- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
雪 :
我想我是講錯左,放學湊到我地湊走$50元呀,如齊睇有 $50/HR,我都辭工幫人湊啦,好過自己返工啦
我28樓個C9 有返PART TIME 好像是 10--2點,只可以平時湊放學的...喂你有時問下樓下的看更,他地成日在那,識得C9多,叫他幫你留意下......
原文章由 雪文 於 08-5-22 10:37 發表 
荅埋美人 : 我諗你仔當時你應該揾同一間幼稚園的同學仔媽咪, 咁 100銀/日應該OK. 不過有時D嘢唔係話咁易, 都睇好唔好彩. 你睇 yanma幾好彩, 遇到個禪, 我哋真係恨都恨唔來有咁好的邻居.
... |
|