- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
hoganmama
我又係同你一樣..我老豆又係做廠長, 打工的~ F.2開始, 我每年都去工廠做暑期工, 賺到既$$就係自己既零用$$, 我無零用$$架 :-| :-|
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 01:44 PM 發表 
因我老豆係廠長, 所以請lor, 我記得個時係$60/day, 返去行下企下, 剪下線頭, 分下衫, 同d車衫亞嬸傾計 |
|