關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教 ...
樓主: curly
go

想讀聖公會聖三一堂幼兒園兩歲n1班,請各位經驗媽咪指教 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1582
41#
發表於 06-4-30 16:36 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

infosally,
I think you have to sumbit the form as early as possible ar.

Rank: 2


47
42#
發表於 06-5-4 00:06 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

我女而家讀緊N1預備班!老師好好架!最近重問我地會唔會幫親友攞表推薦呀?有無媽媽想我幫手(唔知有無唔同呢?)我可以代攞再寄俾你地!如有需要PM我啦!

Rank: 2


47
43#
發表於 06-5-4 00:08 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

另5月2日開始接受插班生報名啦!大家留意啦!

Rank: 5Rank: 5


1582
44#
發表於 06-5-5 09:27 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

JEFFLINGBB

Thanks for your sharing.

Rank: 1


29
45#
發表於 06-5-24 21:22 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

curly 寫道:
infosally,
I think you have to sumbit the form as early as possible ar.

Curly
我已寄左表, 有位鄭主任致電比我, 佢話我份表太早拉, 到年尾先知有無位. 佢地會到時打電話比我. 佢地好有交帶. 我感覺都OK, 其實我有兩間心儀既幼稚園, 一係聖三一, 二係崇真. 聽聞崇真小學可能會好快轉直資, 甘升崇小就小左統一派位既quota, 少左一個選擇. 請問聖三一會唔會想轉為直資??
: za`多多指教! :

Rank: 5Rank: 5


1582
46#
發表於 06-5-26 14:54 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

I don't know ar.  How do you know 崇真小學可能會好快轉直資?  Confirmed??
infosally 寫道:
[quote]
curly 寫道:
infosally,
I think you have to sumbit the form as early as possible ar.

Curly
我已寄左表, 有位鄭主任致電比我, 佢話我份表太早拉, 到年尾先知有無位. 佢地會到時打電話比我. 佢地好有交帶. 我感覺都OK, 其實我有兩間心儀既幼稚園, 一係聖三一, 二係崇真. 聽聞崇真小學可能會好快轉直資, 甘升崇小就小左統一派位既quota, 少左一個選擇. 請問聖三一會唔會想轉為直資??
: za`多多指教! : [/quote]

Rank: 2


47
47#
發表於 06-5-27 16:38 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

聖三一中心幼兒園,我女預備班,因唔想影響小朋友情緒所以先用視像觀課,佢地將全班家長分成五次左右啦!每次三至四個家庭,我個次三個家庭五個家長啦!咁由9:00開始校長同我地係一個課室傾計,到左9:30開始主任負責拍攝一路播俾我地睇,完左一節校長又同我地再傾下,睇到12:00左右小朋友食完飯就走啦!最後重可以自己錄番個隻碟呀!勁呀!

Rank: 2


47
48#
發表於 06-5-27 16:39 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

今日佢地好似有新生活動喎!有無人有參加呀?

Rank: 5Rank: 5


1582
49#
發表於 06-5-28 15:55 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

jeffingbb,
我上星期去了預備班playgroup活動, 下星期去交學費及取校服!
有什麼需要注意呀?

Rank: 2


47
50#
發表於 06-5-28 23:03 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

如果你個個係女女記得係裙褲喎!男仔就係短褲!因我女第一次攞校服我唔知有男女分,所以老師俾錯褲都唔知,結果我返左幾日學見到人地著裙先知,又唔可以換!終於著左成個夏天,今年唔得啦!女女話要著裙,所以都係要買過!

Rank: 5Rank: 5


1582
51#
發表於 06-5-29 22:47 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

JEFFLINGBB

我bb係仔仔呀! 有沒有顏色選擇?

你囡囡讀了差不多一年有沒什麼感想?

Rank: 1


4
52#
發表於 06-5-30 15:04 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

我囝囝要 3/6/06 報到,現在心大心細,
1. 價錢 - 不算平
2. 此學校不是太多人知道,因為問了很多朋友, 也說不知道.
    不知道好不好

時間無多!!!!!       

Rank: 5Rank: 5


1582
53#
發表於 06-5-30 16:48 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

Rank: 5Rank: 5


1582
54#
發表於 06-5-30 16:49 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

xobaby,
憑感覺, 我覺得校長喜歡與家長溝通!所以我會交學費!
你有沒有第二個options?  

Rank: 1


29
55#
發表於 06-6-1 12:42 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

Curly:
Not yet confirm, but may be in near future掛....
想請問聖三一D英文比重如何? 須然學費比較貴, 但係想聽多D意見....勿有所值嗎?? 升小有什麼選擇機會......

curly 寫道:
I don't know ar.  How do you know 崇真小學可能會好快轉直資?  Confirmed??
[quote]
infosally 寫道:
[quote]
curly 寫道:
infosally,
I think you have to sumbit the form as early as possible ar.

Curly
我已寄左表, 有位鄭主任致電比我, 佢話我份表太早拉, 到年尾先知有無位. 佢地會到時打電話比我. 佢地好有交帶. 我感覺都OK, 其實我有兩間心儀既幼稚園, 一係聖三一, 二係崇真. 聽聞崇真小學可能會好快轉直資, 甘升崇小就小左統一派位既quota, 少左一個選擇. 請問聖三一會唔會想轉為直資??
: za`多多指教! : [/quote][/quote]     

Rank: 5Rank: 5


1582
56#
發表於 06-6-4 15:59 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

infosally

As far as I know from the school master, she told me Kindergarten will have 2 lesson English with NET teacher, 2 lessons Mandarin a week.
升小有什麼選擇機會......
--> 聖三一Primary school
For Primary school, senior students will be taught in Mandarin.
--> 聖三一 Secondary school.

Rank: 1


29
57#
發表於 06-6-13 17:40 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

Curly: Thanks for your information, let see if they will
contact me for interview end of this year...... :

Rank: 5Rank: 5


1263
58#
發表於 06-6-14 16:36 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

想問吓BB係10月中出世,可唔可以提早個幾月讀N1,我唔想佢插班,因為其它同學仔熟落哂佢先加入怕佢唔慣,但係等下年都夠期讀K1啦!

Rank: 5Rank: 5


1582
59#
發表於 06-6-20 19:26 |只看該作者

Re: 聖公會 聖三一堂幼兒園兩歲bb返n1,有d擔心,請各位經驗媽咪指教

manman1010
yes, you can submit the application form, when school accept your child, you can go in school when your baby at 2 yr.

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖