關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
581#
發表於 08-2-14 17:01 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 16:58 發表
我係大陸果時, 涷到流nose水.

我返大陸都超凍, 你初幾上架???

Rank: 6Rank: 6


8125
582#
發表於 08-2-14 17:01 |只看該作者
唔係瓜...自己都兩個細路, 都唔封利是?? 咩人來架.. 真係要幾cheap有幾cheap

原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 04:56 PM 發表
第1年only $10. 我隻佬俾$50. 後來我隻佬冇理封利是, 我only俾$20.:tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
583#
發表於 08-2-14 17:02 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 17:00 發表

都係高DD咋!唔制呀!凍C人喇!:tongue: :tongue:

係呀, 好過而家先啦, 下星期開始又要6:50AM起身

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
584#
發表於 08-2-14 17:04 |只看該作者
點解要fun book呀 ??  只是俾錢時show vip卡就得啦.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 16:33 發表
各位我一陣CALL FUN BOOK位啦
COME X 2
HOGANMA X 2
CC X 2
雪 X 1
KTMA X 2
FUN X 1
多 X 1
YAN X 2
齊人未 ? 有無漏左???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
585#
發表於 08-2-14 17:05 |只看該作者
我俾果時, 條氣好唔順ga, 仲俾隻佬話, 第2日我咪發脾4唔跟佢出街lor. 利是我會照俾, 我唔想又試同隻佬嘈, but我會叫亞女幫我俾佢算數.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:00 發表

而家唔係小唔小器嘅問題, 總之派比你條氣就唔順.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
586#
發表於 08-2-14 17:06 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:04 發表
點解要fun book呀 ??  只是俾錢時show vip卡就得啦.

雪 : 因為得你同FUN係VIP, 應該張卡上有電話呱, 一係你BOOK啦 , 我無電話no.!! 你明天1人是嗎??? 咁即係13人啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
587#
發表於 08-2-14 17:07 |只看該作者
初三上, 真係涷到震, 夜晚最涷
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:01 發表

我返大陸都超凍, 你初幾上架???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
588#
發表於 08-2-14 17:08 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 17:05 發表
我俾果時, 條氣好唔順ga, 仲俾隻佬話, 第2日我咪發脾4唔跟佢出街lor. 利是我會照俾, 我唔想又試同隻佬嘈, but我會叫亞女幫我俾佢算數.

咁下年派10元算啦.

Rank: 8Rank: 8


17269
589#
發表於 08-2-14 17:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 16:54 發表
我對腳而家好似冰咁呀...

我日日都咩住件夾棉褸!我想著新買的playlord褸,都著唔到。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
590#
發表於 08-2-14 17:09 |只看該作者
我亞女tomorrow 返學la
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:02 發表

係呀, 好過而家先啦, 下星期開始又要6:50AM起身

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
591#
發表於 08-2-14 17:09 |只看該作者
我都無金莎, 不過朱古力少食為妙.

原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:20 發表
我地only1盒金莎$5x 果盒.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
592#
發表於 08-2-14 17:09 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 17:07 發表
初三上, 真係涷到震, 夜晚最涷

係, 但我地晚晚都出去大門口玩煙花.

Rank: 8Rank: 8


17269
593#
發表於 08-2-14 17:10 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 17:09 發表
我亞女tomorrow 返學la

同jerryma個仔仔一樣。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
594#
發表於 08-2-14 17:11 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 17:09 發表

我日日都咩住件夾棉褸!我想著新買的playlord褸,都著唔到。

夾棉褸~~我都想買返件呀, 不過睇唔倒邊度有?

你件新褸咁薄, 遲少少先穿啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
595#
發表於 08-2-14 17:12 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:09 發表
我都無金莎, 不過朱古力少食為妙.

金莎~~我食左好多呀...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
596#
發表於 08-2-14 17:13 |只看該作者
電話 : 2264 6111
一早問hoganma  lar


原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:06 發表

雪 : 因為得你同FUN係VIP, 應該張卡上有電話呱, 一係你BOOK啦 , 我無電話no.!! 你明天1人是嗎??? 咁即係13人啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
597#
發表於 08-2-14 17:13 |只看該作者
你地幾個都用hello kitty相, 我成日搞錯ky & cc講gei野

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
598#
發表於 08-2-14 17:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:13 發表
電話 : 2264 6111
一早問hoganma  lar

hoganma又係vip呀????????????
我明天6:30-6:45pm才到, 你地邊個最早到? book幾點? 我放工打電話去book

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-14 17:17 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3212
599#
發表於 08-2-14 17:17 |只看該作者
Hi...... all 新一年新進步 !!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
600#
發表於 08-2-14 17:19 |只看該作者
我都係咁上下, 要返去湊亞仔黎ma
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 17:15 發表

hoganma又係vip呀????????????
我明天6:30-6:45pm才到, 你地邊個最早到? book幾點? 我放工打電話去book
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖