註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 irenec11 於 07-10-3 13:18 硐表 我要$490一個月, 好貴呀!
返回頂部
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-10-3 13:00 硐表 funfun, 我都諗住放工先返屋企. 快D 收工, 今日我的心情比Love同hoganma仲急::" /> ::" />
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 13:04 硐表 我有朋友叫我隻330今個禮拜都走左先wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 13:37 硐表 咁又係:cry: 唔見左又要比$$
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 13:08 硐表 咁可以兼顧家庭及女女, 都ok啦!, 錢唔係一切的, 而且又叫做有份工打發時間, 冇咁悶
原文章由 irenec11 於 07-10-3 13:18 硐表 我要$490一個月, 好貴呀!不過, 亞女如果有課外活動, 都有第二轉校車搭,貴d都值得!
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 13:30 硐表 諗緊, 可能走左先 today $131.5 bor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 13:32 硐表 我知你好心急!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 13:39 硐表 可以兼顧家庭及女女就係既,有份工打發時間就唔係架,錢~~我都需要的
原文章由 irenec11 於 07-10-3 13:23 硐表 我都係咁話,可以o既我都想好似love咁!
原文章由 katiekma 於 07-10-3 13:29 硐表 恒生 o.k. 嗎?
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-10-3 13:41 硐表 個股市咁樣, 你地系咪讚左好多呀?
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 13:45 硐表 都唔敢買, 太夸啦個市升得....... 無膽買, 之前個d ipo 又未入銀行, 未賣得.......得個睇字.........
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 13:45 硐表 有鬼賺咩, 賺呢隻又蝕個隻, 左手黎右手去, 買到無心機
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 13:48 硐表 但係個個都話賺架WOR
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 13:45 硐表 OK無問題,我收左$$之後入番比你
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 13:54 硐表 LOVE: katiema~~係我比$$佢喎, 唔係你呀!!!