- 在線時間
- 124 小時
- 最後登錄
- 16-11-18
- 國民生產力
- 52
- 附加生產力
- 194
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-2-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 999
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 1245
- UID
- 72941
 
|
Re: 有無14網區的媽咪入來分享下
嘩ckckcktina,
你d講價功夫好厲害喎 [img align=right]http://my.so-net.net.tw/waternene/D/01/D1-077.gif[/img]咁樣講一講如果佢真係減到$25000
比你再全年八折,咁....[img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/060.gif[/img]... 即係二萬蚊。不過你諗住租一年咋,跟住又要再搬過,
好煩喎。
btw, 係呀我個女讀全日,嗰d extra course要另外
再比錢,n1嗰年諗住佢仲細,無幫佢報,點知到咗k1已經
識嗌悶,日日打番去同佢傾電話佢都話好悶 (嘻嘻,可能因
爲比老人家湊,放學就日日淨係睇電視),所以怕咗佢,
因學校淨係開到六點,如果報興趣班我地就要自己放工
先接到佢,要成六點幾,不過學校好好人,個校長話可以幫
我地睇多佢一陣,仲唔額外收費,而且佢成日都話番學開
心過放假,見到佢咁鐘意間學校都好開心。而家淨係一個
星期得兩日係嫲嫲到睇電視囉。 |
|