關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1139
581#
發表於 09-1-23 16:35 |只看該作者
栢喬媽媽:

有呀..  Ms. Lui 都有打俾我問我去唔去呀..   跟住我話我都唔係咁清楚d資料... 咁佢解釋一次俾我聽..我話考慮, 如果參加先寫字仔俾佢.. 結果我冇寫到呀!!

原帖由 栢喬媽媽 於 09-1-21 14:02 發表
鈞渝媽媽:

  呂老師今日有冇打電話給妳呀!因為今日老師打黎問點解栢喬唔參加復活節個Show,我好直接同呂老師講,小朋友的費用太貴,家長的費用可以接受,呂老師話可以食自助餐,我話小朋友應該最少有半價就合理,最後老師 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
582#
發表於 09-2-5 17:38 |只看該作者
好耐無入嚟la,祝大家新年快樂,萬事如意,小朋友健康活潑,快高長大,聰明伶俐

你地有無幫隻牛仔錢箱扮靚靚呀?諗咗成個新年,都唔知點扮,無mud頭緒,唔通要用布同佢做衫,你地有mud idea呀...

Rank: 1


21
583#
發表於 09-2-10 15:30 |只看該作者
[quote]原帖由 Edvychan 於 09-2-5 17:38 發表


大家好,好耐無入同大家傾計,祝大家心想事成、身體健康、小朋友聽教聽話、健健康康、聰明伶俐。


我囡囡恆剛反學又開始傷風咳,真無她辦法。


至於牛仔錢箱,我就簡簡單單,同佢做成牛仔天使。


至於復活節個Show,我參加了,我囡囡話她在學校學溜冰但穿ball鞋,不知是否到時的表演節目。


另外,多謝鈞渝媽媽,你提供的網站真好有用,我已download 來聽了。


Janice

Rank: 5Rank: 5


1730
584#
發表於 09-2-16 13:36 |只看該作者
派咗成績表la,不過原來無名次睇o既,都唔知佢實際表現好唔好,個成績表就有好多a,不過無份攞奬,我諗多數小朋友都係攞a o架la,唔知佢地點樣睇小朋友中英文成績o既呢,我其實都想知個b係班入面排第幾,因為我想知道佢實際跟唔跟到老師d進度law

Rank: 5Rank: 5


1332
585#
發表於 09-2-16 15:46 |只看該作者
原帖由 Edvychan 於 09-2-16 13:36 發表
派咗成績表la,不過原來無名次睇o既,都唔知佢實際表現好唔好,個成績表就有好多a,不過無份攞奬,我諗多數小朋友都係攞a o架la,唔知佢地點樣睇小朋友中英文成績o既呢,我其實都想知個b係班入面排第幾,因為我想知道佢實際 ...


只有1-10名先有名次.

Rank: 5Rank: 5


1730
586#
發表於 09-2-17 16:52 |只看該作者
吓,原來係咁,咁咪即係佢排10名以後law,咁真係麻麻地咋喎,唔知係咪細仔真係難追d o既呢?

原帖由 Krystal 於 09-2-16 15:46 發表


只有1-10名先有名次.

Rank: 1


26
587#
發表於 09-2-17 23:10 |只看該作者
據了解. 成績分為以下數項:
-成績優異獎1st-3rd;
-英文學科優異獎1個;
-中文學科優異獎1個.

另外,班主任按回小朋友日常在校內之表現來評估出優異的學生.

Rank: 1


26
588#
發表於 09-2-17 23:46 |只看該作者
補充
-優秀獎3個
只得8個獎.應該仲有2個獎,BUT 不知是什麼.

Rank: 5Rank: 5


1730
589#
發表於 09-2-18 17:59 |只看該作者
我家種果盤三色堇今日終於開花la,不過我地之前見佢cc吓,已經無同佢地紀錄,又無同佢做報告,估唔到佢可以捱到開花

Rank: 5Rank: 5


1139
590#
發表於 09-3-1 07:31 |只看該作者
Edvychan,

你盤三色堇開花喇...  我果盤越種越唔知想點咁..  跟住我放棄左佢喇....    真係開心種左咁耐終於等到佢開花...

原帖由 Edvychan 於 09-2-18 17:59 發表
我家種果盤三色堇今日終於開花la,不過我地之前見佢cc吓,已經無同佢地紀錄,又無同佢做報告,估唔到佢可以捱到開花

Rank: 2


73
591#
發表於 09-3-3 13:57 |只看該作者
喂!!! 你好呀!!! 我呀!!! bosco mama呀! 你老公同事個老婆呀!! 你依家個女向邊到讀呀? 我bosco無學校收呀....

原帖由 pcdogxx 於 09-3-1 07:31 發表
Edvychan,

你盤三色堇開花喇...  我果盤越種越唔知想點咁..  跟住我放棄左佢喇....    真係開心種左咁耐終於等到佢開花...

Rank: 5Rank: 5


1730
592#
發表於 09-3-3 16:08 |只看該作者
lee 度有邊個報咗名參加學校個旅行o架,我有報到名,係我一個會帶個仔去law,我睇吓你地有無人去,到時可以一齊玩吓,見吓面

Rank: 5Rank: 5


1139
593#
發表於 09-3-4 13:22 |只看該作者
Edvychan,

我都報左名呀..    我會一家3口去..   希望果日天氣好d唔好咁熱同咁曬啦....     到時大家相應下一齊再傾吖...

原帖由 Edvychan 於 09-3-3 16:08 發表
lee 度有邊個報咗名參加學校個旅行o架,我有報到名,係我一個會帶個仔去law,我睇吓你地有無人去,到時可以一齊玩吓,見吓面

Rank: 5Rank: 5


1730
594#
發表於 09-3-10 18:07 |只看該作者
點解lee度咁靜o既,好多媽咪似乎都好忙喎,好少嚟lee度傾吓計...

Rank: 5Rank: 5


1730
595#
發表於 09-3-11 16:11 |只看該作者
有無媽咪聽過小朋大lee排唱果道旅行歌,又有嘉道理同海濱公園咁,我個b唱咗好多日,但係都有d唔知佢唱mud

"來吧,春日裡,手挽手往效外去,嘉道理,風景美,.x知識和昆蟲的秘密,xxx海濱公園,xx紀念塔......."

我好想知首歌係點唱,等我可以教吓佢同佢錄影,哈哈....

Rank: 3Rank: 3


483
596#
發表於 09-3-11 22:42 |只看該作者
原帖由 Edvychan 於 09-3-11 16:11 發表
有無媽咪聽過小朋大lee排唱果道旅行歌,又有嘉道理同海濱公園咁,我個b唱咗好多日,但係都有d唔知佢唱mud

"來吧,春日裡,手挽手往效外去,嘉道理,風景美,.x知識和昆蟲的秘密,xxx海濱公園,xx紀念塔......."

我好想知首歌 ...


n1旅行主題曲
(改詞"青出於藍)主題曲)

來吧在這春日裏 手挽手往郊外去
嘉道理 風景美和知識蘊藏給發現
先經過田園路徑 觀賞過農場生態
還真有幸探訪小鱷魚 真興奮!

來到海濱影吓相  觀看回歸紀念塔
亦能夠發現各地各種昆蟲的秘密
親子競技求合作 分享了環保方法
回憶今天愉快的感覺 永難忘!

祝旅途愉快,玩得開心d!!!
anc

Rank: 1


26
597#
發表於 09-3-11 22:57 |只看該作者
多謝晒. 佢每天在家也在唱,當中有一句真係聽極都聽唔明”分享了環保方法”,現在明白了.我明天可教他唱一次了.謝謝分享.

Rank: 5Rank: 5


1139
598#
發表於 09-3-12 00:52 |只看該作者
唔怪得阿女呢排成日唱d都唔知佢乜既野啦....  我都要拿拿聲同佢唱下, 等果日可以跟大家一齊唱先..  唔該晒

Rank: 5Rank: 5


1730
599#
發表於 09-3-12 16:28 |只看該作者
Hi ANC,

唔該哂,點解你咁清楚d歌詞o既,係咪你小朋友唱比你聽o架?

原帖由 ANC 於 09-3-11 22:42 發表


n1旅行主題曲
(改詞"青出於藍)主題曲)

來吧在這春日裏 手挽手往郊外去
嘉道理 風景美和知識蘊藏給發現
先經過田園路徑 觀賞過農場生態
還真有幸探訪小鱷魚 真興奮!

來到海濱影吓相  觀看回歸紀念塔
亦能夠發現各 ...

Rank: 5Rank: 5


1139
600#
發表於 09-3-15 12:22 |只看該作者
原來仲有英文版架...  不過我聽唔到最後一句係咩.

We are going on a picnic
on a pinic on a pinic
We are going on a picnic
to see the animals

On the farm we see some pig
Oink Oink Oink  Oink Oink Oink
On the farm we see some fish
?????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖