註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
軍魁星 寫道: 我未交表, 打算交表時注明希望下午 interview. 不過要指定幾點就好似唔係咁好. 唯有之前果晚早d訓啦. 其實下午都要返芭蕾舞, 採排表演, 佢又係好想去. 我地唸緊好唔好第二輪才apply.
返回頂部
大宅
軍魁星 寫道: 我都係咁唸, 其實7月14日仲係新幼稚園的 Orientation, 又係要到, 真係暈係度. 我地7月16號搬屋, 又要執野. 準備得唔好表現失準反而驚得不償失.
淡然 寫道: 軍女最後一年先轉校,佢平日怕唔怕羞架?