註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 16:58 發表 我係大陸果時, 涷到流nose水.
返回頂部
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 04:56 PM 發表 第1年only $10. 我隻佬俾$50. 後來我隻佬冇理封利是, 我only俾$20.:tongue: :tongue:
原文章由 lky2008 於 08-2-14 17:00 發表 都係高DD咋!唔制呀!凍C人喇!:tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 16:33 發表 各位我一陣CALL FUN BOOK位啦 COME X 2 HOGANMA X 2 CC X 2 雪 X 1 KTMA X 2 FUN X 1 多 X 1 YAN X 2 齊人未 ? 有無漏左???
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:00 發表 而家唔係小唔小器嘅問題, 總之派比你條氣就唔順.
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:04 發表 點解要fun book呀 ?? 只是俾錢時show vip卡就得啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:01 發表 我返大陸都超凍, 你初幾上架???
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 17:05 發表 我俾果時, 條氣好唔順ga, 仲俾隻佬話, 第2日我咪發脾4唔跟佢出街lor. 利是我會照俾, 我唔想又試同隻佬嘈, but我會叫亞女幫我俾佢算數.
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 16:54 發表 我對腳而家好似冰咁呀...
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:02 發表 係呀, 好過而家先啦, 下星期開始又要6:50AM起身
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:20 發表 我地only1盒金莎$5x 果盒.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 17:07 發表 初三上, 真係涷到震, 夜晚最涷
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 17:09 發表 我亞女tomorrow 返學la
原文章由 lky2008 於 08-2-14 17:09 發表 我日日都咩住件夾棉褸!我想著新買的playlord褸,都著唔到。
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:09 發表 我都無金莎, 不過朱古力少食為妙.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:06 發表 雪 : 因為得你同FUN係VIP, 應該張卡上有電話呱, 一係你BOOK啦 , 我無電話no.!! 你明天1人是嗎??? 咁即係13人啦!
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:13 發表 電話 : 2264 6111 一早問hoganma lar
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:15 發表 hoganma又係vip呀???????????? 我明天6:30-6:45pm才到, 你地邊個最早到? book幾點? 我放工打電話去book