關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
581#
發表於 06-4-11 10:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
我個囡係讀幼兒園放期好多時係跟紅色假期,我返工佢返學,我放假佢放假,至於阿哥咁鬼大個就一係放係屋企,一係去補習

Rank: 5Rank: 5


2238
582#
發表於 06-4-11 10:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,
你就好la. 佢一日打幾次來煩住晒啊...    

Rank: 5Rank: 5


1245
583#
發表於 06-4-11 11:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨呀咁多位,

     
      我個女都係淨係放紅假,唔駛煩,如果唔係我奶奶就好
辛苦,因要湊兩個一走埋難免會發生小爭執。

       ckckcktina 你搵到樓未呀 ? 你話幫個女報咗香港兒童
合唱團,好似係咪好貴架   淨係合唱團   有乜野學架 好似係咪係天后同砲台山中間嗰到 because一到
sat 就見到好多小朋友 wearing uniform 係砲台山行嚟行去
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
584#
發表於 06-4-11 11:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

早啊, 係呀, 就係果間la. 不過好便學費架, 700 for 2個月, 一個月4堂. 每堂1個半鐘, 有好多野學架, 唔係only合唱團, 因為之前有朋友介紹, 而且要考試架, 唔係個個都收架, 佢個女考左2次都衰左, 如果今次都考唔到, 佢話唔考lu... 我都係諗住俾阿女試下ja... 唔知佢得唔得架... 你去下面個web睇下就知了. 佢便過"葉氏"架.  

http://www.hkcchoir.org

Rank: 5Rank: 5


1245
585#
發表於 06-4-11 12:46 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咦係咩 ? 我之前睇過佢d courses 個個都要千幾二千蚊。
唔通我攪錯咗,等我係web site 睇吓先 thx ckckcktina
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
586#
發表於 06-4-11 14:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

唔使客氣la. 不過今年的報名時間要等到年尾先有la. 你如果想報名就要等多半年la. 因為佢o地一年收2次生.  

Rank: 5Rank: 5


1245
587#
發表於 06-4-11 15:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

哦 !

不過我諗住等囡囡P.1先再作打算。因佢而家係學校都有joins extra music / painting course.
anyway 多謝
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
588#
發表於 06-4-11 16:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
你睇樓睇成點呀,搵唔搵到呢

Rank: 5Rank: 5


2238
589#
發表於 06-4-11 16:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

仲未啊, 睇o岩, but價錢唔o岩, 好貴啊, 佢開2萬8全包 (差餉, 管理費, 包車位) 係好o岩我, but我還佢2萬5, 仲未覆我, 唔知點呢, 我又費事打去追agent. 所以仲未知點啊... 我老公仲話如果我地俾晒成年租, 又要叫佢再俾8折我地lor. 唔知個業主肯唔肯呢?

Rank: 5Rank: 5


2238
590#
發表於 06-4-11 16:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

哦..... 你阿女學校有咁多野學架... 可能全日vs半日係唔同d架..  

Rank: 5Rank: 5


2238
591#
發表於 06-4-11 16:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

你老板又唔響度咩. 你咁得閒上來既?
   又蛇啊.....

Rank: 5Rank: 5


1245
592#
發表於 06-4-11 17:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

嘩ckckcktina,

       你d講價功夫好厲害喎 [img align=right]http://my.so-net.net.tw/waternene/D/01/D1-077.gif[/img]咁樣講一講如果佢真係減到$25000
比你再全年八折,咁....[img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/060.gif[/img]... 即係二萬蚊。不過你諗住租一年咋,跟住又要再搬過,
好煩喎。

         btw, 係呀我個女讀全日,嗰d extra course要另外
再比錢,n1嗰年諗住佢仲細,無幫佢報,點知到咗k1已經
識嗌悶,日日打番去同佢傾電話佢都話好悶 (嘻嘻,可能因
爲比老人家湊,放學就日日淨係睇電視),所以怕咗佢,
因學校淨係開到六點,如果報興趣班我地就要自己放工
先接到佢,要成六點幾,不過學校好好人,個校長話可以幫
我地睇多佢一陣,仲唔額外收費,而且佢成日都話番學開
心過放假,見到佢咁鐘意間學校都好開心。而家淨係一個
星期得兩日係嫲嫲到睇電視囉。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
593#
發表於 06-4-12 10:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊.....

emiluihk,

你阿女宜家讀緊邊間啊? 因為我仲有個細女, 我都想俾佢返n1, 因為以前家姐都有返過n1, but間幼稚園宜家close左, 你有無聽過伊莉沙伯幼稚園啊? 好多年lu最後都係close左..

Rank: 5Rank: 5


2769
594#
發表於 06-4-12 10:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
早晨
點解你唔問下我個囡讀邊間幼兒園既

Rank: 5Rank: 5


2238
595#
發表於 06-4-12 11:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

早啊... 你阿女上次講過話讀救世軍幼稚園, 唔係咩?

Rank: 5Rank: 5


2769
596#
發表於 06-4-12 11:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
係war 你都唔知搬去邊,點解唔搬定左先至去揀幼稚園
幼稚園同幼兒園有d唔同,幼稚園多功課做d而幼兒園好少多功課做同埋自由好多,不過都係睇你既要求

Rank: 5Rank: 5


2238
597#
發表於 06-4-12 12:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

你老板又唔響度啊... 你咁快reply既???      

無啊, 問定先lor, 因為一年後, 我阿女先2歲, 而且我一年後又搬返來天后la. 咁搵定先lor, 等我之前仲留定家姐d校服, 諗住阿妹可以han返d.     點知間野會close左姐.... ai...生意難做啊..... 有咩提議啊???      

Rank: 5Rank: 5


2769
598#
發表於 06-4-12 14:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
咁點解唔等到3歲先讀返而家家姐尼間幼稚園呢
如果要讀2歲既幼兒園,近你而家屋企有衛理幼兒園

Rank: 5Rank: 5


2238
599#
發表於 06-4-12 14:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

因為阿女是年頭出世架, 等佢讀k1已經係almost大過同年既一年la. 而且佢入學又係遲d, 所以先諗住俾佢返n1玩下先lor. 衛理有幼兒園咩...

Rank: 5Rank: 5


2238
600#
發表於 06-4-13 09:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊.....

哎...... bad news啊, 個業主唔肯減價, 我2個方案佢都reject左, 所以我又要再搵過la. 煩啊......

anna_gigi,

你今日有無得蛇啊?    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖