- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
死啦,我不記得要穿華服添 ?今晚要穿返舊年個件,我舊年買左華服外套,加條褲就得啦.
講起我女學校,幾年都是穿華服去商場的店去同人拜年,再舞獅..應該幾好睇,但我一次都未睇過,舊年有時間去睇,等左很久都沒開始之后走左,再返 去,搞完添,又沒得睇,可惜...
原文章由 雪文 於 08-1-28 14:47 發表 
咁佢哋穿華服好開心的, 我都會俾佢穿. 新年又可以穿. |
|