關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!
樓主: 竹葉青
go

天神嘉諾撒家長入黎報到!!! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1463
41#
發表於 06-11-29 23:45 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

各位,

我想問下天神考試 /默書 / 功課 既情況 , 而且是否活動教學 ...
因為我下年想同囡囡報考 !
現在想了解多 d . 因我係舊生, 但已經 20 年無接觸母校 !

Rank: 5Rank: 5


2838
42#
發表於 06-11-30 08:32 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

Holy Angel is a through-train school to St. Mary's, why not 100% to St. Mary's Canossian College?  Would you please explain more?
竹葉青 寫道:

如問06/07小一生就知,佢地係一條龍會有75%直上ST MARY中學,我估餘下學生可能有D自己選擇去其他 OR 留級.因佢地會年都要D學生達到一定成績先可升班.上年小一都聽講有6個留班呀!
  

Rank: 5Rank: 5


1145
43#
發表於 06-11-30 10:21 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

咁緊有一d超班學生目標再遠d架麻,咁佢又考到其他名校,咁咪自然流失囉,又如果個學生成績未係太理想咁學校唔會硬比佢升上去架,咪拖累中學囉,咁又唔可以唔收咪留級等成績好d先上.咁都係叫100%收晒呀!咁有d學生真係讀極都讀唔上,你留多一兩次都會自己走啦! 我都係估估吓咋,可能E25%就係咁掛.(以上只係個人估計)
2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 1


16
44#
發表於 07-5-11 11:50 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

我個女都係今年入小一, 我係舊生, 依家讀書同我地年代變哂啦, 我有參加過天神週年晚宴, 見啲學生好鍾意啲老師, 係咁追住佢哋, 應該老師唔惡掛, 咁功課多唔多? 我地嗰陣一日成10樣功課, 做到喊都試過, 另外, 最令我關註都係入St Mary’s , 咩叫一條龍? 一條龍係咪90%入到? 我諗都係好似你咁講多數會入, 當然自己唔選或成績真係差就無得入到啦 (我估啫)

Rank: 5Rank: 5


1145
45#
發表於 07-5-11 16:10 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

Yipkaman,

歡迎你呀,又多個天神家長喇,因為e度好少天神家長,希望你多d上黎分享下呀!


竹葉青
2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 1


16
46#
發表於 07-5-12 10:49 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

我都未入, 不如你依家講多啲比我聽仲好啦, 功課多唔多? 有咩學內活動參加? 參加咗放學會唔會好夜? 星期六要唔要返學? 係咪用廣東話教授 (唔會係國話嘛) ? 有無外藉老師?

Rank: 5Rank: 5


1145
47#
發表於 07-5-14 16:16 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

Yipkaman,

學校功課唔算多都係4至6樣到好多時都有一兩樣改正在內,即實質得3-5樣功課,抄寫又唔多,課外活動有pay,有free,課外話動唔算太多最遲5點會放晒,我囡囡就只參與體操係fri(3:30-5:00),另外fri就有free課外活動就要抽籤揀因有d名額有限, 星期六唔洗返架, 中文只用廣東話教,我都問個點解唔用普教個miss話因為跟本hk都未齊資源配套去教喎,一星期有兩日有普通話堂,另有2日有外籍老師上英文閱讀及故事堂

2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 1


11
48#
發表於 07-5-16 10:24 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

竹葉青
唔知天神有無比較鐘意收邊間幼稚園既學生呢

Rank: 1


16
49#
發表於 07-5-18 12:59 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

睇落又唔錯喎, 好在星期六唔駛返, 如果唔係佢地都好辛苦, 我就覺得間中先至上普通話堂先好, 唔係全部用普通話去教中文既堂, 咁先平衡

Rank: 4


632
50#
發表於 07-5-18 17:44 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

竹葉青 寫道:
今日上完家長會終於安心晒,原來學校巳開始不斷提聲英語水評和閱讀風氣拉近與st mary距離.我地大家都要努力呀!
  


竹葉青 :
你好  學期快完了,想問問英語水平及閱讀風氣可有提升?學校有什麼實際行動去提升呢?

Thanks
claudi-mama  

Rank: 5Rank: 5


1692
51#
發表於 07-5-18 17:58 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

津校派位
邊間學校都冇優勢架啦
pymama 寫道:
竹葉青
唔知天神有無比較鐘意收邊間幼稚園既學生呢

Rank: 5Rank: 5


1145
52#
發表於 07-5-19 11:05 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

學校都有搞d英文活動如英語廣播電台會每班級都一定有機會選幾位同學錄故事播,又會每班級有得係體堂做吓英文話劇比全校一齊睇咁,仲有逢星期五就英語日咁.
2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 5Rank: 5


1692
53#
發表於 07-5-19 12:41 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

竹葉青
你女女係咪放學去補習社架
有冇推介

Rank: 5Rank: 5


1692
54#
發表於 07-5-19 12:43 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

仲有我本來SUMMER想報 CAMBRIDGE STARTER
中心同我講好多人都5讀STARTER,一開始就讀MOVER,不過栗子太細又未夠情度讀MAOVER
叫我讀GRAMMER先
係咪咁架  

Rank: 5Rank: 5


1145
55#
發表於 07-5-21 12:12 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

我囡囡都有讀starter喎,我覺得考埋都無防起碼信心都大d呀,同埋睇你囡囡有冇對開外籍人講野囉,因d人話最難就係講果部份,因為係單對單對話,有好多少朋友會"協場".我囡囡係升小一個暑假考starter,上年考movers,今個暑假會考埋flyers.我囡囡係思銳番補習架,成個暑假都會係果度,劍橋都係思銳學架.
2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 5Rank: 5


1692
56#
發表於 07-5-21 13:42 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

竹葉青

思銳     
其實我都係plan思銳,栗子e+星期六係果度學phonics + 畫畫
為免增加佢升小一時又要適應學校又要適應補習社,我安排栗子係果度既chance都好大
我問左思銳個肥姊姊啦,佢話有人接小朋友放學去補習社既,佢地一個大人帶幾多個小朋友,安唔安全架    

暑假,栗子都會係思銳,爭在係預備班 + starter / grammer, 可能佢地提前識左yim噃   

Rank: 5Rank: 5


1145
57#
發表於 07-5-21 14:37 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

係呀,咁佢地實會識,你囡囡學拼音係咪ms pansy教呀,我囡囡k3時都係跟佢學左一年,佢教得好好架,我囡囡好like上佢堂架,今年劍橋仲每級都係佢教呀,我囡幾開心呀.我囡囡暑假參加左豐盛之旅同flyers呀.
至於安全,我又覺得應該冇乜問題,因為本身天神d小朋友都好互相幫助.
2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 5Rank: 5


1692
58#
發表於 07-5-21 15:45 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

係呀,栗子都好like果度,成日周圍走
個phonic老c都5差
我上個summer係pig心算果度學pig心算+phonic,果d真係教得mama,我要係思銳由頭黎過

係咪,好多天神既同學仔係果度補架   

你住係hh區既咩(我印象中你誇區架),咁遠黎讀既

Rank: 5Rank: 5


1145
59#
發表於 07-5-21 22:52 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

都好多架有成十鬆D同學架,我住好遠架,我係天水圍住,但巳前我公司係黃埔,我囡囡係德寶國際讀幼兒園所以我好熟識HUNGHOM,之後公司搬左去青衣,又係果頭揾唔啱學校比細佬又上同囡囡轉校咪諗下返番HUNGHOM讀囉又諗住有思銳幫手,因都去過幾個暑假都好放心,咁細佬又可以去番囡囡讀果間幼兒園熟D MISS放心D.所以辛苦D出黎讀.我地揸車都唔太遠.第時中學又唔洗煩多次.
2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 5Rank: 5


1692
60#
發表於 07-5-22 11:32 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

竹葉青

summer 時 叫栗子去尋你個女先    
‹ 上一主題|下一主題