關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
581#
發表於 07-8-10 10:01 |只看該作者
Hi, hi

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 09:53 發表



Hi, 咁多位.......好耐冇同大家打招呼啦.......!
Good   good  ............ Morning ........!
一號風球的下雨天, 仲要係friday ....  weekend 先黎打風.... ...........!!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
582#
發表於 07-8-10 10:05 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 09:58 發表
係西灣河, 要唔要詳細地址????
(我地食左好多好多野....又野飲又盛)


好,  pm me , thanks a lot !!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
583#
發表於 07-8-10 10:06 |只看該作者
不如我直接打出黎啦:
大壽司
西灣河筲箕彎道約25-31號地下.(佢隔離有間叫上壽司, 好貴, 無乜客, 但我去果間就好多人等位)
(佢可以book位, 不過要100/人, 未必食得倒, 仲係唔收加一及小費)

原文章由 雪文 於 07-8-10 10:01 發表
我要, PM俾我唔該

Rank: 5Rank: 5


3212
584#
發表於 07-8-10 10:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-10 10:01 發表
Hi, hi

咁下次你小心d law....... 下雨天路滑, 好易先...

Rank: 5Rank: 5


3212
585#
發表於 07-8-10 10:08 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 10:06 發表
不如我直接打出黎啦:
大壽司
西灣河筲箕彎道約25-31號地下.(佢隔離有間叫上壽司, 好貴, 無乜客, 但我去果間就好多人等位)
(佢可以book位, 不過要100/人, 未必食得倒, 仲係唔收加一及小費)


近邊頭, 我係九龍人, 唔熟香港個邊, Thanks!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
586#
發表於 07-8-10 10:11 |只看該作者
西灣河地鐵站a出口, 經太安樓向太古方向直行約5mins.

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 10:08 發表


近邊頭, 我係九龍人, 唔熟香港個邊, Thanks!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
587#
發表於 07-8-10 10:21 |只看該作者
去萬O行吓, 想買奶粉, funfun報料話買滿 108送保鮮紙二條, 再加埋好似買二罐奶粉送BB浴液.

等我返來報料

Rank: 8Rank: 8


17382
588#
發表於 07-8-10 10:23 |只看該作者
morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
589#
發表於 07-8-10 10:26 |只看該作者
係果頭無落雨咩????

原文章由 雪文 於 07-8-10 10:21 發表
去萬O行吓, 想買奶粉, funfun報料話買滿 108送保鮮紙二條, 再加埋好似買二罐奶粉送BB浴液.

等我返來報料

Rank: 8Rank: 8


17382
590#
發表於 07-8-10 10:27 |只看該作者
係咪要去到西灣河

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 09:22 發表
morning!!!

尋日食果餐日本野幾抵食, 全部份量都大大份, 我地6大1小, 食左$618.00 ~~個個都好飽.
(不過等位等左成35mins )

Rank: 8Rank: 8


17382
591#
發表於 07-8-10 10:34 |只看該作者
有無事:-|
落雨真係唔好跑呀由其係lift呀,
我囡3歲幾時就係咁落雨地下wet佢跑入架lift度,
跟住佢成個人pk,最後要同佢睇鐵打
所以真係要小心小心


原文章由 雪文 於 07-8-10 09:33 發表
morning!!!

天雨路滑, 各位小心.

因我今日跑住追lift, 我跌到

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
592#
發表於 07-8-10 10:34 |只看該作者
如果搭地鐵, 返屋企的車程絕對快過係旺角食架.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 10:27 發表
係咪要去到西灣河

Rank: 8Rank: 8


17382
593#
發表於 07-8-10 10:36 |只看該作者
morning
返新學校d野準備好曬未:loveliness:


原文章由 novemberwm 於 07-8-10 09:53 發表



Hi, 咁多位.......好耐冇同大家打招呼啦.......!
Good   good  ............ Morning ........!
一號風球的下雨天, 仲要係friday ....  weekend 先黎打風.... ...........!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
594#
發表於 07-8-10 10:37 |只看該作者
咁揚


原文章由 雪文 於 07-8-10 10:00 發表
唉.........

公司樓下大堂

Rank: 8Rank: 8


17382
595#
發表於 07-8-10 10:39 |只看該作者
唔收加一
等我個c6得閒先一齊去食:loveliness: :loveliness:

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 10:06 發表
不如我直接打出黎啦:
大壽司
西灣河筲箕彎道約25-31號地下.(佢隔離有間叫上壽司, 好貴, 無乜客, 但我去果間就好多人等位)
(佢可以book位, 不過要100/人, 未必食得倒, 仲係唔收加一及小費)

Rank: 8Rank: 8


17382
596#
發表於 07-8-10 10:42 |只看該作者
我囡唔肯飲奶粉,鮮奶佢就肯飲,
同我細個果時一樣

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-10 10:21 發表
去萬O行

Rank: 5Rank: 5


3212
597#
發表於 07-8-10 10:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 10:36 發表
morning
返新學校d野準備好曬未:loveliness:


八八九九啦....... 校服相影左(立案法團影的 $6/打 )
校鞋, 內衣買左, 等開學, 很擔心.. 囝囝會哭.........., 我都係

Rank: 5Rank: 5


3212
598#
發表於 07-8-10 10:45 |只看該作者
[quote]原文章由 novemberwm 於 07-8-10 10:43 發表


八八九九啦....... 校服相影左(立案法團影的 $6/打 )
校鞋, 內衣買左, 等開學, 很擔心.. 囝囝會哭.........., 我都係 LAW 左幾日假陪佢........ 借問聲仲有什麼需要prepare....
BK 好肚餓....食左我好多字.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
599#
發表於 07-8-10 10:56 |只看該作者
我返來啦.  無嘢買.

我呢到去萬O係唔使擔伞的, 好方便.

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 10:26 發表
係果頭無落雨咩????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
600#
發表於 07-8-10 10:56 |只看該作者
novemberwm: 你仔仔讀邊間學校呀?


原文章由  於 07-8-10 10:45 發表
[quote]原文章由 novemberwm 於 07-8-10 10:43 發表


八八九九啦....... 校服相影左(立案法團影的 $6/打 )
校鞋, 內衣買左, 等開學, 很擔心 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖