關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2147
581#
發表於 06-10-5 15:31 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

唔知係唔係小朋友心態, 我個囡都係每日出門口前, 大約7:00便上每一篇, 佢都係希望每日可以掛響榜首, 不過, 我個囡係自己做.
Charitymami 寫道:

事由: 當日該同學係清晨 6:00 已經完成"每日一篇", 揭發係家長代做, 該同學長期位於榜首。

Rank: 5Rank: 5


1379
582#
發表於 06-10-5 17:40 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


一年級果時追做每日一篇,我地兩母女成年都覺得好倦,二年級放低咗,鐘意就做,唔做就把就,唔駛半夜三更突然醒起未做.三年級呀囡想重新開始做每日一篇,我地決心再追過.

Rank: 5Rank: 5


1936
583#
發表於 06-10-6 09:34 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
唔知係唔係小朋友心態, 我個囡都係每日出門口前, 大約7:00便上每一篇, 佢都係希望每日可以掛響榜首, 不過, 我個囡係自己做.
你囡有咁嘅心態都幾好ah! 但佢淨係做中文一科定中英都做呢?

Rank: 5Rank: 5


1936
584#
發表於 06-10-6 09:35 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:

一年級果時追做每日一篇,我地兩母女成年都覺得好倦,二年級放低咗,鐘意就做,唔做就把就,唔駛半夜三更突然醒起未做.三年級呀囡想重新開始做每日一篇,我地決心再追過.
你囡學校有冇獎勵俾啲做得好成績嘅同學架?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
585#
發表於 06-10-6 09:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

同你咁鬼似既....一年班成日有心理壓力...哎呀...仲未做...但二年班...好似做過一次/幾次.......三年班,我阿女唔知係咪成年無做,所以呢幾日都有做,但就無睇係咪榜首......我覺得呢d野,幫助唔係無...不過唔大囉.....係有心既話,日日睇下課外書仲好.........一樣效果之麻
CHUCHU 寫道:

一年級果時追做每日一篇,我地兩母女成年都覺得好倦,二年級放低咗,鐘意就做,唔做就把就,唔駛半夜三更突然醒起未做.三年級呀囡想重新開始做每日一篇,我地決心再追過.

Rank: 5Rank: 5


1625
586#
發表於 06-10-6 11:39 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

舊年ok部電腦有d問題, 個仔都係冇乜點做每日一篇, 諗住今年叫佢做番, 但發覺今年開始返全日後返到 ok 休息一陣,做埋功課溫埋書好似已經冇乜時間剩...

Rank: 5Rank: 5


1662
587#
發表於 06-10-6 12:10 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

英文同中文(好似10月先再有)每日一篇呀仔算乖, 佢由小一到而家每日都自己做, 除非去左街而忘記做, 我覺得呀仔學到野架, 從英文每日一篇中, 學到學校冇教過生字, 都有一點幫助架!   

Rank: 5Rank: 5


1379
588#
發表於 06-10-6 15:09 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


肥仔媽咪,

有奬牌鼓勵架. :

Sindy,

我只係係到諗,呀女肯積極就積極啦,到冇曬沖勁就把就啦.反正每日都唔夠時間用,是旦la :wink: 而且我呀女都唔係路,好似學唔到d咩,過眼云煙,水過鴨背咁囉.

Rank: 3Rank: 3


161
589#
發表於 06-10-6 15:16 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我女唔 like 係屋企做 ... 佢會係學校做 ... 我指每日一篇     佢阿媽就每日一癲    

呢個假期要寫毛筆字 ... 佢話係學校, 老師俾佢地睇完盒 VCR 就叫佢地返屋企寫 ..... 今日同佢開筆 .... 我就整鬼爛左支小白雲 ... 好在有多支小狼毛係屋企 .....  :tongue:  :tongue:  佢都係好似畫山水畫咁 .... 凌空    

Rank: 3Rank: 3


161
590#
發表於 06-10-6 16:20 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

各位 ,

[size=x-large]中秋節快樂...人月兩團圓    

Rank: 5Rank: 5


1379
591#
發表於 06-10-6 18:49 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


[size=large]我都祝各位八月十五好大開心! 嘻

阿切,

真正渣毛筆係凌空故喎.

阿切 寫道:
我女唔 like 係屋企做 ... 佢會係學校做 ... 我指每日一篇     佢阿媽就每日一癲    

呢個假期要寫毛筆字 ... 佢話係學校, 老師俾佢地睇完盒 VCR 就叫佢地返屋企寫 ..... 今日同佢開筆 .... 我就整鬼爛左支小白雲 ... 好在有多支小狼毛係屋企 .....  :tongue:  :tongue:  佢都係好似畫山水畫咁 .... 凌空    

Rank: 3Rank: 3


371
592#
發表於 06-10-7 10:52 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我個女都係咁,不過係做數學果個先...中英文就放學返嚟先至做...
LULU-MAK 寫道:
唔知係唔係小朋友心態, 我個囡都係每日出門口前, 大約7:00便上每一篇, 佢都係希望每日可以掛響榜首, 不過, 我個囡係自己做.
[quote]
Charitymami 寫道:

事由: 當日該同學係清晨 6:00 已經完成"每日一篇", 揭發係家長代做, 該同學長期位於榜首。
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


161
593#
發表於 06-10-7 10:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

chuchu,

我已經交左俾佢個 daddy 理 .... 我唔理, 我教女佢係我隔離 ee 哦哦 ... 等佢教吧啦, 一時又話個墨盒乜乜乜, 一時又話支筆物物物 ...... 佢仲煩過 d 女

CHUCHU 寫道:

[size=large]我都祝各位八月十五好大開心! 嘻

阿切,

真正渣毛筆係凌空故喎.

[quote]
阿切 寫道:
我女唔 like 係屋企做 ... 佢會係學校做 ... 我指每日一篇     佢阿媽就每日一癲    

呢個假期要寫毛筆字 ... 佢話係學校, 老師俾佢地睇完盒 VCR 就叫佢地返屋企寫 ..... 今日同佢開筆 .... 我就整鬼爛左支小白雲 ... 好在有多支小狼毛係屋企 .....  :tongue:  :tongue:  佢都係好似畫山水畫咁 .... 凌空    
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


371
594#
發表於 06-10-7 11:02 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

前幾日學校有觀課和開家長會...除了聽老師講解今年三年級課程內容和學生常有的疑難外,也講述了 TSA 對於學生的困難和學校如何幫助他們...我都有少許擔心個女到時做唔切份巻(佢寫中文字幾慢o架)
之後成班家長見中英數常任教的老師,我都同中文老師多點留意她的寫字速度的問題... :-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
595#
發表於 06-10-7 23:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我阿女咪又係囉...中文每日一篇,d字都識晒,佢覺得悶,英文每日一篇,以前聖心用united...好鬼深,又散,所以都學唔到乜野....而家就得中文......所以我女做唔做我都唔理囉.....由其見阿女以前一年班,日日係度爭第一咁,無乜意思,又大壓力,我覺得阿女睇多d書,都補返呢條數有突.......咁老師都唔多理,我就直情唔理添.........hehehe

CHUCHU 寫道:

肥仔媽咪,

有奬牌鼓勵架. :

Sindy,

我只係係到諗,呀女肯積極就積極啦,到冇曬沖勁就把就啦.反正每日都唔夠時間用,是旦la :wink: 而且我呀女都唔係路,好似學唔到d咩,過眼云煙,水過鴨背咁囉.

Rank: 5Rank: 5


2229
596#
發表於 06-10-8 23:49 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Mandy0203 寫道:
前幾日學校有觀課和開家長會...除了聽老師講解今年三年級課程內容和學生常有的疑難外,也講述了 TSA 對於學生的困難和學校如何幫助他們...我都有少許擔心個女到時做唔切份巻(佢寫中文字幾慢o架)
之後成班家長見中英數常任教的老師,我都同中文老師多點留意她的寫字速度的問題... :-|



你地間學校幾好,起碼有家長會開, 我地剩係在一年級開過之後,就沒有了.
我個女自從上了三年班(唔知係唔係功課多

Rank: 5Rank: 5


1662
597#
發表於 06-10-9 09:47 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

升上三年級, 中文真係深左好多, 而且多作文, 多思考, 做功課比以前用多左好多時間.

今日呀仔第一次測驗喇, 星期六/日同佢溫習都冇咩去街    今年學校一星期內考哂3科, 隔日考呀, 唔同上一年隔周測驗喇!   

Rank: 5Rank: 5


1379
598#
發表於 06-10-9 14:06 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


humbertcarol,

我個女都係喎,上咗三年級d字真係好難睇 以前d字好整齊架,都唔搞mug鬼.

Easyma,

你就啦,呀囝咁聽話肯溫習,呀隻細女呀,激到我死,諗住就嚟測驗同佢溫書,唉! 速度勁慢,星期六日兩day 先溫咗GS一課半死未,又哭又鬧,又發花顛. 家姐就全部都溫曬.

Rank: 5Rank: 5


2147
599#
發表於 06-10-9 15:30 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我都比個囡激c, 從今日開始, 我唸住唔再比個囡落補習社, 都唔知點解個囡每日係補習社都唔會完成功課, 返到屋企又要做, 咁個囡既然係功課上係無問題, 只係做得慢, 咪試吓比返個責任比個囡, 等佢自己處理.

Rank: 5Rank: 5


2229
600#
發表於 06-10-9 23:33 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪 寫道:
升上三年級, 中文真係深左好多, 而且多作文, 多思考, 做功課比以前用多左好多時間.

今日呀仔第一次測驗喇, 星期六/日同佢溫習都冇咩去街    今年學校一星期內考哂3科, 隔日考呀, 唔同上一年隔周測驗喇!   


Easy媽咪:
我都是明天測第一科,連續測4日,我已經兩個星期沒有去街.
中文明顯是深
‹ 上一主題|下一主題