關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
581#
發表於 07-10-3 13:37 |只看該作者
咁你真係幾貴啦, 我果度返藍田都係$380.00.

原文章由 irenec11 於 07-10-3 13:18 硐表

我要$490一個月, 好貴呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
582#
發表於 07-10-3 13:37 |只看該作者
咁又係:cry: 唔見左又要比$$

原文章由 雪文 於 07-10-3 13:00 硐表
funfun, 我都諗住放工先返屋企.

快D 收工, 今日我的心情比Love同hoganma仲急::" /> ::" />

Rank: 8Rank: 8


17382
583#
發表於 07-10-3 13:38 |只看該作者
個市好似DUN左咁

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 13:04 硐表
我有朋友叫我隻330今個禮拜都走左先wor  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
584#
發表於 07-10-3 13:39 |只看該作者
除左比$$, 又要請假去辦理.....
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 13:37 硐表
咁又係:cry: 唔見左又要比$$

Rank: 8Rank: 8


17382
585#
發表於 07-10-3 13:39 |只看該作者
可以兼顧家庭及女女就係既,有份工打發時間就唔係架,錢~~我都需要的


原文章由 novemberwm 於 07-10-3 13:08 硐表


咁可以兼顧家庭及女女, 都ok啦!, 錢唔係一切的, 而且又叫做有份工打發時間, 冇咁悶

Rank: 8Rank: 8


17382
586#
發表於 07-10-3 13:41 |只看該作者
咁唔算好貴啦起碼有第2轉校車先啦

原文章由 irenec11 於 07-10-3 13:18 硐表

我要$490一個月, 好貴呀!不過, 亞女如果有課外活動, 都有第二轉校車搭,貴d都值得!

Rank: 5Rank: 5


3212
587#
發表於 07-10-3 13:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 13:30 硐表
諗緊, 可能走左先

today $131.5 bor


其實呢個時候都好多人回吐獲利先啦 !!!

Rank: 5Rank: 5


2065
588#
發表於 07-10-3 13:41 |只看該作者
個股市咁樣, 你地系咪讚左好多呀?

原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 13:32 硐表
我知你好心急!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
589#
發表於 07-10-3 13:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 13:39 硐表
可以兼顧家庭及女女就係既,有份工打發時間就唔係架,錢~~我都需要的


咁樣gei 工好難搵啦 !!

Rank: 5Rank: 5


2065
590#
發表於 07-10-3 13:44 |只看該作者
你幾點上車?會吾會好早?

原文章由 irenec11 於 07-10-3 13:18 硐表

我要$490一個月, 好貴呀!不過, 亞女如果有課外活動, 都有第二轉校車搭,貴d都值得!

Rank: 8Rank: 8


17382
591#
發表於 07-10-3 13:44 |只看該作者
時間方面算係幾好既,起碼從來唔洗OT先囉
人工方面不過不失啦份工無咩野做都有5位數的
不過就無前途囉


原文章由 irenec11 於 07-10-3 13:23 硐表

我都係咁話,可以o既我都想好似love咁!

Rank: 8Rank: 8


17382
592#
發表於 07-10-3 13:45 |只看該作者
OK無問題,我收左$$之後入番比你

原文章由 katiekma 於 07-10-3 13:29 硐表
恒生 o.k. 嗎?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
593#
發表於 07-10-3 13:45 |只看該作者
有鬼賺咩, 賺呢隻又蝕個隻, 左手黎右手去, 買到無心機
原文章由 katiekma 於 07-10-3 13:41 硐表
個股市咁樣, 你地系咪讚左好多呀?

Rank: 5Rank: 5


3212
594#
發表於 07-10-3 13:45 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-3 13:41 硐表
個股市咁樣, 你地系咪讚左好多呀?


都唔敢買, 太夸啦個市升得....... 無膽買, 之前個d ipo 又未入銀行, 未賣得.......得個睇字.........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
595#
發表於 07-10-3 13:47 |只看該作者
你都好ar, 起碼有d ipo, 我抽咩都唔中
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 13:45 硐表


都唔敢買, 太夸啦個市升得....... 無膽買, 之前個d ipo 又未入銀行, 未賣得.......得個睇字.........

Rank: 8Rank: 8


17382
596#
發表於 07-10-3 13:48 |只看該作者
但係個個都話賺架WOR

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 13:45 硐表
有鬼賺咩, 賺呢隻又蝕個隻, 左手黎右手去, 買到無心機

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
597#
發表於 07-10-3 13:51 |只看該作者
我都無咩貨係手, 賺鬼賺馬咩, 得個d d, 飲餐茶咁lor

反而買基金我有賺wor, 所以我都諗係咪轉晒去買基金算la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 13:48 硐表
但係個個都話賺架WOR

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
598#
發表於 07-10-3 13:54 |只看該作者
LOVE: katiema~~係我比$$佢喎, 唔係你呀!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 13:45 硐表
OK無問題,我收左$$之後入番比你

Rank: 5Rank: 5


2065
599#
發表於 07-10-3 13:56 |只看該作者
love & come,
Please check pm

乜吾系隻隻都升咩, 升左好多點喎,你知我乜都吾識

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 13:45 硐表
有鬼賺咩, 賺呢隻又蝕個隻, 左手黎右手去, 買到無心機

Rank: 8Rank: 8


17382
600#
發表於 07-10-3 13:58 |只看該作者
COME 付 KATIEMA     - 43.95
LOVE 付 KATIEMA     - 55.75
                   - 99.70

我地2個都要比呀因為夾唔到咁岩              




原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 13:54 硐表
LOVE: katiema~~係我比$$佢喎, 唔係你呀!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖