- 在線時間
- 3 小時
- 最後登錄
- 07-12-18
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-27
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 88
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 88
- UID
- 93310

|
Re: 我係一位好普通o既小學教師 -- 我回來了!
其實最好o既伴讀方法係親子伴讀,只有家長以身作則,有閱讀o既習慣,小朋友先至會有閱讀o既興趣。女傭經常係屋企照顧小朋友,小朋友對佢自然有一份安全感,所以小朋友比較喜歡聽女傭講故事。
親子伴讀可以先由中文圖書開始,等小朋友培養呢個習慣,再請小朋友揀一本佢鍾意o既英文圖書,等佢讀俾媽媽聽,可以請佢先用英文讀出一頁,然後再解俾媽媽聽。媽媽可以扮佢o既學生咁去聽,小朋友會好鍾意o架!
之不過有o的小朋友會讀到一半就覺悶,唔想讀落去,呢個時候媽媽唔好迫佢。可以請佢:「老師,你聽日可唔可以再繼續講埋呢個故仔呀?」久而久之,佢就會願意同媽媽分享更多o既圖書。
Radiomama 寫道:
Miss_Chan_Chan,
在bk看到你的分享, 十分賞心悅目!
你在新加坡教書有何心得?
最近聽聞有些auntie XX幫小朋友做伴讀, 有中文有英文, 半小時收費$800大元, 每星期至少上兩堂, 仲要fully booked, 排期排到出年, 莫非家長真的不懂陪仔女讀書, or 有些方法我們需要認真學習?
家中小朋友2.5歲, 上playgroup一到circle time講故仔就雲遊太虛, 反而在家由菲傭姐姐跟他讀故事書就最醒神! 激c!
有咩方法令小朋友愛閱讀呢?
Radiomama |
|