關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
581#
發表於 08-1-23 13:46 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 13:44 發表
因我老豆係廠長, 所以請lor, 我記得個時係$60/day, 返去行下企下, 剪下線頭, 分下衫, 同d車衫亞嬸傾計  

幾$$/日我都唔記得啦....ops:" /> ops:" /> ops:" />
我唔知有無同你地提過, 我係SOGO做過SALES架, 成日見倒個8X葉X儀架!!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-23 13:48 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
582#
發表於 08-1-23 13:48 |只看該作者
我記得gar, 中四個年出左$7xx, 我請左半日假去causeway bay買左個$4xx 書包, 幾敗家
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 13:46 發表

幾$$/日我都唔記得啦....

Rank: 6Rank: 6


8125
583#
發表於 08-1-23 13:50 |只看該作者
hoganmama

我又係同你一樣..我老豆又係做廠長, 打工的~ F.2開始, 我每年都去工廠做暑期工, 賺到既$$就係自己既零用$$, 我無零用$$架 :-| :-|

原文章由 hoganmama 於 08-1-23 01:44 PM 發表
因我老豆係廠長, 所以請lor, 我記得個時係$60/day, 返去行下企下, 剪下線頭, 分下衫, 同d車衫亞嬸傾計  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
584#
發表於 08-1-23 13:50 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 13:48 發表
我記得gar, 中四個年出左$7xx, 我請左半日假去causeway bay買左個$4xx 書包, 幾敗家  

我同你唔同, 我做月薪工, 第一次出糧唔知幾多仟元, 即時買左部雪櫃(同我媽一人一半$$)返屋企, 佢地(我爸媽)到而家都仲有提住.ops:" /> ops:" /> ops:" /> ops:" /> ops:" />  買返學鞋就成2XX/對....

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-23 13:52 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4210
585#
發表於 08-1-23 13:51 |只看該作者
希望啦, 好彩係閒$$, 所以由得佢擺係度算:-| :-|  

原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 13:42 發表

唔好 , 而家潛水啫, 好快會浮返上黎架啦!!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
586#
發表於 08-1-23 13:51 |只看該作者
JERRY媽

証明你幸福..

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 01:43 PM 發表
咁細個, 都請既? 我第一次做暑期工係考完A LEVEL之後

Rank: 6Rank: 6


8125
587#
發表於 08-1-23 13:53 |只看該作者
我都有係TST STAR FERRY 間 ICE-CREAM SHOP賣過雪糕做PART-TIME, $16/HR

原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 01:46 PM 發表

幾$$/日我都唔記得啦....ops:" /> ops:" /> ops:" />
我唔知有無同你地提過, 我係SOGO做過SALES架, 成日見倒個8X葉X儀架!!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
588#
發表於 08-1-23 13:54 |只看該作者
hoganmama/jerry媽

老公d $$即係我地d $$, 即係我地呢兩日唔見左15萬...

學jerry媽話齊, 好彩唔係等呢d $$開飯咋

Rank: 6Rank: 6


6601
589#
發表於 08-1-23 13:55 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 13:08 發表
今日亞女個書包唔重, 所以帶左飯返公司食!!

come come:

你琴晚煮飯呀?

Rank: 5Rank: 5


4210
590#
發表於 08-1-23 13:56 |只看該作者
幸福, 我認架 (係度哂下先 )
我細個屋企都窮窮地 ga, 不過我老豆好大男人, 覺得要讀完書先可以出黎打工, 我亞媽都無出黎打過工 ga, 老豆要佢做煮飯婆...

原文章由 多利是 於 08-1-23 13:51 發表
JERRY媽

証明你幸福..

Rank: 6Rank: 6


6601
591#
發表於 08-1-23 13:56 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 13:14 發表

咁你同KY一樣, 名校生喎

我唔係啊!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
592#
發表於 08-1-23 13:58 |只看該作者
我未結婚前都仲有做part-time賣衫, 係causeway bay, 而家ikea樓上賣西裝, 個時係97, $35/hr
原文章由 多利是 於 08-1-23 13:53 發表
我都有係TST STAR FERRY 間 ICE-CREAM SHOP賣過雪糕做PART-TIME, $16/HR

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
593#
發表於 08-1-23 14:00 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 13:55 發表

come come:

你琴晚煮飯呀?

唔係, 係藍田攞返去架!!! 我屋企唔知幾多無煮飯啦.....

Rank: 5Rank: 5


2967
594#
發表於 08-1-23 14:00 |只看該作者
come hoganma, 你地好smart wor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 13:40 發表
CY: 菜呀???

HOGANMA: 嘩! 原來太子女黎喎
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
595#
發表於 08-1-23 14:00 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 13:44 發表

咁你爸都有好介紹比你丫!! 我D暑期工, 自己搵架!!!

我屋企好窮,但我冇做過summer job,只係幫過一個relative補英文, 因呀爸唔鍾意做summer job.so我冇零用$買野架。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
596#
發表於 08-1-23 14:01 |只看該作者
咁岩gei  個時屋企環境都ok gei, 老豆係驚我放暑假學壞所以要我返工lor

未返得暑期工前, 我每年gei所有假期都係鄉下過gar
原文章由 多利是 於 08-1-23 13:50 發表
hoganmama

我又係同你一樣..我老豆又係做廠長, 打工的~ F.2開始, 我每年都去工廠做暑期工, 賺到既$$就係自己既零用$$, 我無零用$$架 :-| :-|

Rank: 5Rank: 5


2967
597#
發表於 08-1-23 14:01 |只看該作者
我就冇蝕, because 係抽返嚟.
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 13:41 發表
我好似都蝕左2萬 我好赤ar 我老公就無買股票
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
598#
發表於 08-1-23 14:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 13:46 發表

幾$$/日我都唔記得啦....ops:" /> ops:" /> ops:" />
我唔知有無同你地提過, 我係SOGO做過SALES架, 成日見倒個8X葉X儀架!!!!

你咁寫,我以為葉麗儀呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
599#
發表於 08-1-23 14:03 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-23 13:51 發表
JERRY媽

証明你幸福..

咪係!多多:你都好幸福丫!有10幾萬閒$....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
600#
發表於 08-1-23 14:04 |只看該作者
菜我都賣過ar, 因我亞公以前賣菜gar, 賣涼粉, 生果都試過

不過我亞公好衰, 佢d內孫幫手就有$, 我地呢d外孫就毛都無條, 所以我好憎佢
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 14:00 發表
come hoganma, 你地好smart wor
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖