關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
581#
發表於 06-9-28 14:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
582#
發表於 06-9-28 14:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, yoballma, 2000, 露絲, ilovelinlin,

好呀! 提議在馬鐵恆安站 lift 口位置等, 有無問題? 請提議時間吧?

---------------------------------
引文:
由 露絲 於 2006-09-27 22:12:57

Matthew_媽咪, yoballma, 2000, B珠Mummy, ilovelinlin,

你地幾點去呀? 約買呀?  

Rank: 4


554
583#
發表於 06-9-28 14:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

你個仔今日好叻.......竟然吃曬17個壽C呀!

一條BANANA就留小息食WOW....唔知係唔係有第3個小息呢?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
584#
發表於 06-9-28 14:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

先生重特登讚佢(在同學面前講), 叫佢出黎, 起初佢唔知發生咩事架, 原來係獎貼紙比佢....佢叫我話你知, 想你讚佢呀~~~
露 絲 :-)

Rank: 4


554
585#
發表於 06-9-28 14:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Metthrew 後面係颕欣, 颕欣後面係琳琳,  window數起第2排第3個係子軒..........
露 絲 :-)

Rank: 4


588
586#
發表於 06-9-28 14:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
587#
發表於 06-9-28 15:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
588#
發表於 06-9-28 15:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

請問你

Rank: 4


588
589#
發表於 06-9-28 15:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
590#
發表於 06-9-28 17:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

我pm咗比你啦~~
露 絲 :-)

Rank: 4


554
591#
發表於 06-9-28 18:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

你個女好叻.....食曬d飯.   佢食飯唔會玩來玩去, 又唔會傾計. 好'擔'定....good
露絲 寫道:
2000,

ok no problem. [quote]
2000 寫道:
露絲,
我都係1B班的家長,請問你可唔可以幫我睇下個女,佢食成點呀,係唔係唔多食,我見佢好似瘦咗d,唔該你。
我個女叫頴琳,坐在最前的。

thank you
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
592#
發表於 06-9-28 18:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

你個女同我講好累呀~~~無咩心機吃飯, 不過叫佢.佢就吃, 但吃唔曬.

佢有d sick, 同佢see doctor呀!
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
593#
發表於 06-9-28 18:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

死啦, 我個女今日放學返黎話頭痛, 食咗啦藥瞓到而家,
叫佢起床又唔起, 見佢好似好唔舒服咁, 明天都唔知返唔返到學 tim. 真係好擔心.



:cry:  :cry:  :cry:
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
594#
發表於 06-9-28 18:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
yoballma,

你個女同我講好累呀~~~無咩心機吃飯, 不過叫佢.佢就吃, 但吃唔曬.

佢有d sick, 同佢see doctor呀!


dear 露絲
真係十萬分唔該哂, 多得你我地呢d返工嘅媽咪先至知道自己個小朋友係學校嘅情況, 可以跟進. 你好犀利呀, 可以記得哂d小朋友, thank you   
^_^

Rank: 3Rank: 3


210
595#
發表於 06-9-28 18:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀



我都同意ilovelinlin的建議,大家share d cost的講法,我之前校訂了的物品都已花不少的金錢。

我想問下你們在家長會會否帶小朋友去呢,我睇下要唔要安排個女去親戚屋企先。

露絲,
thank you!!
我個女話今日的飯有粟米雞翼好鍾意食。不過,其實她是要看心情和食物是否她喜歡的。

Rank: 4


588
596#
發表於 06-9-28 18:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我應該會同仔仔一齊去, 因為可以俾佢擇下書嘛 !

Rank: 3Rank: 3


210
597#
發表於 06-9-28 19:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yaballma,
快d同阿女睇醫生 la,如果唔舒服就唔好比佢返學 la,佢會好辛苦架
希望你阿女快d無事

Rank: 4


554
598#
發表於 06-9-28 19:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,

比d心機再做一些愛心飯盒比個仔吃呀~~
只要持之以恆的話....好快就可以見到個月光啦....   

e 排就做住壽c先....等佢食定咗...變咗有胃口既話...先再轉..慢慢來............
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
599#
發表於 06-9-28 19:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,露絲:

我個女話佢坐在對着老師的坐位,在最前的。
旁邊是趙樂衡,後面的是李翠庭和周子軒喎   

Matthew_媽咪
如果你帶仔仔去家長會,咁我都帶阿女去了,大家有個伴

Rank: 4


554
600#
發表於 06-9-28 19:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

唔洗講thank you架.

唉...當年我都好想有人幫我睇下個大仔吃飯及話返比我知, 不過就望穿秋水囉, 所以我知道無人幫的感覺架...

之後上網問人的問題, 冇人答, 後來有個爸爸答我d問題及開解我......我好開心.

所以我覺得幫到人, 我便會開心架啦.......
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
yoballma,

你個女同我講好累呀~~~無咩心機吃飯, 不過叫佢.佢就吃, 但吃唔曬.

佢有d sick, 同佢see doctor呀!


dear 露絲
真係十萬分唔該哂, 多得你我地呢d返工嘅媽咪先至知道自己個小朋友係學校嘅情況, 可以跟進. 你好犀利呀, 可以記得哂d小朋友, thank you    [/quote]
露 絲 :-)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖