關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
581#
發表於 08-1-28 15:05 |只看該作者
亞仔果間都有, 不過佢都係著便服, 我未買過比佢著 (返左學之後), 因為我覺得細細個果D著先cute..

原文章由 雪文 於 08-1-28 14:44 發表
come : 我囡幼兒園同將來的小學, 年年都有華服日的

Rank: 8Rank: 8


17382
582#
發表於 08-1-28 15:06 |只看該作者
我E+知點解我尋日做唔到啦,我成日睇左上下果2條,原來應該係2條斜+中間一條直線 鬼咩,我尋日全日都無出過街係屋企做文件做到成6點,無咩心機睇佢D功課:( :( :(


原文章由 雪文 於 08-1-28 15:02 發表
收到.  我要抄返hoganma個answer, 今晚返去俾亞仔玩吓.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
583#
發表於 08-1-28 15:09 |只看該作者
我去呀, 你湊住2件麻唔麻煩呀?? 不過係wanchai join 你, 我可以湊住小悅gei, if 佢肯跟我
原文章由 雪文 於 08-1-28 14:56 發表
北角係會平過灣仔同中環.

CC, 你今晚如唔去, 我明天自己一個人去都得( lunch time)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
584#
發表於 08-1-28 15:12 |只看該作者
我真係肥咗好多 , 工人嚟到要開始食餐先得

Rank: 8Rank: 8


17382
585#
發表於 08-1-28 15:20 |只看該作者
做野

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
586#
發表於 08-1-28 15:21 |只看該作者
我係擔心亞仔功課多同埋佢會煩住晒, 剛上网睇來都OK.
唔緊要啦, 係北角等, 你早走的話可以去隔價先


原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 15:09 發表
我去呀, 你湊住2件麻唔麻煩呀?? 不過係wanchai join 你, 我可以湊住小悅gei, if 佢肯跟我

Rank: 5Rank: 5


3104
587#
發表於 08-1-28 15:24 |只看該作者
死啦,我不記得要穿華服添 ?今晚要穿返舊年個件,我舊年買左華服外套,加條褲就得啦.
講起我女學校,幾年都是穿華服去商場的店去同人拜年,再舞獅..應該幾好睇,但我一次都未睇過,舊年有時間去睇,等左很久都沒開始之后走左,再返 去,搞完添,又沒得睇,可惜...




原文章由 雪文 於 08-1-28 14:47 發表
咁佢哋穿華服好開心的, 我都會俾佢穿.  新年又可以穿.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
588#
發表於 08-1-28 15:25 |只看該作者
yanma,國情你交咗未呀 ??  唔交的話, 投我哋一票呀

(做馬:

原文章由 yan02 於 08-1-28 15:24 發表
死啦,我不記得要穿華服添 ?今晚要穿返舊年個件,我舊年買左華服外套,加條褲就得啦.
講起我女學校,幾年都是穿華服去商場的店去同人拜年,再舞獅..應該幾好睇,但我一次都未睇過,舊年有時間去睇,等左很久都沒開始之后走左 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
589#
發表於 08-1-28 15:26 |只看該作者
我都係諗買件穿2-3年加  俾亞囡.

原文章由 yan02 於 08-1-28 15:24 發表
死啦,我不記得要穿華服添 ?今晚要穿返舊年個件,我舊年買左華服外套,加條褲就得啦.
講起我女學校,幾年都是穿華服去商場的店去同人拜年,再舞獅..應該幾好睇,但我一次都未睇過,舊年有時間去睇,等左很久都沒開始之后走左 ...

Rank: 5Rank: 5


3104
590#
發表於 08-1-28 15:28 |只看該作者
交左啦,大家互投啦,我都想拿獎,今次都真係一家人合作的

原文章由 雪文 於 08-1-28 15:25 發表
yanma,國情你交咗未呀 ??  唔交的話, 投我哋一票呀

(做馬:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
591#
發表於 08-1-28 15:28 |只看該作者
jerry媽: 我就係唔記得叫宏乜野先打宏x樓咋!!!!!!!!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
592#
發表於 08-1-28 15:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 15:26 發表
我都係諗買件穿2-3年加  俾亞囡.

尋日我係千色店都見倒, 不過亞女話唔想穿!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
593#
發表於 08-1-28 15:31 |只看該作者
好呀

原文章由 yan02 於 08-1-28 15:28 發表
交左啦,大家互投啦,我都想拿獎,今次都真係一家人合作的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
594#
發表於 08-1-28 15:31 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 15:12 發表
我真係肥咗好多 ,  

咁你下次再整cake就唔好食啦, 請多d我食啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
595#
發表於 08-1-28 15:33 |只看該作者
我囡12月係惠州穿旗袍影相, 影得佢好嬌俏

原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 15:30 發表

尋日我係千色店都見倒, 不過亞女話唔想穿!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
596#
發表於 08-1-28 15:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 15:33 發表
我囡12月係惠州穿旗袍影相, 影得佢好嬌俏

老老實實, 幾時有相睇呀......

cc: 星期六我想買返上次你比我的海鮮麵唔見有

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
597#
發表於 08-1-28 15:36 |只看該作者
yanma,誠實D, 自己投自己票好啦, 反正不記名.

原文章由 yan02 於 08-1-28 15:28 發表
交左啦,大家互投啦,我都想拿獎,今次都真係一家人合作的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
598#
發表於 08-1-28 15:37 |只看該作者
希望我老公今年新年有花紅啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
599#
發表於 08-1-28 15:38 |只看該作者
都話新年後囉.  我哋都未攞到手.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 15:34 發表

老老實實, 幾時有相睇呀......

cc: 星期六我想買返上次你比我的海鮮麵唔見有

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
600#
發表於 08-1-28 15:39 |只看該作者
希望我今年有花紅啦   

原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 15:37 發表
希望我老公今年新年有花紅啦!!! :adore:

[ 本文章最後由 雪文 於 08-1-28 15:44 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖