1178
588#
發表於 06-11-4 16:47 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我大仔同細仔都成日爭嘢玩~

Rank: 4


506
589#
發表於 06-11-5 00:48 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

哈哈!Yes!其實佢企咗喺我身邊睇咗一陣,話D圖案好得意,又話好鍾意嗰個比人打嘅圖案,係都話要sent。我話仲嘜無端端sent個咁嘅圖案出去,咪冇鬼理佢行咗出書房,點知佢轉頭自己sent out 咗!我問佢點識sent,佢仲話'頭先睇妳咪識囉'。所以話其實D細路觀察力都幾強,服呀!

2fungs 寫道:
  
alki 咁醒! 你係未用蒙括筆?
唔怪得知頭先睇唔明邊個打邊個啦!

Rank: 5Rank: 5


3218
590#
發表於 06-11-5 21:31 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs & agneshwh, 請問明天要吾要帶常識書+作業(1a)? 因為已經教完,帶左個書包好重.   

Rank: 5Rank: 5


1178
591#
發表於 06-11-5 22:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唔知噃,but 我會帶埋!

Rank: 4


506
592#
發表於 06-11-5 23:36 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都一樣帶!

Kittymummy 寫道:
2fungs & agneshwh, 請問明天要吾要帶常識書+作業(1a)? 因為已經教完,帶左個書包好重.   

Rank: 4


506
593#
發表於 06-11-5 23:38 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs:
妳是否這星期開始放產假?好羨慕呀!

Rank: 5Rank: 5


1178
594#
發表於 06-11-6 10:45 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

係開始放,不過彈性上班做埋d手尾!
陰公! 前晚肚痛由半夜2:30 ~ 5:30,仲以為作動o忝!但又唔係有規律咁痛,搞咗成晚哩埋响toilet~ :cry:

Rank: 5Rank: 5


3218
595#
發表於 06-11-6 16:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

中英,math 比番拉. 你地睇左未? 我好緊張呀 !

Rank: 5Rank: 5


1178
596#
發表於 06-11-6 16:35 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唔知亞仔講咩!
一未話唔係太差,不過取不到100份咁!
係咁問我係未好差呀? 我話唔知,要睇份卷先知架!
要返屋企先知what happened!
我都好

Rank: 5Rank: 5


3218
597#
發表於 06-11-6 16:45 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

大獲!中文和常識好差.....常識只有62分.  

Rank: 5Rank: 5


1178
598#
發表於 06-11-6 18:37 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

亞仔 result :
ENG : DICT 50/50
          GE  88
          R&W 94
中文 :  寫作 87
           閱讀 89
           DICT 48/50
MATHS : 98
常識 :      89

佢好似好滿意咁,但我見到好多都係唔小心錯,有D勞氣,叫佢熄TV聽我講嘢,於是我就一路鬧佢唔小心,佢一路中眼訓~!

Rank: 5Rank: 5


3218
599#
發表於 06-11-6 20:33 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我亞女 result :
ENG : DICT 50/50
GE: 94
R&W: 85
中文 : 寫作 73
閱讀: 78
DICT 50/50
MATHS: 86
常識 : 62

好明顯佢的中文比較差,我有D覺得佢係讀寫有障礙...

Rank: 5Rank: 5


1178
600#
發表於 06-11-6 20:43 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

係喎~ kitty 中文科比其它低分d喎~
錯响d 咩地方先?   係寫錯字 or 其它?
我個女由小學 至 中學(中二)都係中文差d 喎!
其實我到而家都唔明~!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖