關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


286
581#
發表於 06-10-6 13:05 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小K媽...
唔駛客氣...Dodo懂得愛惜朋友及分享...
我都不知幾開心就真

10月30日有旅行都唔知...問問Dodo先

Xiao-K 寫道:
Ah Kwok,

昨晚小K已第一時間給我看Dodo送她支筆,好靚喎! 小K好鍾意呀! 佢最鍾意公主系列,特別是Cinderella,多謝哂!!

我地報咗名去10月30日既旅行,你呢?

小K媽   


Rank: 2


68
582#
發表於 06-10-6 13:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我都5知有旅行boo....
kwok330 寫道:
小K媽...
唔駛客氣...Dodo懂得愛惜朋友及分享...
我都不知幾開心就真

10月30日有旅行都唔知...問問Dodo先

[quote]
Xiao-K 寫道:
Ah Kwok,

昨晚小K已第一時間給我看Dodo送她支筆,好靚喎! 小K好鍾意呀! 佢最鍾意公主系列,特別是Cinderella,多謝哂!!

我地報咗名去10月30日既旅行,你呢?

小K媽   
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


286
583#
發表於 06-10-6 13:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K...

好靚呀)))   

Xiao-K 寫道:
[img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/067.gif[/img]大家中秋節快樂!!

[img align=right]http://www.sinica.edu.tw/tit/festivals/fig/0995_MidAutumn1.jpg[/img]


Rank: 3Rank: 3


286
584#
發表於 06-10-6 13:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska+小虎~

佢又係咁....
校車佢仲坐係 Dodo+小虎囡後面 tim wor...小心小心

booska~me 寫道:
小虎
我今日打左去學校搵訓導主任投訴我仔俾同班個學生蝦
舊年果D都5計La..上兩星期又推我仔跌左係樓梯
尋日又搶我仔野食..又用朱古力係我個塊面畫大花面..
真係我仔文靜就恰得到..鬼5望佢記過


Rank: 3Rank: 3


286
585#
發表於 06-10-6 13:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

李文蟲都好厘害    ....
e+都唔係好認得佢個樣 ...

浩朗媽媽 寫道:
個條"蟲"都試過放學排隊上校車時, 打個個仔呀   


Rank: 2


68
586#
發表於 06-10-6 13:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok330 寫道:
booska~

佢又係咁....
校車佢仲坐係 Dodo+小虎囡後面 tim wor...小心小心

係ar...kwok
天天真係慘...好似前世欠佢咁
佢坐係你囡後面咩....咁你要俾定支特大狼牙棒你個女旁下身La

Rank: 2


68
587#
發表於 06-10-6 13:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok330 寫道:
李文蟲都好厘害    ....
e+都唔係好認得佢個樣 ...

咁今日放學再去點佢相...kaka


151
588#
發表於 06-10-6 14:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

(補充)10月30日旅行係學校家教會攪既。[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_112.gif[/img]一時冇問你地有冇參加家教會添。[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_736.gif[/img]sorry!!

Rank: 3Rank: 3


325
589#
發表於 06-10-6 14:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位,

請問這位"明星"讀哪一班


victleung

Rank: 4


854
590#
發表於 06-10-6 14:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K 寫道:
(補充)10月30日旅行係學校家教會攪既。[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_112.gif[/img]一時冇問你地有冇參加家教會添。[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_736.gif[/img]sorry!!


我有入家教會bor, but我都吾知ga 有通知bor


151
591#
發表於 06-10-6 14:48 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Victleung...唔係你班,又唔係我地班,因為我地冇李文X。
所以P.2A,B都不是。

Rank: 2


68
592#
發表於 06-10-6 14:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎
http://www.baby-kingdom.com/festival/midautumn/?aaa=2629&stamp=1160117797

honey
http://www.baby-kingdom.com/festival/midautumn/?aaa=2677&stamp=1160118028

Rank: 5Rank: 5


2977
593#
發表於 06-10-6 15:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

去學校網頁->校園剪影->開學禮->第16張相,隻手在咀角抓癢便是Herman仔,請各師兄師姐多多照顧,佢好細

Rank: 2


68
594#
發表於 06-10-6 15:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我仔都係好細聸 [quote]
hermanpapa 寫道:
去學校網頁->校園剪影->開學禮->第16張相,隻手在咀角抓癢便是Herman仔,請各師兄師姐多多照顧,佢好細

Rank: 5Rank: 5


2977
595#
發表於 06-10-6 15:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我都未有通告去旅行?
ivytang02 寫道:
[quote]
Xiao-K 寫道:
(補充)10月30日旅行係學校家教會攪既。[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_112.gif[/img]一時冇問你地有冇參加家教會添。[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_736.gif[/img]sorry!!


我有入家教會bor, but我都吾知ga 有通知bor [/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
596#
發表於 06-10-6 15:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

快d點佢相。生人勿近!
Xiao-K 寫道:
Victleung...唔係你班,又唔係我地班,因為我地冇李文X。
所以P.2A,B都不是。


151
597#
發表於 06-10-6 15:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa....我知邊個啦!其實我地2年班d小朋友同一年班既都冇分別,仲係好細個,嘜都唔識。

奇怪,點解你地冇家教會通告既??  

[quote]
hermanpapa 寫道:
去學校網頁->校園剪影->開學禮->第16張相,隻手在咀角抓癢便是Herman仔,請各師兄師姐多多照顧,佢好細

Rank: 3Rank: 3


242
598#
發表於 06-10-6 15:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我見到你個仔啦, 係張相中間, 好易認

-----------------------------------------------
由 hermanpapa 於 2006-10-06 15:01:27

去學校網頁->校園剪影->開學禮->第16張相,隻手在咀角抓癢便是Herman仔,請各師兄師姐多多照顧,佢好細

Rank: 5Rank: 5


2977
599#
發表於 06-10-6 15:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

冇收到通告? 今日問下小皇帝知唔知先![quote]
Xiao-K 寫道:
Hermanpapa....我知邊個啦!其實我地2年班d小朋友同一年班既都冇分別,仲係好細個,嘜都唔識。

奇怪,點解你地冇家教會通告既??  

[quote]
hermanpapa 寫道:
去學校網頁->校園剪影->開學禮->第16張相,隻手在咀角抓癢便是Herman仔,請各師兄師姐多多照顧,佢好細

Rank: 5Rank: 5


2977
600#
發表於 06-10-6 15:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

第二行,傻傻地那個便是。    [quote]
小虎豬媽媽 寫道:
我見到你個仔啦, 係張相中間, 好易認

-----------------------------------------------
由 hermanpapa 於 2006-10-06 15:01:27

去學校網頁->校園剪影->開學禮->第16張相,隻手在咀角抓癢便是Herman仔,請各師兄師姐多多照顧,佢好細
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖