- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!
CANKAN,
唔好提喇, 就係因為之前病, 食完葯, 搞到D作息時間亂晒大籠, 再加上放左個唔長唔短既聖誕假, 我地又同佢去威威, D作息時間更加係大亂呀!
呢...好似噚日咁, 睇完醫生, 食左葯, 今次係試新既醫生, 我已經同醫生講過, 阿女對某D葯物會有反應的, 例如食左會興奮, 失控, 心跳等等...已經叫醫生就住唻開葯, 咁醫生都就住架喇我諗, 可惜既係, 佢食完依然出現呢個情況, 睇唻都係要睇番之前D醫生, 食番之前既葯至得喇! 最慘係佢出現興奮情況, 因為佢一興奮, 佢就算好攰好眼瞓, 但因為心跳得太勁, 佢都無辦法瞓得到! 平時佢食完兩次葯, 必定眼瞓到自動暈低的, 但噚日食完兩次葯(下午五點一次, 夜晚九點半一次), 佢居然興奮到瞓唔到, 摸下佢個心, 跳到快到我都驚呀! 唉...卒之未夠十點陪佢入房, 佢都係碌到十二點幾至瞓得著, 真係嘔血!
最衰今日何醫生下晝無得睇, 咪真係想帶佢去睇下, 佢個肺又次好多痰喇, 好煩呀! |
|