關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
581#
發表於 08-5-22 11:39 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 11:31 發表
ky: 我女好煩架, 有時食得多訂飯就同我媽講d飯盒乜乜物物, 咁我媽就話隔個月同佢送飯囉, 我都有同女講: 你個個同學仔都係咁食架啦!
$14.5/餐

我女都係呀!呢排同我呻話D  lunch boxes唔好食,想要印印帶飯。我話印印的lunch boxes都係日日一樣,仲要唔方好食(同埋計左車$,貴好多):-x

Rank: 8Rank: 8


17269
582#
發表於 08-5-22 11:39 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 11:38 發表
亞女教緊分數, 有真, 真假, 有帶, 攪到佢亂哂lung.

我已經唔記得係乜lu.

Rank: 8Rank: 8


17269
583#
發表於 08-5-22 11:40 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 11:36 發表
我個仔就想我訂飯, 佢話訂飯有野飲, 有時又有jelly  

不過學校的supplier唔好食。

Rank: 8Rank: 8


17382
584#
發表於 08-5-22 11:41 |只看該作者
YES,我女話學校D餐好正WOR,由其有JELLY果日



原文章由 hoganmama 於 08-5-22 11:36 發表
我個仔就想我訂飯, 佢話訂飯有野飲, 有時又有jelly  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
585#
發表於 08-5-22 11:43 |只看該作者
我女訂飯的餐單, 我見d款好多都好好食~~係我女咁麻煩架啫!!! 佢會要求我媽今日帶壽司, 明天三文治....等等

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-5-22 11:45 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
586#
發表於 08-5-22 11:44 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 11:41 發表
YES,我女話學校D餐好正WOR,由其有JELLY果日

要C餐先有喎!

Rank: 8Rank: 8


17382
587#
發表於 08-5-22 11:45 |只看該作者
我女又無話唔好食呀,可能從小訓練左佢唔可以X飲擇食 所以佢咩都肯食

原文章由 lky2008 於 08-5-22 11:40 發表

不過學校的supplier唔好食。

Rank: 8Rank: 8


17269
588#
發表於 08-5-22 11:47 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 11:43 發表
我女訂飯的餐單, 我見d款好多都好好食~~係我女咁麻煩架啫!!! 佢會要求我媽今日帶壽司, 明天戴三文治....等等

我諗你媽都係買架???

Rank: 6Rank: 6


8125
589#
發表於 08-5-22 11:47 |只看該作者
係架..D 社區中心其實都好抵, 我囝囡學校附近的社區中心, 美人有去過教會個度, 平日託補, 3-7PM, 每月收$800; 暑假全託就3800, 有好多野學架..唔係只係 TAKE CARE 咁簡單~

原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 11:38 AM 發表
如果係出面真係要呢個價,但多多都講得岩如果遇到樓上樓下既c9先有平價幫手,但我個人覺得如果要比成$4000一個月JUST湊既話都好貴,佢地只係湊、比佢地玩、開住TV比小朋友睇就算~~咁就一日 樓上樓下 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
590#
發表於 08-5-22 11:48 |只看該作者
我地每day 得 3款choose jar, 你地呢???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
591#
發表於 08-5-22 11:49 |只看該作者
真係好抵wor, 我果區就冇la
原文章由 多利是 於 08-5-22 11:47 發表
係架..D 社區中心其實都好抵, 我囝囡學校附近的社區中心, 美人有去過教會個度, 平日託補, 3-7PM, 每月收$800; 暑假全託就3800, 有好多野學架..唔係只係 TAKE CARE 咁簡單~

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
592#
發表於 08-5-22 11:50 |只看該作者
點解雪唔叫yan媽隔離個亞嬋幫手??

Rank: 8Rank: 8


17269
593#
發表於 08-5-22 11:52 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 11:48 發表
我地每day 得 3款choose jar, 你地呢???

SAME SAME SAME

Rank: 8Rank: 8


17382
594#
發表於 08-5-22 11:54 |只看該作者
油塘就係無先死,得一間JAR仲要好鬼寸架,所以我都要上藍田囉


原文章由 多利是 於 08-5-22 11:47 發表
係架..D 社區中心其實都好抵, 我囝囡學校附近的社區中心, 美人有去過教會個度, 平日託補, 3-7PM, 每月收$800; 暑假全託就3800, 有好多野學架..唔係只係 TAKE CARE 咁簡單~

...

Rank: 5Rank: 5


3104
595#
發表於 08-5-22 11:57 |只看該作者
雪 :

我想我是講錯左,放學湊到我地湊走$50元呀,如齊睇有 $50/HR,我都辭工幫人湊啦,好過自己返工啦

我28樓個C9 有返PART TIME 好像是 10--2點,只可以平時湊放學的...喂你有時問下樓下的看更,他地成日在那,識得C9多,叫他幫你留意下......



原文章由 雪文 於 08-5-22 10:37 發表
荅埋美人 : 我諗你仔當時你應該揾同一間幼稚園的同學仔媽咪, 咁 100銀/日應該OK.  不過有時D嘢唔係話咁易, 都睇好唔好彩.  你睇 yanma幾好彩, 遇到個禪, 我哋真係恨都恨唔來有咁好的邻居.


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
596#
發表於 08-5-22 11:57 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-22 11:47 發表

我諗你媽都係買架???

買~~
有時整通粉/烏冬/粒粒小雲x, 加多一盒生果粒咁啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
597#
發表於 08-5-22 11:58 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 11:45 發表
我女又無話唔好食呀,可能從小訓練左佢唔可以X飲擇食 所以佢咩都肯食

我女話D汁多到C,但冇乜餸,有幾次波蘿炒飯攪到stomache.

Rank: 8Rank: 8


17269
598#
發表於 08-5-22 11:59 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 11:57 發表

買~~
有時整通粉/烏冬/粒粒小雲x, 加多一盒生果粒咁啦!

好healthy呀!!!

Rank: 5Rank: 5


3104
599#
發表於 08-5-22 12:02 |只看該作者
我地叫左啦,但她有慢性痛症...一陣手痛一陣腳痛,逢2,4 要去做物理治療,所以先不肯,但間中一天半天都可以的...


原文章由 hoganmama 於 08-5-22 11:50 發表
點解雪唔叫yan媽隔離個亞嬋幫手??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
600#
發表於 08-5-22 12:08 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 11:48 發表
我地每day 得 3款choose jar, 你地呢???

我地有4款
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖