關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 優才2008-09小一入學簡介會
樓主: beesbees
go

優才2008-09小一入學簡介會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


229
41#
發表於 07-6-25 00:40 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

軍魁星 寫道:
我未交表, 打算交表時注明希望下午 interview. 不過要指定幾點就好似唔係咁好.  唯有之前果晚早d訓啦.

其實下午都要返芭蕾舞, 採排表演, 佢又係好想去.  我地唸緊好唔好第二輪才apply.


同意唔好註明時間, 相信老師會明白,盡量編排下晝俾你地.

唔好第二輪先報啦,我個女就係第二輪,應該會少d位 早d收左軍女,心都定d嘛.

Rank: 5Rank: 5


2421
42#
發表於 07-6-25 09:33 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

我都係咁唸, 其實7月14日仲係新幼稚園的 Orientation, 又係要到, 真係暈係度.  我地7月16號搬屋, 又要執野.  準備得唔好表現失準反而驚得不償失.

Rank: 3Rank: 3


229
43#
發表於 07-6-26 00:01 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

軍魁星 寫道:
我都係咁唸, 其實7月14日仲係新幼稚園的 Orientation, 又係要到, 真係暈係度.  我地7月16號搬屋, 又要執野.  準備得唔好表現失準反而驚得不償失.


時間好緊湊喎!
interview前一晚早d休息囉,執野盡早搞左先...

軍女最後一年先轉校,佢平日怕唔怕羞架?
今年我囡囡有個同學都係k3先轉過黎,結果佢同其他同學仔唔係好能融入呀,因為其他同學仔由k1起已經熟晒,新同學仔比較內向,結果今年都比較孤獨,最好事先鼓勵軍女,等佢主動d同新同學建立友誼

Rank: 5Rank: 5


2421
44#
發表於 07-6-26 09:26 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

淡然 寫道:
軍女最後一年先轉校,佢平日怕唔怕羞架?


呢樣我唔洗擔心, 我估佢返新學校第一日就會好似個大家姐咁, 周圍去同人 social.  贊下人地對鞋靚唔靚, 貼紙靚唔靚.  插班上d畫畫班, 芭蕾舞班, 英文班都係咁.

Rank: 3Rank: 3


229
45#
發表於 07-6-27 13:31 |只看該作者

Re: 優才2008-09小一入學簡介會

我將07年份入學申請表改左少少做08年,係word format,大家歡迎downlaod,不過大家記住對下今年份hard copy,要確保內容一樣呀!

my homepage
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖