註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 17:18 硐表 我女都月尾生日(同雪文差幾日), 我都諗緊點好? 本來想同佢去 廸廸尼, 點知佢又話驚!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:17 硐表 唔緊要啦, 其實我心目中都有少少idea, 不過想睇下大家有無d咩新建議...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 17:23 硐表 咁你有咩新idea
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:23 硐表 你想一班人同佢慶祝or得屋企人先??
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:26 硐表 1. 冒險樂園生日會 2. cooking studio入面攪生日會
別墅
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 17:19 硐表 收幾點呀:loveliness:
原文章由 雪文 於 07-10-16 17:31 硐表 我放工啦, 各位88
原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 17:28 硐表 1~~都幾好. 2~~ ????????
原文章由 hoganmama 於 07-10-16 17:33 硐表 5:30
原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 17:26 硐表 人多熱鬧d, 我想多人!
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:37 硐表 cooking studio = 烹飪生日會, 頭1hr, 有親子組合, 搞烹飪比賽, 之後每人有攞走自己煮既野。跟住就開始食嘢.
原文章由 雪文 於 07-10-16 17:30 硐表 1啦
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 17:39 硐表 去麥記囉, 我諗係小朋友都會鐘意
原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 17:41 硐表 講真~~我唔多想去m記! 或者帶佢返麻麻度開生日會算啦!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 17:41 硐表 如果係假期時間會唔會好多人呢 ,我去親都勁多人又好鬼嘈呢