- 在線時間
- 443 小時
- 最後登錄
- 19-4-23
- 國民生產力
- 506
- 附加生產力
- 126
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-10-16
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2695
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 3327
- UID
- 60809
 
|
Re: 聖瑪加利男女英文中小學 - 徵詢意見
Hi catcatmom,
真係英雄所見略同, 我當初同你想法一樣, 讀mud野幼稚園都唔重要, 只要小朋友係讀到書都一樣. 揀救世軍係因為好近屋企, 唔駛小朋友細細個搭校車, 同埋係全日制, 我得一個b, 我想佢多d時間係學校可以有小朋友陪佢玩. 其實救世軍幼兒園算唔錯, 只係英文弱d. 我初時諗住係出面搵個鬼佬教既班補下應該無問題. 事實係我花左兩年錢, 每個月千幾蚊, 但係原來亞囡學到嘅仲係好皮毛, 根本上係無辦法應付個面試. 所以令願貴d都轉佢去國際幼稚園, 呢個決定係我到宜家都覺得自己做得最正確嘅決定. 亞囡係幾個月內已經pick up 得好好, d英文發音亦準左好多. 我地9月底去考st. margaret's, 10月初已經收到通知收左, 算係好早收果批.
學好英文真係要由細細個開始, 只要比到一個英語環境佢地, 佢地真係會吸收得好快.
catcatmom 寫道:
G-Ma
我又來搭下傘,得嗎?
我個大b係讀救世軍pn,讀完讀沙田地區名校k1-3 ( 無外籍老師, 純港式英語老師 ) 我一直無理他,因我做野好就忙,同埋覺幼稚園唔冼甘緊張,讀mud野學校都不重要,只要小朋友係叻既! 讀mud野學校都會冒出頭來,唔會"禾趕琴珍珠" (唔識打果幾隻字). 原來這種想法係好好好錯!
我個仔就這樣讀完這些屋村幼稚園,p1開學時候我發現佢d英文好唔掂,係好嚇人, 後期我搵左個英國鬼同大b補-300 /hr,
一個月3 日,補左2年,冼左好多錢, 因英國鬼成日小小事就唔來,通常就傷風, 所有平均係得3 days/M.
e+亞仔講英文好好多,學校英文oral 果part 係 50/50分即係100百分,所以有左經驗到細b做法唔同啦! |
|