關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 如果個仔成績名列前茅,你会揀聖若瑟或華仁小學? ...
樓主: precious_times
go

如果個仔成績名列前茅,你会揀聖若瑟或華仁小學? [複製鏈接]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
41#
發表於 07-4-25 12:57 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你会揀聖若瑟或華仁小學?

Bambi,

有D 家長真係會問其他學生幾多分架!
唉… 知又點?都考左架喇,改變到咩?!


Bambi 寫道:
呢個excel file我都有, 不過唔會問其他人幾多分, 唔多識其他家長亦唔好意思問. 只係同上次自己睇下佢有無進步到.

Rank: 3Rank: 3


169
42#
發表於 07-4-25 14:46 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你会揀聖若瑟或華仁小學?

amy28 寫道:
dbsp真的喜歡收高官貴人的子孫,除了小朋友資質外背景都幾重要,聽說今年'陳四萬'嗰孫都選這所名校,你話競爭大唔大

but  陳四萬's husband is St. Joseph's old boy.
and 陳四萬's nephew graduated in St. Joseph's.

Rank: 3Rank: 3


169
43#
發表於 07-4-25 14:54 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你会揀聖若瑟或華仁小學?

麟媽媽 寫道:
點解話校長講既?校長講過比你聽咩?
呢單料係高年班家長8 比我知架喎!
有D 咩人入左黎,家長好留意架,
未派成績表,好多家長都計定個平均分....
佢地有個excel file,入晒分數好快計好,
只要四圍問吓各人分數,
邊個考成點都略知一二,好鬼犀利!


   those parents........   

Rank: 3Rank: 3


182
44#
發表於 07-4-25 17:48 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

請問華仁可時會轉全日制 ?
thx!

[quote]
麟媽媽 寫道:
我地兩晝有4 班,我諗全級15 名之內


30
45#
發表於 07-4-25 20:52 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你会揀聖若瑟或華仁小學?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
46#
發表於 07-4-25 23:49 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

一路都未有消息,
我地校舍細,唔夠班房,
要轉全日要諗掂D 班房先,
如果無校舍咪要繼續半日制囉。

slamyt 寫道:
請問華仁可時會轉全日制 ?
thx!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
47#
發表於 07-4-26 00:06 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你会揀聖若瑟或華仁小學?

華仁同St.Jo 都係半日制,正正是你講既35mins 一堂,
華仁上下晝共用班房,暫時都無提過轉全日,
而且華仁老師都捉操行各樣幾緊架,
上堂時間短,老師仲會訓吓話講吓道理,無咩時間剩,
不過,我覺得德育比一切重要,而家老師肯教會鬧,
我接受到,不過亦有家長寧可只要教學術性的。
老師方面,老牌學校實有老一輩老師,
我睇St. Jo同埋其他歷史耐的名校一樣有罷!
佢地既方法唔同新一代老師架,係點唔使多講,
但每年都有新老師的,我仔遇著的都是好老師,真夠運!

[quote]
precious_times 寫道:
名校都有好多種,有d只食老本,

Rank: 3Rank: 3


223
48#
發表於 07-4-26 14:39 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

麟媽媽,

你仔仔唔係讀華仁咩?點解會選擇維多利亞小學?你對維多利亞小學有幾多認識?IB 課程漸漸普及但中學畢業好難入本地大學,如果再有得選擇你會選華仁或St. Jo? :
麟媽媽 寫道:
kerobobo,

叩門華仁,我見成功者都好早預備架,
佢地好早已經去信,仲唔止一次架。
如果我個仔入唔到華仁或St. Jo,
我諗我會選擇維多利亞小學,
因為單講灣仔區,都無咩好心水。
維小近年真係辦得幾好,
小朋友讀得開心,英文水準又高,
大多小朋友都好鐘意睇書,
中文用普通話教,對將來書寫中文有利,
仲有行IB 課程,都有優勢。

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
49#
發表於 07-4-26 14:53 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

Leechi,

嗰位家長話假如入唔到華仁吖嘛,
咁我都係假設番,灣仔會點揀啫。
如果要再選都係華仁喇,
St. Jo 就未必了,好多原因喇,
只係私人選擇,St. Jo 絕對係好學校。
至於維記,我見佢真係攪得唔錯喎,
你提及IB 升讀本地大學問題,
咁就要睇吓係咪想亞仔出外留學了。


Leechi 寫道:
麟媽媽,

你仔仔唔係讀華仁咩?點解會選擇維多利亞小學?你對維多利亞小學有幾多認識?IB 課程漸漸普及但中學畢業好難入本地大學,如果再有得選擇你會選華仁或St. Jo? :

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
50#
發表於 07-4-26 15:14 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你


本地大學, 係會承認 IB Diploma 作為直接入讀 Bachelor's degree 既條件既.

即係有 IB Diploma 就可以報本地大學本科課程, 唔一定只可以報外地大學.

我做呢行既, 所以好肯定.

Rank: 3Rank: 3


223
51#
發表於 07-4-26 15:31 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

YongXin,

聽聞IB  Diploma 學生要經非聯招考入大學, 但香港學位有限,又有國際學校學生及外來生, 競爭很大, 如果唔諗住往外國讀就不要讀IB  Diploma , 而且香港近年先有IB,唔知學生質素如何?你會否畀你仔女讀IB  Diploma ?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
52#
發表於 07-4-26 16:17 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你


係呀, IB Diploma 學生要經"非聯招"考入本地大學.

我唔係鼓勵 / 反對讀 IB Diploma 然後入本地大學. 我只係提供正確資料, 本地大學係會收 IB Diploma 入讀本科課程既.

其實, UGC-funded既本科學位有限, 任何情況, 任何時期都係競爭大架喇.

每個本科課程都會收"聯招"及"非聯招"學生, 比重亦無規定, 要睇個別科目, 例如法律系, 英文系, 咪特別鍾意收多

Rank: 5Rank: 5


1344
53#
發表於 07-4-28 09:51 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

麟媽媽:
thankyou !!
係咩原因介唔介意講下?壓力大?維記好似係私校來,仲要比好多錢學費,如果津校,您有冇d比較好d既心水及意見冇?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
54#
發表於 07-4-28 10:56 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

kerobobo,

你講華仁有壓力?
唔係,校方都無比壓力家長既,
壓力係家長自己既個人感受之嘛,
見人地咁高分,咁亞仔點攪咁低分?!
之後火起鬧個仔…呢D 咪父母自己攞黎?
我都時常鬧仔既,溫習既時候唔集中,
有得抄都抄錯…. 點忍得唔鬧佢呀?!
但派卷我而家都唔鬧了,唔考都考左喇,
最緊要睇吓個仔係唔識?定係錯大意咁啫。
所以唔會話邊間學校大壓力D 既,
只有係家長自己比幾多壓力個仔架啫。

我見你問灣仔區,所以我揀維小囉,
當然如果比錢既,可以考多幾間私校/直資,
真係間間都收的話,到時先煩讀邊間。
維小點解好呢?佢地閱讀氣氛濃厚,
英文程度好,外籍老師學生聽講都會好D,
試問唔鐘意閱讀,又點會鐘意讀書?
上到大學都係要睇好多書既,
拎起本書都眼訓既,點讀得成書呢?

如果灣仔區男仔,軒小都好,我睇過D 試卷,
都唔淺架!我睇佢地程度都好高既。
我自己有信仰,所以會選番天主教學校,
我唔會選基督教學校,DBSPD 都係咁話,
因為學校為小朋友宗教路上係好重要的,
亦會影響將來既家庭生活,
但如果無呢方面既憂慮,基督教好多好學校架。

Rank: 5Rank: 5


1344
55#
發表於 07-4-30 09:49 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

麟媽媽:
我係話ST.JO大壓力,全世界都咁講,琴日同位老師講,佢仲誇張,講到好似打杖咁,又話唔係你死就我亡,又話如果真係咁好彩入到,個仔讀唔上都未必係好事,八十幾分都包尾,會搞到佢好自卑,您點睇?華仁就應該冇咁犀利,可惜位少.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
56#
發表於 07-4-30 10:45 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

Kerobobo,

入左St. Jo 必定誓死要個仔直升中學,
當然有壓力,佢地小學人數實在太多了!
咁我諗你要先了解自己個仔係點先,
佢平日專唔專心,有無興趣學習?
閱讀興趣如何?自理能力又如何?
如果個人比較散漫,咁當然兩母子都慘,
要挨過6 年,一定辛苦到不得了。
如果你只望亞仔學到野,有進步便可,
著眼點不在直升,咁80 分又有咩問題呢?
我見大多數小朋友唔會為分數來擇友,
亦唔會因為同學低分笑佢,仲安慰人添,
你仲未明點解壓力是來自父母嗎?
你個仔會唔會大壓力,那要看你了。

Rank: 5Rank: 5


1344
57#
發表於 07-4-30 12:04 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

麟媽媽:
thankyou哂!

Rank: 3Rank: 3


182
58#
發表於 07-5-22 16:04 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

Hi 麟媽媽
同意你的回應, 但灣仔區男仔好少選擇, 而且只有一間基督教學校 - St James, 好頭痛

Rank: 3Rank: 3


369
59#
發表於 07-5-22 16:46 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

ST.JO大壓力, 係人都知, 不過我可以好肯定話你知, 個D壓力大多數係黎自父母本身自己, 小朋友真係未必FEEL到, (係ST.JO, 我相信父母既壓力係大過個小朋友!!) 我暫時都唔覺有ST.JO既小朋友好自卑... 我諗呢D都係睇番個家長點樣同小朋友表達, 如果個小朋友LAW得低分既, 個家長不斷係佢面前話佢有幾醜有幾差既, 咁個問題係個家長處理得唔係幾好... 不過當然都要睇番小朋友既個性, 亦都有一D小朋友會自己俾壓力自己, 不過呢D係好個別既例子...
ST.JO其實不如外間般所形容得D壓力咁恐怖, 反而係個家長要曉得點樣去RELAX下就真...
我曾經同D高年級既家長傾過, 佢話EVEN考第尾, 個個小朋友係ST.JO都讀得好開心....,.

醒目開學勳章 王國長老


59482
60#
發表於 07-5-22 17:14 |只看該作者

Re: 如果個仔成績名列前茅,你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖