關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
581#
發表於 07-1-13 09:15 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我之前係張通告只寫左1230-1300...但唔知點解老師係本手冊編左1200-1230....甘呢兩日我打電話比老師唸住改番....但搵左兩日手提都無人聽......好彩我老細好人知道放我走........

Rank: 5Rank: 5


4411
582#
發表於 07-1-15 09:11 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
派完評估表, 同老師傾完之後, 滿唔滿意kelly響學校既表現呀? 老師畀既19項評分 (即果d星星呀, 剔呀, 三角型呀) 中肯嗎? 有冇邊項覺得畀高左or畀低左呀?

婷婷有九粒星 (分別係有簡單應對能力; 認得課程範圍內的字; 能做分類和配對活動; 認識簡單的顏色; 對人有禮貌; 樂意參加集體活動; 身體各部份保持清潔; 情緒穩定不易發脾氣; 不輕易哭鬧)

我地奇怪點解老師會話佢情緒穩定不易發脾氣&不易哭鬧, 個衰女包, 響屋企有時一唔滿意or心急想得到某d野果陣, 就會發脾氣喊, 但老師話佢響學校真係完全無呢個情況, 可能只係喊畀我地睇, 等我地在意多d佢喎! (呢九粒星入面, 我同佬都覺得, 不易發脾氣&不易哭鬧呢兩項, 至多畀個剔)

十個剔 (說話時不害羞; 對一般的指示或談話清楚明白; 能用說話表達自己的需求和心意; 具創作及想像力; 樂意和小朋友分享自己的東西; 愛惜玩具及公物; 知道自己收拾東西; 能集中注意力及守秩序; 能接受老師意見/承認自己的錯處; 做事有信心,自己的事自己做)

至於呢十個剔入面呢, 我地覺得"對一般的指示或談話清楚明白 & 能用說話表達自己的需求和心意" 呢兩項, 其實應該係星星, 但可能因為響學校係用普通話去表達需求及聽指示, 所以影響左阿女響呢兩方面既表現! 而自己的事自己做呢項呢, 我覺得應該係三角型, 因為佢咁鬼c懶, 自己的事成日都叫我做呀, 激c人!

至於由我地評分果14項入面, 我就畀左...

三粒星 (能用說話表達自己的需求和心意; 對兄弟姊妹及朋友能和睦相處; 做錯事能坦白承認)

六個剔 (能表達在校所學到的知識; 聽從父母及尊長的說話; 對人有禮貌; 有清潔的習慣; 不隨便哭鬧; 能接受他人的意見)

五個三角型 (早睡早起無需成人陪同安寢; 飲食定時無需餵食; 能自己收拾用具和玩具; 做事能有條理; 能集中精神做事或遊戲)

我隻佬話, 其實呢14項入面, 應該全部都係三角型喎, 佢覺得阿女樣樣野都有待改善, 呢個老豆, 真係要求高!  :tongue:

Rank: 4


605
583#
發表於 07-1-15 14:17 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我曾經諗過影低亞女張成績表,不過最後冇影到,所以冇你記得禁清楚。

整體來說,亞女係情緒方面冇禁好,我同我老公都覺得主因應該係佢唔夠瞓;而老師亦覺得佢精神唔係好夠,雖然上堂冇瞌眼瞓,但當靜態活動時就覺得佢唔夠精神。

我都唔知點幫佢好,好多時明知佢好累,好眼瞓,就算佢係十點鬆 d 鐘上床,佢最快都要成十點九先瞓著;但係佢係床度冇玩或者講野,係靜靜地係張床度,飲住支水,間房重係熄哂燈,有時重會開住 d 柔和既音樂,唔知佢係咪好多野諗,你地有冇咩野好提議?

CANKAN

Rank: 5Rank: 5


4411
584#
發表於 07-1-15 19:02 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
丫, 係喎, 我都唔記得左問老師佢上堂果陣有冇瞌眼瞓添! 我成日都覺得佢上堂果陣係遊魂咁的, 但老師只係話佢既專注力已經比起初初唻返學果陣, 好左好多, 進步左好多咋! 但有冇瞌眼瞓呢? 我唔記得左問老師呀!

KELLY肯十點九左右瞓著, 已經好好喇, 我個衰女包呀, 唉...真係慘呀, 我試過十點同佢入房熄燈瞓覺, 又試過九點幾入房熄燈瞓覺, 但無論我幾多點同佢入房熄燈瞓覺, 佢都係要碌到十二點至瞓得著, 每晚都係好準時十二點前後果幾分鐘就瞓著, 畀佢激到我彈下彈下呀, 其實佢夜瞓我都算喇, 最慘係佢第二朝起唔到身果下煩丫嘛, 朝朝都唔願起身, 朝朝都要又翳又

Rank: 5Rank: 5


4411
585#
發表於 07-1-16 09:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

各位,
你地買左書未呀? 我地星期六果日已經買左, 不過因為我仲未貼名, 所以未交畀老師呀, 不過仲爭本暑期作業要二月初至有貨呀, 但唔緊要呀, 因為呢本有排都未用, 而其他果d, 老師話盡快買呀, 所以唔駛等本暑期作業呀!

Rank: 4


605
586#
發表於 07-1-17 14:44 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

因麥野事 anson 攪到成12:00 先瞓呀?之前聽你講佢好早瞓格,係咪下午瞓得太多?

我為左要亞女可以早 d 瞓著,而家係佢冇課外活動既日子,我會叫亞媽係佢下午瞓醒、食完下午茶既時候,帶佢出去行下、或者去會所玩下,希望佢可以發洩下 d 精力,夜晚可以容易 d 瞓著。其實好多時我地覺得佢好累,只不過係.個腦好多野諗所以遲遲都未瞓著。

另外我會儘量抽時間同佢一齊瞓,等佢唔好等我,睇下禁樣會唔會好 d。

我家長日問過老師,佢話亞女上堂好專心,問佢問題都答倒,亦識得分玩還玩、上堂還上堂,整體上冇麥問題;老師只係 concern 佢既精神狀態,依個就要我幫佢諗辦法解決。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
587#
發表於 07-1-17 15:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
唔好提喇, 就係因為之前病, 食完葯, 搞到D作息時間亂晒大籠, 再加上放左個唔長唔短既聖誕假, 我地又同佢去威威, D作息時間更加係大亂呀!

呢...好似噚日咁, 睇完醫生, 食左葯, 今次係試新既醫生, 我已經同醫生講過, 阿女對某D葯物會有反應的, 例如食左會興奮, 失控, 心跳等等...已經叫醫生就住唻開葯, 咁醫生都就住架喇我諗, 可惜既係, 佢食完依然出現呢個情況, 睇唻都係要睇番之前D醫生, 食番之前既葯至得喇! 最慘係佢出現興奮情況, 因為佢一興奮, 佢就算好攰好眼瞓, 但因為心跳得太勁, 佢都無辦法瞓得到! 平時佢食完兩次葯, 必定眼瞓到自動暈低的, 但噚日食完兩次葯(下午五點一次, 夜晚九點半一次), 佢居然興奮到瞓唔到, 摸下佢個心, 跳到快到我都驚呀! 唉...卒之未夠十點陪佢入房, 佢都係碌到十二點幾至瞓得著, 真係嘔血!

最衰今日何醫生下晝無得睇, 咪真係想帶佢去睇下, 佢個肺又次好多痰喇, 好煩呀!  

Rank: 4


605
588#
發表於 07-1-18 13:42 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

佢食左藥心跳得禁勁,唔好再俾佢食啦!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
589#
發表於 07-1-19 10:17 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
噚日覆診, 我講左個情況畀醫生知, 噚日同佢轉左葯, 本來以為佢都係HIGH的, 但反而食完葯...隔左一粒鐘左右, 就暈左喇...摸佢個心, 咦, OK喎, 今次無跳得咁勁喇喎! 不過可能始終食左葯, 瞓覺果陣都係有碌唻碌去既情況, 但總算唔太嚴重, 不過就發開幾次口夢, 內容主要都係下午同瑤瑤(表姐)玩果陣既情況, 無啦啦又講: 都話係我

Rank: 4


605
590#
發表於 07-1-19 13:59 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

咳真係好麻煩,希望 anson 食埋今次藥就唔駛再食啦!不過若果佢食哂 d 藥只係得少少咳,可唔可以試下唔食藥,等佢自己好?我見醫生成日都係禁同我講既。而且有時自己唔舒服咳,食極藥都唔得既時候,唔食藥反而自己會好番添。

你同個女冇返屋企,得番你老公一個佢咪好寂寞?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
591#
發表於 07-1-19 14:40 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,

係呀, 我都係打算食埋呢兩日葯, 如果仲剩番少少手尾, 而又無嚴重到既話, 就會等佢自己慢慢好架喇! (其實佢上次都係FINAL自己慢慢好的)

我老公慣架喇, 事關我每星期, 起碼會有一日係同阿女返婆婆度過夜架, 無法子啦, 鬼叫阿女真係好鍾意返婆婆度住咩! 婆婆度有表姐又有表妹, 佢地真係玩得好開心呀! 所以個個星期, 若然週末無返到婆婆度, 咁阿女就會響平日嘈住要返去架喇, SO...我佬都慣咯!

Rank: 4


605
592#
發表於 07-1-22 14:02 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

各位媽咪:

學劵制今日開始接受申請,睇黎要自己申請,唔係經學校攪架!申請表格可以係各區民政事務處、郵政局、教統局區域教育服務處同學生資助辦事處索取,亦可係以下網址下載,查詢電話:2891 0088

www.emb.gov.hk

幾時截止就唔知,快 d 上網睇下同申請呀!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
593#
發表於 07-1-24 10:53 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
唔係睇嚟要自己申請呀, 而係直頭要自己申請呀! 我噚日接阿女放學果陣, 見到佢課室門口貼左張通告出嚟, 份野係講點樣申請呢個學券的, 但好明顯無講到學校會幫手申請架, 所以要靠自己喇, 你地填左未呀? 我仲等緊我佬DOWNLOAD份FORM返屋企畀我填呀!

Rank: 4


605
594#
發表於 07-1-24 13:58 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我已經填好張 form 啦!今晚攞埋我老公張身分證影印本,明早就會寄出。個申請係成個學前教育既,申請一次就得架啦!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
595#
發表於 07-1-24 19:13 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
咦, 咁又幾方便喎, 我仲以為逐年申請添! 我都提左我老公print份form出唻喇, 今晚會到我手!

Rank: 4


605
596#
發表於 07-1-25 13:57 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我寄左張表格啦!你攪掂未?

話時話,你知唔知下個星期五既生日會有冇蛋糕食呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
597#
發表於 07-1-25 17:57 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
我填左, 不過未影印身份證呀! 所以未搞掂啊!

嗯...嗱...一月份生日會果陣, 我問過老師, 老師就話二月份生日會會有番生日旦糕的, 但究竟係咪真係有番生日旦糕呢? 我諗為左穩陣起見, 你都係打電話問一問學校好D喇!  

Rank: 4


850
598#
發表於 07-1-25 19:24 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

hello....
好耐無上來....真係唔好意思.....因呢排工作太忙...
學券制我都未申請...我唸我都要快d啦.....
我地唸住年初一去長隆呀....年初三返....不過唔知年初一有無直巴去皇崗呢.......
總有..上次wetwetwet比左個website睇蘇浙d相...但我唔見左....請問你地有無呀....

Rank: 4


850
599#
發表於 07-1-25 20:03 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan...你女女訓攪時會唔會係佢飲住水...啜下啜下覺得好得意.....

我地係集合我..我老公..姑媽同姑丈一 齊填ger評估...我地只係比左二個星星.....保持清潔同埋自己收拾玩具....只於不隨便哭就比左三角形....不過我唸佢係學校一定好好多.....

因個日我一坐底....林老師話悠悠呢個女無得彈...好有領導能力喎...一講就明....話佢好鍾意笑....最大優點係識得睇人眉頭眼額.....老師話只要望一望佢...佢就識做.....不過我就老實同老師講...我都覺得佢好似個管家婆...跟住老師話係呀係呀...都幾似...我就問佢甘悠悠同同學相處成點...佢話好好.......跟住我話佢好鍾意認第一....但老師話係學校完全唔覺得佢係甘....當然我就繼續講阿女d衰野比先生知啦.....hehe....不過老師同我講讚話上次21號表演個d舞...話悠悠竟然記得其他同學排位位置.....舞步唔在講..連同學排位都記得..好難得....不過老師讚佢d野...有d我認同...但好多讚美我都好坦白甘同老師講...佢係屋企都唔係甘....

Rank: 4


605
600#
發表於 07-1-30 14:13 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

個網紙係 : http:/hk.pg.photos.yahoo.com/ph/k1fphoto/my_photos

你年初一去長隆,年初三返,果幾日都係國內假期,可能會好多人噃!你要有心理準備至得。我上次國慶果日係番禺,係市內好難搭巴士或者截的士,因為實在太多人啦!

CANKAN
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖