關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無今年報咗沙呂小的媽咪, 入來講吓. ...
樓主: htcmama
go

有無今年報咗沙呂小的媽咪, 入來講吓. [複製鏈接]

Rank: 1


6
41#
發表於 06-11-8 16:59 |只看該作者

Re: 有無今年報

hi, chingyanma:

20/11 9:00am.

Rank: 2


46
42#
發表於 06-11-9 10:03 |只看該作者

Re: 有無今年報

htcmama, 333ma

Thank you, 我想我都會親身去看, 如果唔去會成日心掛掛
:-) :-) :-) :-D

Rank: 3Rank: 3


229
43#
發表於 06-11-10 23:12 |只看該作者

Re: 有無今年報

倒數, 仲有10日咋.
希望大家都有好消息啦.

Rank: 4


544
44#
發表於 06-11-13 10:09 |只看該作者

Re: 有無今年報

想問o下咁多位,係咪上午9:00去到學校就可以睇到,如果上網睇唔知幾點先有呢?

Rank: 3Rank: 3


229
45#
發表於 06-11-13 11:18 |只看該作者

Re: 有無今年報

我打去問過學校, 佢話上網同去學校都係九點後先有得睇.

Rank: 4


544
46#
發表於 06-11-14 09:47 |只看該作者

Re: 有無今年報

唔該晒

Rank: 3Rank: 3


229
47#
發表於 06-11-16 22:59 |只看該作者

Re: 有無今年報

仲有4日咋   

Rank: 5Rank: 5


2522
48#
發表於 06-11-17 18:11 |只看該作者

Re: 有無今年報

    

Rank: 3Rank: 3


229
49#
發表於 06-11-19 01:30 |只看該作者

Re: 有無今年報

   仲有唔夠2日咋, 心情都唔知點形容.

Rank: 4


544
50#
發表於 06-11-20 09:12 |只看該作者

Re: 有無今年報

你地有無人仲o左呀

Rank: 3Rank: 3


280
51#
發表於 06-11-20 09:20 |只看該作者

Re: 有無今年報

我得15分,梗係冇啦~~~
唯有寄望大抽獎啦~~~
中獎的朋友,可否講下你地幾多分呀~~~
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


229
52#
發表於 06-11-20 09:27 |只看該作者

Re: 有無今年報

果然無奇蹟出現, 唉.... 好失落呀......
bonha, 你點呀..

Rank: 5Rank: 5


1387
53#
發表於 06-11-20 09:50 |只看該作者

Re: 有無今年報

請問你上網定係到現場睇結果?
我在網上還未看到結果!

Rank: 3Rank: 3


280
54#
發表於 06-11-20 09:52 |只看該作者

Re: 有無今年報

0900 已出左結果啦
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


1387
55#
發表於 06-11-20 09:58 |只看該作者

Re: 有無今年報

請問在網上那一個位置?

Rank: 3Rank: 3


229
56#
發表於 06-11-20 10:03 |只看該作者

Re: 有無今年報

出咗架喇, 上返沙呂小個網就見到. 祝你好運. 我就衰咗喇..

Rank: 5Rank: 5


1383
57#
發表於 06-11-20 10:05 |只看該作者

Re: 有無今年報

dear all:

我返學校睇

另外,我朋友20分bingo左   

Rank: 4


544
58#
發表於 06-11-20 10:07 |只看該作者

Re: 有無今年報

我緊係無啦   
要等大抽獎

htchmama, 你都無呀,你有成20分都唔得,

Rank: 5Rank: 5


1387
59#
發表於 06-11-20 10:07 |只看該作者

Re: 有無今年報

可否把link貼在這裏?謝謝!

Rank: 2


46
60#
發表於 06-11-20 10:54 |只看該作者

Re: 有無今年報

好開心呀, 竟然得左!!!!!!!!!!!

http://www.bstwlmc.edu.hk/p1.pdf
:-) :-) :-) :-D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖